بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال گرگ و میش و همسرش + عکس جدید و آثار

0

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال گرگ و میش و همسرش + عکس جدید و آثار

مهتاب اکبری متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهتاب اکبری بازیگر جوانی که با نقش آفرینی در سریال لحظه گرگ و میش دیده شد، سریال لحظه گرگ و میش هم اکنون ساعت ۲۲ از شبکه ifilm پخش می شود. ادامه بیوگرافی و عکس های جدید مهتاب اکبری بازیگر جوان و آدرس اینستاگرام بازیگر سریال لحظه گرگ و میش را در سایت حرف تازه با بیوگرا کامل بخوانید

بیوگرافی

مهتاب اکبری بازیگر تئاتر و تلویزیون در ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است

تحصیلات

او دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره می باشد. حضور در چند نمایش در جشنواره خلاق هنر و معماری عمده ترین فعالیتهای هنری این بازیگر بوده است.او همچنین از هنرجویان سابق هومن سیدی بوده است.

مهتاب اکبری

زندگینامه و بیوگرافی مهتاب اکبری

بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ و بازیگر تئاتر است و یک خواهر نیز دارد و دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره می باشد.

از آثارش می توان به بازی در چند نمایش در جشنواره خلاق هنر و معماری اشاره کرد و همچنین از هنرجویان سابق هومن سیدی بازیگر و کارگردان با سابقه کشور می باشد.

یک خواهر دارد که ازدواج کرده و در خانواده چهار نفره به دنیا آمده و یکی از هنرجویان موسسه بازیگری هومن سیدی می باشد.

مهتاب اکبری

شروع بازیگری و آثار هنری

از دوران دانشجویی بطور رسمی وارد بازیگری شده و بیشتر در نمایش ها و در حوزه تئاتر کار میکرد.
آثار نمایشی زیادی با دوستان هم دانشگاهی و هم دوره ای خود دارد.
اولین نقش جدی خود را در تلویزیون با همایون اسعدیان کارگردان کار بلد و محبوب شروع کرد و در سریال لحظه گرگ و میش در دختری نوجوان و جوان به نام سوگند بازی کرد.

عکس مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

به تازگی نیز در سریال لحظه گرگ و میش کاری از همایون اسعدیان بازی کرده است.

مهتاب اکبری را می توان یک بازیگر جوان و نوظهور نامید که مدت زیادی از حضور او جلوی لنز خبرنگاران نمی گذرد اما برداشت اولیه از شخصیت او این است که او علاقه زیادی به حضور در حواشی ندارد و بسیار مهربان و مثبت اندیش می باشد.
مهتاب اکبری در پست های اینستاگرانی به برابری جنسی می پردازد و متعقد هست که همان میزان که زن ها به مردان وابسته هستند، مردان نیز به زنان وابسته هستند و نیاد اختلافی در خصوص امیازات آن ها در جامعه باشد.

از پست های اینستاگرامی او می شود چنین برداشت کرد که به فکر ترویج فرهنگ شادی و شاد زیستن در میان مردم را دارد. از مکان های تفریحی جذاب برای مهتاب اکبری کویر و طبیعت های بکر می باشد.

مهتاب اکبری

عکس های مهتاب اکبری

سوگند دختری است که این روزها در سریال لحظه گرگ و میش نظرها را به خود جلب کرده و نگاه مخاطبان را به سوی خود کشانده است.
وی در نقش سوگند دختر سروش مطلق و ندا است که دد زندگی شخصی خود با مشکلاتی مواجه شده و داستان جذابی را برای ادامه سریال ساخته است.

سوابق

وی سابقه بازی در چندین نمایش را دارد و از بازیگران با سابقه عرصه تئاتر می باشد که درخشش خوبی را در نمایش ها داشته که نظر همایون اسعدیان کارگردان معروف را به خود کرده و برای نقش آفرینی در سریال انتخاب کرده است.

وی اولین نقش جدی و رسمی خود را در تلویزیون بازی می کند و این تجربه اول او در قاب رسانه ملی است که به کاگردانی همایون لسعدیان ابفا می کند.

