تلفیق تکنولوژی با انواع لولا آرام بند

0

تلفیق تکنولوژی با انواع لولا آرام بند – ضربه گیر – انواع کشو

انواع کشو : با ورود IOT یا همان اینترنت اشیاء به دنیای وسایل و لوازم آشپزخانه شاهد پیشرفت سریع یراق آلات آشپزخانه در زمینه هوشمند شدن هستند و از لحاظ کیفیت و ایجاد راحتی در عملکرد نیز بسیار قدرتمند شده اند. در گذشته لولا آرام بند خود بزرگترین کمک به استفاده کننده از کابینت ها و انواع درب ها بود. لولا آرام بند بهترین عملکرد را در کنترل کردن برخورد درب با دیواره های کابینت داشت. اما برای آندسته از افرادی که همچنان به استفاده از لولا های معمولی با قیمتی مناسب استفاده میکنند نیز ضربه گیر توصیه میشود. اما اصلی ترین بخش IOTدر انواع کشو استفاده شده است. به گونه ای که رقابت در زمینه تولید کشو های قابل کنترل و حساس به لمس و صدا امروزه بسیار در بازار مشاهده میشود.

کشو ریلی

بهترین نوع لولا آرام بند و قیمت لولا آرام بند جک دار

بسیار در سبد خرید مشتریان چوبینر دیده شده که همه بدنبال خرید بهترین نوع لولا آرام بند هستند.با نصب لولا آرام بند بر روی کابینت از ضربه به محل نصب لولا و همچنین شل شدن پیچ‌های لولا جلوگیری خواهد شد و در طول زمان به بدنه کابینت صدمه‌ای وارد نخواهد شد.گاهی پیش آمده که درب کابینت در زاویه‌های کم و مختلف از دست رها شده است. با نصب لولا گازور آرام بند دیگر نگران شدت بسته شدن درب نخواهید بود و درب کابینت به صورت آرام بسته شده و صدای ناگهانی و بلندی ایجاد نخواهد شد. لولا آرام بند در طرح ها و اشکال مختلف برای استفاده های مختلفی ساخته می شود. فرض کنید در گوشه آشپزخانه که تقریبا کنج است و کمی قناسی با زاویه ۷۵ درجه دارد، برای بهترین استفاده از فضا نیاز است که یک کابینت دیگر با درب استفاده شود، آیا استفاده از لولا آرام بند استاندارد که با زاویه ۹۰ درجه باز میشود امکان پذیر است؟

لولا آرام بند زاویه دار

هنگامی که بخواهید درب کابینت را در گوشه ها دارای قناسی استفاده کنید مسلماً مشکلاتی وجود خواهد داشت از قبیل اینکه درب کابینت اگر به طور کامل باز شود با دیوار برخورد کرده و لبه های ام دی اف یا چوب شما لب پر خواهد شد و به مرور زمان از بین خواهد رفت. در این هنگام بهترین راه حل استفاده از لولا آرام بد زاویه دار است. این نوع لولا به درب کابینت اجازه نمیدهد که بیشتر از حد خاصی باز شود.

قیمت لولا آرام بند با برند های خاص

اگر لولا آرام بند خاصی را انتخاب نموده اید اما قیمت لولا آرام بند مد نظرتان را در هیچ جای اینترنت و یا بازار گرم پیدا نکرده اید بهترین راه تماس با کارشناسان فروش چوبینر مرجع فروش یراق آلات، ماشین آلات و ابزار آلات صنایع چوب و ام دی اف است.

برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   –   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   –   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

ضربه گیر مهم ترین درمان لولا گازور معمولی

اگر اهل صرفه جویی در هزینه ها هستید و با اقتصادی ترین روش اما به زیبایی هر چه تمام نیاز دارید تا دکوراسیون خود را کامل کنید بهترین روش استفاده از یک لولا گازور ساده(بدون جک) به همراه یک ضربه گیر است. با استفاده از ضربه گیر دیگر نیازی به استفاده از لولا گازور آرام بند ندارید کافیست فقط یک لولا گازور معمولی استفاده کرده و با استفاده از ضربه گیر به آسانی از کوبیده شدن درب کابینت یا دکوراسیون خود جلوگیری نمایید. به این روش شما میتوانید یک درب آرام بند بسازید که به شدت مقرون به صرفه است. پس از هر بار خرابی ضربه گیر نیز میتوانید آنرا با قیمتی بسیار مناسب تر جایگزین نمایید.

کشو ریلی

قیمت ضربه گیر کابینت

ضربه گیرها از لحاظ کارایی بسیار پیچیده هستند اما ساختار بسیار ساده ای دارند همین ساختار ساده باعث شده تا رنج قیمت ضربه گیر ها بسیار پایین و با قیمت هایی مناسب باشند. برای تهیه انواع ضربه گیر و استعلام قیمت ضربه گیر ها می توانید به وب سایت چوبینر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   –   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   –   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انواع کشو کابینتی و ریل کشو

بعد از درب کابینت و یراق آلات مربوط به کابینت، نوبت به یراق آلات مربوط به کشوها می رسد. در زمینه کشو کابینت بیشترین اهمیت مطعلق به ریل کشو کابینت می باشد. تنوع ریل کشو ها به شرح ذیل است:

  • ریل ساده کشو کابینتی
  • ریل بدنه دار کابینتی
  • ریل مخفی
  • ریل تبدیل میز

امروزه دیگر لازم نیست برای استفاده از کشو کابینت یک جعبه بسازید. کافیست فقط رنگ و جنس MDF کابینت خود را انتخاب نموده و با استفاده از ریل های کشو کابینتی بدنه دار که هم به عنوان ریل عمل میکنند و هم به عنوان دو دیواره کشو کابینت.

کشو ریلی

ریل کشو کابینتی حرفه ای

با پیشرفت تکنولوژی و آسان تر شدن کار ها ریل کشو کابینت ها نیز تغییر کرده به سمت اتوماتیک شدن پیشرفت نموده اند. به گونه ای که کافیست با لمس درب کشو کابینت کشو را بیرون بکشید و با بار دیگر لمس کردن میتوانید کشورا به داخل هدایت نمایید.

قیمت ریل کشو کابینت

برای تهیه انواع ریل کشو کابینت و تجهیزات و یراق آلات کشو کابینت کافیست به سایت چوبینر مراجعه نموده به تب قیمت محصول مورد نظرتان برویدو آنرا در سبد کالای خود قرار دهید. همچنین برای استعلام قیمت ریل کشو کابینت نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   –   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   –   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

نظرات