ست بلوز شلوار پسر بچه برای بهار و تابستان

0

ست بلوز شلوار پسر بچه برای بهار و تابستان

ست های نخی و خنک بلوز شلوار برای فصل بهار و تابستان بسیار کاربرد دارد و کودکان در آنها احساس راحتی دارند و از طرح های جذاب کارتونی لباسها لذت میبرند.

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

مدل بلوز شلوار راحتی پسرانه

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

مدلهای جدید و ست بلوز شلوار بچه گانه پسرانه با طرح کارتونی

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

تیپ پسرانه با بلوز شلوار شیک و جدید

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

لباس خریدن برای بچه ها با لباس خریدن برای بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. بچه ها مثل شما نیستند که بتوانید هر لباس شیکی برای آنها بخرید به هوای این که حتما در آن راحت خواهند بود و تحملش می کنند. تحمل بچه ها به اندازه شما نیست به همین دلیل زیبایی لباس، آخرین فاکتور انتخاب آن است. قبل از این که به زیبایی لباسی که برای فرزندتان می خرید توجه کنید، باید نکات سلامت آن را درنظر بگیرید.

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

بچه ها در این سن لباس هایشان را می شناسند و به آن واکنش نشان می دهند. بهتر است در انتخاب لباس برای بچه ها در این سن از خود آنها کمک بگیرید. خیلی از بچه ها دوست دارند خودشان لباس های شان را بپوشند و درآورند. بهتر است به آن ها اجازه این کار را بدهید تا حس مستقل بودن و اعتماد به نفس پیدا کنند.

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

لباسهای رنگی در این سن هم بین بچه ها طرفدار دارند. می توانید اجازه دهید بچه ها در این سن خودشان لباس شان را انتخاب کنند. البته بچه ها توانایی تشخیص لباس خوب و بد را ندارند. می توانید بین چند لباسی که در مغازه هست ۲، ۳ تا از آن را انتخاب کنید و انتخاب نهایی را به عهده کودک بگذارید.

مخصوصا شلوار بچه ها در این سن نباید رنگ روشنی داشته باشد. چون بچه ها بازی می کنند و بعد از هر بار پوشاندن شلوار به او مجبورید لباسش را بشویید.

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

بچه های ۵ ساله و بزرگتر درواقع دیگر بچه نیستند. آدم بزرگهای کوچولویی هستند که میتوانند خودشان برای چیزهای مختلفی از جمله لباس پوشیدن تصمیم بگیرند. انتخاب سلامت و جنس لباس را خودتان به عده بگیرید اما انتخاب طرح و رنگ را به عهده کودک بگذارید.
شاید سلیقه شما با سلیقه کودکتان یکی نباشد. نباید نظر خود را به کودک تحمیل کنید چون در این صورت همیشه با پوشاندن آن لباس به بچه مشکل خواهید داشت. بگذارید کودک خودش رنگ و مدل لباسش را انتخاب کند. اگر با آن موافق نیستید میتوانید برای او دلایلتان را توضیح دهید.

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

 

بلوز شلوار

بچه ها در این سن دوست دارند شبیه پدر و مادرهایشان لباس بپوشند. می توانید برای مهمانی بردن آنها از این لباس ها استفاده کنید.
لباس هایی برای این سن انتخاب کنید که کودک بتواند به تنهایی آن را بپوشد و از تن درآورد.
می توانید برای خرید لباس برای این سن کمتر به جنس لباس توجه کنید. لباس هایی که کمی پلاستیک دارند هم پوست کودک شما را اذیت نخواهد کرد. فقط باید حتما زیر لباس هایش یک زیرپوش نخی یا پنبه ای به او بپوشانید.

نظرات