مهتاب اکبری

وی در اینستاگرامش درباره نقش سوگند ور لحظه گرگ و میش گفته : مامانم همیشه میگفت عاشق اسم سوگنده،
میگفت اگه یه دختر دیگه داشتم اسمشو میذاشتم سوگند،
حالا اسم اولین نقشی که قراره تو تلویزیون از من دیده شه سوگنده،
میدونم به خاطر دعاهای مامانمه
امیدوارم بتونم دختر سومشو براش قشنگ بسازم.

همسر مهتاب اکبری

این بازیگر جوان و نوظهور مجرد است و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

مهتاب اکبری

اینستاگرام مهتاب اکبری

آدرس پیج شخصی – mahtab akbari

وی درباره اسم سوگند که در این سریال بازی گفته که همیشه مادرم دوست داشت نامم را سوگند بگذارد و دختری به نام سوگند داشته باشد.
الان اولین نقشی که در تلویزیون بازی میکنم سوگند است و از این بابت خوشحالم که نامم سوگند است.

این هنرمند جوان در کنر بازیگران باسابقه ای چون فاطمه گودرزی و شهره سلطانی و فرد سجادی حسینی و دیگر هنرمندان محبوب نقش آفرینی می کند .

او در اینستاگرامش با انتشار سلفی از خود نوشت:
مرگ!بیماری!ترس!درد!انفجار!آتیش!
اینا کلماتی هستند که تا تجربه شون نکنی درست نمیتونی درکشون کنی
هرموقع حرف آتیش سوزی میشد سریع شروع میکردم خاطره ای رو که داشتم و برای همه تعریف میکردم
چند روز مونده به چهارشنبه سوری ۷، ۸ سال پیش پایین میدون هفت تیر با ماشین میرفتم با دوتا از دوستام یهو جلومون صدای انفجار اومد ،ناخوداگاه راننده زد رو ترمز
صدامون درنمی اومد سمت چپمون روشن شد.

سوپر مارکت آتیش گرفته بود،کارتن ها و خوراکی هایی که بیرون مغازه بود پرت میشد دونه دونه وسط خیابون.
جلوی ماشین انقدر خرده شیشه ریخته بود که نمیتونستیم حرکت کنیم.یه دفعه یه آدم از توی مغازه که داشت تو آتیش میسوخت پرید بیرون و وسط خیابون بالا و پایین میپرید و ما هیچ کاری ازمون برنمیومد.دید هیچ کاری نمیتونه بکنه جز یه کار.پرید تو جوب.ما تو سکوت پیاده شدیم شیشه هارو با پامون زدیم کنار راهمونو کشیدیم و رفتیم.همیشه ادعام میشد من چون اون صحنه رو از نزدیک دیدم از همه اون آدمایی که ندیدن بیشتر درکش میکنم.تا الان…
تا الان که هر شب که میخوام بخوابم فکر میکنم نکنه صبح پاشم خودم یا اونایی که دوسشون دارم تب کرده باشن،نکنه الان توی بدن من هست و به اطرافیانم انتقال بدم!پامیشم شوفاژ اتاقمو روشن میکنم تا نکنه سرما بخورم و فکر کنم کرونا گرفتم!
الان میفهمم من هرگزنمیتونم اون کسی که آتیش گرفته بودو درک کنم تا وقتی آتیش نگرفتم!هرگز نمیتونم کسی که مریض هست رو درک‌کنم تا وقتی سالمم!
دیگه هیچ وقت وقتی کسی برام از درداش بگه نمیگم میفهمم نمیگم درکت میکنم نمیگم میدونم

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی اعضای خانواده‌ای ایرانی با محوریت زندگی تنها دختر خانواده، «یاسمن»، است که با حوادث گوناگونی همچون جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و… از دهه ۶۰ آغاز می‌شود و تا زمان معاصر ادامه می‌یابد.

بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، پانیذ برز علی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدا یاری، وحید آقاپور، احسان امانی و سیامک احصایی در این سریال حضور دارند.

نظرات