حضور خواننده زن معروف در فیلم ایرانی کامیون

0

حضور آینور خواننده زن معروف ترکیه ای در فیلم ایرانی کامیون

صداگذاری فیلم سینمایی «کامیون» با نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی که بر عهده پرویز آبنار بود، هفته گذشته به پایان رسید . بعد از اتمام این مرحله، میلاد موحدی ساخت موسیقی «کامیون» را بر اساس فضای داستان، حال و هوای فیلم و همچنین لوکشین‌های آن شروع کرد و هم اکنون روی آن کار می‌کند . احتمالاً  آینور خواننده ترکیه ای Aynur ستاره سرشناس موسیقی کُردی از کشور ترکیه در این اثر سینمایی به خوانندگی بپردازد.

آینور دوغان

سال گذشته آلبوم «هاونیاز» HAWNIYAZ به آهنگسازی و نوازندگی موسیقیدان سرشناس ایرانی کیهان کلهر با ساز شاه کمان با صدای آینور دوغان و با هنرنمایی سلمان قمبرف (پیانو) و جمیل گوچگیری (تنبور) توسط انتشارات «هارمونیا موندی» در سراسر دنیا منتشر شد و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت و این گروه موفق، کنسرت های متعددی را نیز در کشورهای مختلف اروپایی برگزار کردند.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و … فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعيد آقاخاني، نيكي كريمي، تروسكا جولا، رامين راستاد، يعقوب پرسا، نسرين مرادي و … به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عوامل اصلي فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» عبارتند از:نويسنده و كارگردان: كامبوزيا پرتوي، مدير فيلمبرداري: تورج اصلاني، فيلمبردار: مهدی اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: رامين راستاد، صدابرداری و صداگذاری: پرويز آبنار، طراح گريم: بابك اسكندري، طراح صحنه: بابك صبحی، موسیقی: میلاد موحدی، مجري طرح: هومن احمدي توفيقي، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی و تهیه‌کننده: كامبوزيا پرتوي. محصول: موسسه سينمايي خط سوم.

نظرات