اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۱ (فصل اول ن . خ) با داستان + معرفی نقش ها

0

سریال ن . خ (نون خ) به کارگردانی سعید آقاخانی و امیر وفایی برای اولین باز در نوروز سال ۹۸ از شبکه یک پخش شد و بعد از آن فصل دوم و سوم این سریال ساخته شد. حالا در مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ نون خ ۱ از آی فیلم در ساعت ۲۱ پخش میشود. در ادامه به معرفی بازیگران سریال نون خ ۱ (فصل اول نون خ) به همراه اسامی و بیوگرافی و بازیگر نقش کژال و شیرین و مهیار و فریبرز و سیروس و خلیل و … داستان فصل اول نون خ به همراه عکس ها و دانلود همه قسمت های نون خ ۱ را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 1 (فصل اول ن . خ) با داستان + معرفی نقش ها

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۱ (فصل اول ن . خ) با داستان + معرفی نقش ها

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی سریال، «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که برای اولین در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ ۱ در ژانر اجتماعی و کمدی پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

از جمله بازیگران نون خ ۱ (فصل اول نون خ) در لیست کامل در زیر به همرزها نقش ها مشاهده کنید:
سعید آقاخانی (نون خ)
علی صادقی (سیروس)
سیروس میمنت (کیوان)
پاشا جمالی (مهیار)
سیروس سپهری (ادریس)
شیدا یوسفی (مرجان)
ندا قاسمی (شیرین)
نسرین مرادی (فریده)
هدیه بازوند (روژان)
سیدعلی صالحی (فریبرز)
کاظم نوربخش (سلمان)
ماشاالله وروایی (عمو کاووس)
شیلان (خجسته)
حمیدرضا آذرنگ (خلیل)
فریده سپاه‌منصور در نقش مه‌لقا خانوم
میرطاهر مظلومی
یدالله شادمانی در نقش بهادر
سیروس حسینی فر (سیروس)

علی ابوالحسنی
مجید یاسر
نعیمه نظام‌ دوست
هومن حاجی‌ عبداللهی

آتنا مهیاری در نقش ماه کاووس
آهنگ پایان صادق آزمند
حسین صفامنش
آهنگساز صادق آزمند

موضوع و داستان سریال نون خ ۱

 

سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده در فصل یک تاجر تخمه بود و بده بستان‌هایی با پسرعمو خلیل داشت. در فصل دوم به یک تاجر ورشکسته که به نوعی سردسته هم محله ای‌های خودش است، تبدیل شد که همه اهل محل روی حرف او حساب می‌کنند. بازی و گویش او در فصل دو شیرین تر از فصل یک است و تکیه کلام «بامزه گفتم نه؟» او به دل مخاطب نشست.

سریال ن . خ

همچنین ببینید: خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نون خ ۳

بیشتر بخوانید: اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲ + عکس و بیوگرافی بازیگران نون خ ۲

سانسور در قسمت اول نون خ ۱

در قسمت اول سریال نون خ، سکانسی که دربارهٔ یکی از فیلم‌های قبل از انقلاب بود سانسور شد. در این بخش به شخصیت صمد اشاره شد

سریال ن . خ

بازیگران سریال ن . خ

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند. به زودی بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این مجموعه خواهند پیوست.

فیلمنامه سریال نیز توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است. این سریال موضوعی طنز و خانوادگی دارد

این مجموعه تلویزیونی به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید شد.

سعید آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال‌های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است.

سریال ن . خ

عوامل دیگر سریال نون . خ

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: حسن مصطفوی (مجری طرح)، امیرمعقولی (مدیرتصویربرداری)، محمد شاهوردی (صدابردار)، عباس عباسی (طراح گریم)،امین جهانی(طراح صحنه)، پگاه ترکی (طراح لباس)، مصطفی تنابنده (دستیارکارگردان)، ساناز بصیر (برنامه ریز)، کوروش جوان (عکاس)، محمدرضا دلنوازی (دستیار تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیرتدارکات)، هادی اعتمادی مجد (مشاور رسانه ای).

 سریال ن . خ

زمان پخش سریال ن.خ

سریال نون.خ در ایام نوروز ۹۸ از یک فروردین هر شب ساعت ۲۲ از شبکه ۱ سیما پخش شد

سریال ن . خ

لوکیشن ن . خ

سریال ن . خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده‌است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌ و معرفی بخشی از ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و هنری کردی از جمله زبان، لباس و حتی موسیقی کردی از دیگر جذابیت‌های سریال نون بود.

سریال ن . خ

سیروس میمنت در نقش کیوان

سیروس میمنت در نقش کیوان بازی می‌کند. کیوان عاشق همسرش و البته شعله‌های آبی گاز پیک نیکی است. تکیه کلام او «درود بر شرفت» است و کاراکترش خیلی خوب توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

کاظم نوربخش در نقش سلمان

کاظم نوربخش در نقش سلمان ایفای نقش می‌کند. سلمان خواستگار شیرین دختر نورالدین است که از هر فرصتی برای دلبری کردن از نورالدین و دخترش غافل نمی‌شود، اما خنده‌های بی‌مزه اش هم به دل مخاطب می‌نشیند. او گاوی به نام جاناتان دارد که بسیار مورد علاقه اش است و پس از زلزله به یکی از شخصیت‌های سریال تبدیل شده.

نظرات