جدیدترین مدل شومیز و تونیک مجلسی و ساده

0

جدیدترین مدل شومیز و تونیک مجلسی و ساده

جدیدترین مدل شومیز مجلسی و ساده با جدیدترین طرح و رنگ ها و مدل های متنوع برای عید نوروز و سال جدید را در حرف تازه مشاهده کنید.

این مدل از انواع لباس زنانه ای است که بسیار پر طرفدار بوده و حانم ها ترجیح می دهند تا این نوع پوشش را به خاطر راحتی و تنوع مدل خریداری کرده و در مهمانی ها و مجالس بپوشند.

مدل شومیز

مدل شومیز

شومیز در انواع مجلسی و ساده تولید می شود که از نظر جنس و دوخت نیز با هم فرق داشته و مناسب با فصل سال و نوع پوشیدگی و باز بودن به سلیقه فرد بستگی دارد.

مدل شومیز

مدل های شومیز ساده و اسپرت

اگر برای ایام عد نوروز ۹۸ قصد دارید خرید کنید حتما این مدل ها را ببینید و ایده بگیرید.

مدل های حریر و جنس کرپ آنها برای مهمانی و مجالس استفاده می شود و نوع نخی و کتان نیز برای منزل و یا دورهمی خانوادگی و دوستانه معمولا پوشیده می شود.

مدل شومیز

شومیز و تونیک حریر

ما در بخش چند مدل جلو باز و جلو بسته و آستین کلوش و کوتاه تا بلند را انتخاب کردیم تا ایده ای برای خرید داشته باشید و این الگوها و مدل ها را مد نظر داشته باشید.

مدل شومیز

مدل شومیز جدید مجلسی

نکته مهم شومیزها و تونیک ها در هنگام خرید توجه به استایل و لاغری و چاقی بوده که باید حتما مناسب با استایل خود انختاب کنید.
در فصل های سال نیز حتما برای بهار و تابستان جنس نخی و پارچه ای و خنک بپوشید و اما در پاییز و زمستان هر مدل را می توانید بخرید و بپوشید

مدل شومیز

مدل های جدید شومیز ترک

این مدل تونیک و بلوزها از نوع البسه ای است که محدودیت سنی ندارد و همه می توانند به دلیل آزاد بودن مدل و بلند از این نوع مدل استفاده کنند.

مدل شومیز

مدل شومیز

 

مدل شومیز

 

مدل شومیز

 

مدل شومیز

 

مدل شومیز

نظرات