بیوگرافی شاهین صمدپور مستندساز و همسرش الناز نادری با عکس و علت دستگیری

0

بیوگرافی شاهین صمدپور مستندساز و همسرش الناز نادری با عکس و علت دستگیری

بیوگرافی شاهین صمدپور خبرنگار و همسرش الناز نادری کیست و ماجرای آشنایی و علت بازداشت و دستگیری + عکس و بیوگرافی شاهین صمدپور و همسرش الناز نادری و عکس های شاهین صمدپور, عکس همسر و مادر شاهین صمدپور و عکس خانوادگی شاهین صمدپور, اینستاگرام شاهین صمدپور همراه با عکس های خانوادگی و مادرش تا اعتیاد پدرش و فرزند طلاق و سوابق و زندگی شخصی و ازدواج شاهین صمدپور با عکس های ازدواجش در ادامه میخوانید

شاهین صمدپور کارگردان و گزارشگر و مجری تلویزیون و مستند ساز در ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و با مادرش زندگی می کند و در تیر ماه ۱۴۰۱ خبر نامزدی خود را با دختری به نام الناز نادری علنی کرد.

بیوگرافی شاهین صمدپور

در این بخش از سایت حرف تازه بیوگرافی جدیدی از چهره ای مشهور و محبوب دیگری از مجریان و گزارشگران ایرانی از جمله شاهین صمدپور و همسرش الناز را منتشر کردیم. در آذر ماه ۱۴۰۱ خبر بازداشت و دستگیری شاهین صمدپور منتشر شد.

شاهین صمدپور ساز در ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در خیابان سلسبیل تهران، مستندساز ، مجری و تهیه کننده سابق تلویزیون ایران است که با مستند تلویزیونی شوک مشهور شد. او دانش آموخته رشته تکنولوژی آموزشی است و در حال حاضر به صورت مستقل در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام خود فعالیت می کند

شاهین صمدپور

پدر و مادر شاهین صمدپور کیست

صمدپور فرزند طلاق است و پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شدند. پدرش اعتتیاد داشته و به دلیل اعتیاد از مادرش جدا شد. تک فرزند خانواده بود که در ۵ سالگی پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند.

تا مدت ها حضانت او به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد پدر او برای همیشه از خانه پدر فرار و نزد مادرش رفت بعد از این ماجرا و چند دیدار با پدر دیگری خبری از او تا به الان ندارد.

مادرش کارمند اتاق بازرگانی و پدرش صاحب شرکت تعمیرگاهی بود.

فرزند طلاق

کارگردان برنامه شوک در اینستاگرامش پرده از راز زندگی خود برداشته و اعلام کرد که فرزند طلاق است و پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شدند

شاهین صمدپور

وی با برنامه جنجالی شوک به شهرت رسید و کارگردانی و اجرای او در برنامه مستند و چالشی شوک مورد توجه بینندگان قرار گرفت و یکی از برنامه هایی بود که میلبون ها بیننده داشت.
همچنین در سال ۱۳۹۳ با ساخت مستند سینمایی آقای خاص نیز دوباره درخشید و به چهره محبوب تلویزبون و ساخت برنامه هایی چالشی با موضوع جامعه و جوانان تبدیل شد.

شاهین صمد پور در طی چهار سال فعالیت در فضای مجازی از سال ۹۴ تا ۹۸ بیش از دویست گزارش از شهرها و روستاهای مختلف کشور تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده است. گزارش های او در هنگام زلزله کرمانشاه و سیل بهار ۹۸ و بعضی از گزارش های او درباره ی کودکان گمشده و کودک آزاری ها بسیار در فضای مجازی پر بازدید شد

شاهین صمدپور

ممنوع الکاری و ممنوع التصویری در تلویزیون

آقای صمدپور چند سالی است که از صدا و سیما جدا شده و در تلویزیون ممنوع التصویر است و در جدیدترین مصاحبه خود درباره ممنوع الکاری اش در تلویزبون گفته: اونا از من خوششان نمیاد و منم از اونا و ترجیح می دهم فردی و شخصی در فضای مجازی کار کنم.

شاهین صمدپور

گزارش های شاهین صمدپور

این مجری سابق تلویزیون اکنون در پیج خود در اینستاگرام فعالیت دارد و درباره مشکلات و معضلات و آسیب های اجتماعی درباره جوانان و خبر جنجالی درباره کودک ربایی و تجاوز و دیکر خبرهای جامعه گزارش تهیه کرده و بصورت اینترنتی پخش می کند و تاکنون نیز با اطلاع رسانی و تهیه گزارش کمک های زیادی با حل این مشکلات یا پیدا شدن کودکان ربوده شده داشته است.

شاهین صمدپور

عکس های شاهین صمدپور

گزارشگر جنجالی بعد از فیلترینگ تلگرام با تهیه گزارش درباره رضایت یا عدم رضایت مردم از فیلتر کردن تلگرام بیشتر مشهور شد .
در این گزارشی که تهیه کرده بود درباره عوارض و وضعیت گروه های فعال در تلگرام بود که گزارش صدا و سیما درباره خوشحالی مردم از فیلتر کردن تلگرام را کلا رد کرده بود.
دیگر گزارش های او دیدار با خانواده های آسیب دیده از کودک ربایی و قربانی تجاوز و دیگر آسیب ها می باشد.

شاهین صمدپور

همسر شاهین صمدپور کیست

ایشان در سال ۱۴۰۰ با دختری به نام الناز نادری نامزد کرد که توسط امین فردین افشاگری شد. او درباره افشاگری امین فردین حرف او را تایید کرد و در مرداد ماه ۱۴۰۱ نیز با یک استوری در حال موتورسواری خبر نامزدی خود را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد.

الناز همسر شاهین صمدپور متولد مرداد است و او با دور دور با موتورسیکلت تولدش را به او تبریک گفت.

تجربه بازیگری

او تجره بازیگری در تله فیلم فرجام با مضمون پلیسی و تلفیقی از ژانر وحشت و جنایی همراه است و داستان نیما امینی با بازی حسین مهری ، جوان دانشجویی را روایت می کند که به جرم قتل دختری به اعدام محکوم شده است.

شاهین صمدپور

آدرس اینستاگرام شاهین صمدپور

اینستاگرام این مستند ساز و گزارشگر به آدرس زیر فعال است :

www.instagram.com/shahinsamadpoor

شاهین صمدپور در اینستاگرامش خلاصه ای از فعالیت های خود را در سال ۹۷ نوشته:

پیروزی ها :
پیدا شدن پرنیا ، پیدا شدن باران ، دستگیری مربی دفاع شخصی متجاوز به پسر بچه شیرازی ، دستگیری ناپدری کیمیا که بارها به او تجاوز کرده بود و تکذیب شده بود ، دستگیری متجاوز اهوازی که به هفت پسر بچه تجاوز کرده بود و آزاد بود .
پیدا نشدن آیناز دختر گمشده همدانی ، پیدا نشدن متجاوز به بهار دخترِ افغانستانی که در خمینی شهر مورد تجاوز قرار گرفت .

ناکامی های بزرگ برای همه فعالان حوزه کودک :
عدم تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان ، عدم تصویب قانون منع کودک همسری .

خوش ترین خبر سال :

بارداری مادر بنیتا کوچولو

دستگیری شاهین صمدوپور

در آذرماه ۱۴۰۱ فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران و مدیرعامل خیریه مهرآفرین با انتشار این استوری در اینستاگرام خود خبر از بازداشت شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار داد.

 

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور

نظرات