مدل مانتو پانچ دخترانه بهاره و تابستانه ۲۰۱۹ – ۹۸

1

مدل مانتو پانچ دخترانه بهاره و تابستانه

مدل مانتو پانچ : مانتو در استایل یک خانم یکی از مهم ترین ها بشمار رفته که در ظاهر کلی وی تاثیر بسزایی دارد. مانتو پانچ هم از این قاعده مستثنی نیست و طرفداران زیادی دارد.

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مدل مانتو پانچ مجلسی

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مدل مانتو پانچ شیک و جدید

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مدل مانتو پانچ بارداری

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مانتو پانچ دارای مدل های مختلفی بوده و از دسته لباس های بسیار راحت به حساب خواهد آمد، به شکلی که در زمان استفاده از آن به هیچ عنوان اذیت نشده و احساس راحتی بسیاری خواهید داشت. از این رو انواع مختلف از مانتو پانچ برای بارداری نیز دوخته می شوند و می توانند راحتی بسیار زیادی را برای شما همراه داشته و شکم شما را پنهان کند. مدل های زیر از مدل های ساده مانتو پانچ خارجی می باشد.

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مانتو پانچ با انواع مختلف از پارچه ها دوخته خواهد شد، مدل هایی که با پارچه های حریر دوخته می شوند بیشتر ظاهری مجلسی تر و خنک تر دارد. برای دوخت چنین مانتو هایی می توانید از آستین های بلند و کوتاه استفاده کنید، اما وجه مشترک هر دو مدل آستین هایی کلوش است، آستین هایی که از زیر بغل فاصله زیادی دارند و قسمت اتصال آستین و زیر بغل مانتو از یکدیگر مشخص نیست. این سری از مانتو ها را می توانید به صورت جلو باز و یا جلو بسته بدوزید، حتی این مدل برای استفاده در زمستان نیز مناسب بوده و برای داشتن یک مانتو پانچ زمستانی تنها کافیست پارچه ای ضخیم انتخاب کنید.

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مانتو تهیه شده از پنبه: مانتوهای پنبه‌ای مناسب فصل گرما هستند چون حرارت را به راحتی عبور می‌دهند. پارچه‌های نخی به راحتی شسته و لگه گیری می‌شوند و بوی عرق در آن‌ها باقی نمی‌ماند اما به راحتی چروک می‌شوند و اتوی زیادی لازم دارند که باعث می‌شود به سرعت کهنه شوند.
مانتو تهیه شده از کتان: کتان نیز نوعی از الیاف پنبه است که مقاومت و درخشندگی بالاتری دارد و در ضخامت‌های مختلف تهیه می‌شود و نوع ضخیم آن می‌تواند گزینه مناسبی برای پاییز و زمستان باشد.
مانتو تهیه شده از پشم: مانتوهای پشمی گرم و ضخیم و مناسب زمستان هستند اما گزینه مناسبی برای مانتوی دانشگاهی نیستند چون در محیط داخل و سرپوشیده صورت گرم شدن کاری از دست شما بر نمی‌آید.

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

مانتو تهیه شده از ویسکوز: از الیاف مصنوعی هادی گرما است و جنس نرم و لطیفی دارد که می تواند در فصل گرما استفاده شود.
مانتو تهیه شده از نایلون: نایلون نیز از الیاف مصنوعی است که معمولا با الیاف دیگر مثل پنبه ترکیب می‌شود. مانتوی نایلونی مقاومت بالایی در برابر سایش و کشش دارد و رطوبت کمی به خود جذب می‌کند، اما ممکن است نخ کش شود.
مانتو تهیه شده ازپلی استر: پارچه‌هایی با این جنس از الیاف مصنوعی اصلا چروک نمی‌شوند و خیلی سبک و مقاوم هستند و خاصیت اتو پذیری بالایی دارند.

مدل مانتو پانچ

 

مدل مانتو پانچ

1 دیدگاه در “مدل مانتو پانچ دخترانه بهاره و تابستانه ۲۰۱۹ – ۹۸

  1. فریده گفت:

    این مدل ها خیلی عالی بودن
    اگه بازم هس بذارین
    ممنون میشم

نظرات