مدلهای شلوار مردانه پارچه ای و کتان نوروز ۹۸

0

مدلهای شلوار مردانه پارچه ای و کتان نوروز ۹۸

شلوار مردانه : در این پست مجله اینترنتی حرف تازه مدلهای جدید شلوار پارچه ای و کتان در رنگهای متنوع را به همراه نکاتی برای خرید و انتخاب بهتر شلوار مشاهده کنید.

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

مدل شلوار مردانه اسپرت

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

مدلهای جدید شلوار مردانه کتان

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

مدلهای شیک شلوار مردانه پارچه ای

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

اگر جزو افرادی باشید که به ظاهر و لباس‌های خود اهمیت می‌دهید، حتما می‌دانید که برخی از پارچه‌ها با استفاده طولانی مدت، شکل و ظاهر اولیه خودشان را از دست می‌دهند. معمولا شلوارهای مردانه از پارچه‌های لینن(برای روزهای گرم تابستان)، کتان، جین، فلانل و پشم دوخته می‌شوند. کتان یک پارچه کلاسیک برای بهار و تابستان است.

همچنین پارچه کتان به خاطر وزن سبکش یکی از محبوب­‌ترین پارچه­‌ها برای کت‌ و شلوار تابستانی است. در انتخاب پارچه، علاوه بر راحتی باید بودجه خودتان را هم در نظر بگیرید.

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

شلوارهای پشمی، نسبت به دیگر شلوارها شیک‌تر هستند؛ اما این نوع شلوارها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. معمولاً آن‌ها را باید در داخل کاور مخصوص نگه دارید.
شلوارهای ریون همانند شلوارهای پشمی نیاز به مراقب شدید دارند. آن‌ها را هم باید با تدابیر خاصی بشویید و تمیز کنید.
شلوارهای پلی‌استر در مقام سوم پارچه‌های شلوار هستند که می‌توانید به راحتی دستی یا ماشین لباسشویی بشویید و به راحتی خشک کنید.
شلوارهای فلانل نوعی از شلوارهای پشمی هستند که بدون در نظر گرفتن فصل، همیشه برای پوشیدن و شستن مناسب هستند.

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

بهترین نوع شلوار مردانه، شلوار راسته و کمر معمولی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. متناسب بودن شلوار مردانه بسیار اهمیت دارد، اگر شلوار گران‌قیمت شما به تن شما بزرگ یا کوچک شود، مسلماً دوست نخواهید داشت دوباره آن را بپوشید. هنگام خرید شلوار مردانه دوخت‌ها را کاملاً بررسی کنید. اگر این دوخت‌ها به‌گونه‌ای باشند که بعداً بتوانید آن‌ها را بشکافید و دوخت دیگری بزنید، خوب هستند در غیر این صورت باید در انتخاب اندازه شلوار مردانه دقت بیشتری داشته باشید.

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

اگر چاق یا کوتاه‌قد هستید، باید دقت بیشتری در هنگام خرید شلوار مردانه داشته باشید. کفشی که بیشتر اوقات می‌پوشید را به پا داشته باشید و یا لباسی که بیشتر اوقات دوست دارید با شلوارتان به تن کنید را حتما همراه داشته باشید. زمانی که می‌خواهید شلوار مردانه انتخاب کنید، به محل قرارگیری پل کمربند شلوار دقت کنید. اگر شلوار شما پل کمربند دارد، هیچ‌وقت شلوار را بدون کمربند بر تن نکنید. شلوار بدون کمربند، اصلاً جالب و جذاب نیست.

شلوارهایی که برای آقایان دوخته می‌شوند معمولاً در سه دسته کلی دوخته می‌شود: شلوارهای اندامی، شلوارهای دم‌پا گشاد و شلوار راسته. شلوارهای دمپا گشاد در قسمت‌های ران، چسبیده به بدن هستند و در قسمت نزدیک به مچ پا، فضای آزاد زیادی دارند. شلوارهای راسته شلوارهایی هستند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می‌شوند.

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

 

شلوار مردانه

اگر فردی لاغر هستید، بهتر است که از شلوارهای اندامی استفاده کنید تا اضافی پارچه‌ای که در شلوار وجود دارد، ظاهر بدی به پاهای شما ندهد.
اگر چاق هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شلوار دمپا گشاد بپوشید. این کار باعث می‌شود که تناسب میان پاهای شما و بالاتنه ایجاد شود.

نظرات