مدلهای جدید مانتو نخی ساده بهاری ۲۰۱۹ – ۹۸

0

مدلهای مانتو نخی ساده و گلدار و شیک

مانتو نخی : مانتو مهم ترین لباس‌ هر خانم شیک پوش ایرانی است. مانتوها تنوع بالایی در رنگ و مدل دارند. داشتن یک پوشش زیبا و شیک و در عین حال بسیار سبک و خنک برای روزهای تابستانی برای هر خانمی لازم است.

مانتو نخی

 

مانتو نخی

مدلهای شیک و جدید مانتو نخی بهاره

مانتو نخی

 

مانتو نخی

مدلهای مانتو نخی طرحدار تابستانی

مانتو نخی

 

مانتو نخی

مدلهای مانتو نخی جدید سال ۹۸

مانتو نخی

 

مانتو نخی

 

مانتو نخی

یکی از بهترین مدل مانتوها برای فصل تابستان، مانتوهای نخی هستند. این مدل مانتو جنس بسیار خنکی دارد و شما می‌توانید در طی روزهای تابستانی از آن استفاده کنید. مانتوهای تابستانی مدل‌ها و تزئینات مختلفی دارند. مدل مانتوهای مروارید دوزی شده امسال مورد استقبال بسیاری از خانم‌های شیک پوش قرار گرفته است. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به دنبال یک مدل مانتو مجلسی برای تابستان هستید این مانتو می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

مانتو نخی

 

مانتو نخی

 

مانتو نخی

یکی از بهترین رنگ‌های انتخابی برای فصل تابستان، رنگ آبی است. علاوه بر این هیچوقت مانتو‌های نخی را برای فصل تابستان فراموش نکنید. مانتو نخی به رنگ روشن می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای روزهای گرم و آفتابی تابستان باشد. تنوع در مدل مانتـو نخی بسیار زیاد است از طرفی مدل مـانتو نخی که ترکیبی از رنگ آبی و دیگر رنگ‌ها مانند خاکستری داشته باشد می‌تواند روزهای گرم طاقت فرسا را تبدیل به یک روز خنک و زیبا کند.

مانتو نخی

 

مانتو نخی

 

مانتو نخی

بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند که مانتوهای طرح‌دار مناسب مجالس نیستند اما این مدل مانتو زنانه می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای مهمانی‌های دوستانه باشد. پایین این مانتو دارای تکه‌دوزی با پارچه‌ی پیلی‌دار است که به متمایز شدن طرح مانتو کمک زیادی می‌کند.

مانتو نخی

 

مانتو نخی

 

مانتو نخی

رنگ هایی مثل سرمه ای، مشکی، قهوه ای و دیگر رنگ های تیره گرمای بیشتری جذب می کنند و باعث آسیب رسانی به پوست و بدن می شوند.

مانتو های تنگ و جذب باعث ایجاد فشار به پوست و افزایش تعریق در بدن می شوند و عرق را روی بدن نگه می دارند. به علت نبودن فضای کافی بین مانتو و پوست بدن باعث آسیب رسانی و ایجاد التهاب های پوستی در دراز مدت می شوند.

مانتو نخی

 

مانتو نخی

نظرات