فیلم سینمایی پایتخت برای نوروز ۹۸

0

فیلم سینمایی پایتخت برای نوروز ۹۸

نوروز امسال فیلم سینمایی پایتخت بجای سریال آن : یکی از این سریال‌هایی که بازیگران آن حالا آن قدر به مخاطبان نزدیک شده‌اند که آنها را اعضاء خانواده خود می‌دانند، «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم است.

فیلم سینمایی پایتخت

فصل اول این سریال نوروز ۹۰ روی آنتن رفت. سریالی که در گام نخست با واکنش‌هایی منفی از سوی برخی هم‌وطنانمان روبرو شد آنها با این تصور که سریال قصد توهین به قومیتی خاص و یا لهجه‌ای خاص را داشته دست به اعتراضات پراکنده‌ای زدند. اما استقبال اکثریت مردم عزم تلویزیون را جدی کرد تا فصل دوم آن را برای سال ۹۲ بسازند و در ادامه نیز فصل‌ سوم ساخته شد. اما درست زمانی که این اثر به قله محبوبیت خود رسیده بود، شبکه یک سیما تصمیم گرفت فصل چهارم را با تعداد قسمت‌های بیشتر در ماه مبارک رمضان سال ۹۴ به روی آنتن ببرد و در نهایت نیز فصل پنجم در نوروز ۹۷ پخش شد.

اما درحالیکه تماشای ماجراهای زندگی نقی معمولی و خانواده او برای مردم در نوروز تبدیل به یک دورهمی شده است، تلویزیون نتوانست با توجه به حضور سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی برای فصل ششم این سریال به موقع دست بجنباند و نتیجه این شد که امسال مخاطبان از دیدن این اثر محروم شدند و شبکه نیز تصمیم گرفت سریال دیگری را جایگزین «پایتخت» کند.

زمان پخش فیلم سینمایی پایتخت

ولی در نهایت «مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما خبر داد که امسال خیلی هم جای این سریال خالی نخواهد بود و مردم می‌توانند درست در شب میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شاهد یک نسخه سینمایی در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه از شبکه یک سیما باشند.

درست است که نمی‌توان نسخه سینمایی «پایتخت» را در زمره سریال‌های تلویزیونی قرار داد اما مخاطبان دست کم می‌دانند که نسخه‌ای جدید از این اثر را با همان بازیگران همیشگی خواهند دید.

نظرات