بیوگرافی و عکس های سهیل پرسته قهرمان کشتی ساحلی جهان + علت درگذشت

0

بیوگرافی و عکس های سهیل پرسته قهرمان کشتی ساحلی جهان + علت درگذشت

سهیل پرسته دارنده مدال طلای کشتی ساحلی جوانان جهان و عضو تیم ملی شب گذشته (جمعه) بر اثر سانحه دلخراش رانندگی در جاده ماسوله درگذشت.
قهرمان کشتی ساحلی جوانان جهان و عضو تیم ملی کشتی ساحلی ایران در اثر سانحه رانندگی به همراه دو تن دیگر از کشتی گیران ایرانی درگذشت.

سهیل پرسته

بیوگرافی سهیل پرسته

کشتی گیر گیلانی و متولد گیلان که در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی جهان که در سه رده سنی در ترکیه برگزار شده بود، مدال طلای وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشتی ساحلی جوانان جهان را کسب کرد.

این کشتی گیر گیلانی در شال ۹۶ به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دعوت شد و سپس در مسابقات تیم بین المللی شرکت کرد.

سهیل پرسته

علت درگذشت قهرمان کشتی ساحلی

وی در حال تردد در جاده ماسوله بود که در دوم فروردین ماه ۹۸ در دوزهای آغازین سال جدید به همراه دو کشتی گیر دیگر دچار جادثه شده و در تصادف رانندگی فوت کرد.
این حادثه دلخراش بوده و درگذشت این سه کشتی گیر جامعه کشتی و ورزش استان مازندران را عزادار شد.

سهیل پرسته

جزئیات سانحه رانندگی سه کشتی گیر ساحلی

در این حادثه این قهرمان جهان و قهرمانان استان گیلان، حسن علی نیا و جواد قربانزاده جان خود را از دست دادند.
سال گذشته مراسم تجلیل از قهرمان کشتی ساحلی جهان سهیل پرسته در شهرستان فومن با حضور پر شور مسئولان و مردم برگزار شد.

 

سهیل پرسته

این مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی جهان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در شهر دالیان ترکیه برگزار شده بود که این ملی پوش جوان ایرانی مقام قهرمانی را کسب کرده بود.
وی کشتی گیر گیلانی است که چند سالی بود که در این رشته فعالیت داشته و عضو تیم ملی کشتی ساحلی ایران بود. مقام دوم رقابت های جوانان کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان در تشریح جزئیات این حادثه عنوان کرد: خودروی ایشان حوالی بامداد امروز از مسیر ماسوله به طرف رشت در حال حرکت بود که با یک دستگاه خودروی توسان تصادف کرد.

بیشتر بدانید: بیوگرافی امیر علی اکبری

 

سهیل پرسته

هدایتی با بیان اینکه در این سانحه چندین نفر فوت و چندین نفر نیز مصدوم شدند تصریح کرد: به علت شدت برخورد خودروها ۴ نفر فوت کردند که این قهرمان کشتی ساحلی جهان نیز یکی از این افراد بود.

وی با تأکید بر اینکه  چند روز دیگر باید در مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی حاضر می‌شد خاطرنشان کرد: این کشتی گیر  دارای مدال طلای کشتی ساحلی جوانان جهان و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بود

عکس های سهیل پرسته

تصاویر بیشتر را مشاهده کنید

سهیل پرسته

سهیل پرسته

سهیل پرسته

سهیل پرسته

سهیل پرسته

 

نظرات