بیوگرافی سها نياستى بازیگر و همسرش + زندگی خصوصی و ماجرای ازدواج

0

بیوگرافی سها نياستى بازیگر و همسرش کیست + خانواده و ماجرای ازدواج

بیوگرافی سها نياستى

سها نياستى متولد سال ۱۳۷۳ بازیگر ایرانی است که به تازگی با یک کارگردان نامزد کرده است. او اینروزها در سریال آکتور بازی می کند در ادامه بیوگرافی کامل سها نیاستی و همسرش با عکس های جدید و ازدواج و عقد تا فیلم ها و سریال های جدید و زندگی خصوصی و تصاویر جذاب و خاص او می پردازیم.

سها نياستى

ازدواج و همسر سها نياستى کیست

سها نیاستی که این روزها در سریال آکتور ایفای نقش می‌کند و رُلِ نامزد احمد مهرانفر را در این سریال دارد، ظاهرا به تازگی به نامزدی یک کارگردان مشهور درآمده است. اصلا برخی حضور او در کار تازه نیما جاویدی(سریال آکتور) را بر حسب رفاقت جاویدی و آن کارگردان جوان مشهور گذاشته‌اند.

آقای کارگردان در سال‌های اخیر چند فیلم محبوب داشته و حالا اکران تازه‌ترین ساخته‌اش که در کَن اکران شده بود در هاله‌ای از ابهام است، در ساخته آخر این کارگردان جوان، بازیگرانی نظیر ترانه علیدوستی و فرهاد اصلانی ایفای نقش کردند. در فیلم‌های محبوب سالیان اخیر او، نوید محمدزاده نقش کلیدی داشته است.

سوابق بازیگری

وی رشته معمارى را خوانده و در يكى از مسابقات معمارى نيز بطور مشترك، برنده جايزه شده است.

وی تنها فیلمی که بازی کرده اند فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدر عاملی است و به گفته خودش تا بحال نه تئاتر بازی کرده نه کلاس بازیگری رفته است.
به گفته خودش پارتی نداشتم. او از طریق یکی از دوستانش از فراخوان تست بازیگری فیلم رسول صدرعاملی اطلاع پیدا کردم و بصورت کاملا شانسی و اتفاقی ثبت نام کردم و در کمال تعجب بدون هیچ سابقه و پارتی انتخاب شدم.

او سال ۹۶ در فیلم سال دوم دانشکده در نقش مهتاب بازی کرد.

زندگی سها نیاستی بازیگر سریال آکتور

سها نیاستی در جدیدترین فعالیت خود در سریال خانگی آکتور به کارگردانی نیما جاویدی حضور یافت .

در این سریال بازیگرانی چون نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هومن برق نورد، گلاره عباسی ، هانیه توسلی ، مهراوه شریفی نیا ، مونا فائزپور ، هستی مهدوی و …. بازی می کنند.

سها نياستى

شباهت به نگار جواهریان

نقش من رونویسی خانم جواهریان نبوده البته از زمانی که وارد سالن جشنواره فجر شدم بهم می گفتند شبیه او هستم ، منتها اولین باری بود که می شنوم و من هم با فراخوان وارد کار شدم. به ظر من بازیگری خوب به میمیک چهره نیست.

من وارد این بحث در انتخاب بازیگر نمی شوم ، برایم قوه درک بازیگر در موقعیت ها مهم است. بازیگران من در این فیلم هر روز وارد جهان جدیدی شده و به تازگی به دیالوگ های خود آشنا می شدند.

گفتگو و مصاحبه جدید سها نیاستی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

سها نیاستی بازیگر نقش مهتاب فیلم سال دوم دانشکده من در نشست خبری فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: نقش من رونویسی خانم نگار جواهریان نبوده البته از زمانی وارد سالن شدم بهم می‌گفتند شبیه او هستم، ولی اولین بار بود که می‌شنوم و من هم با فراخوان وارد کار شدم تست دادم علاقه داشتم اما معماری می‌خواندم و اتفاقی تست دادم بااینکه هیچ کلاسی نرفته بودم.

در این‌ بین فرزاد حسنی که اجرای جلسه را بر عهده داشت با او شوخی کرد.

رسول صدرعاملی کارگردان فیلم «سال دوم دانشکده من» نیز درباره شباهت نگار جواهریان و سها نیاستی گفت: «ازنظر من بازیگری خوب به میمیک چهره نیست من وارد این بحث در انتخاب بازیگر نمی‌شوم، برایم قوه در کار بازیگری در موقعیت‌ها مهم است. بازیگران من در این فیلم هرروز وارد جهان جدیدی می‌شدند.»

این بازیگر در پاسخ به اینکه چطور وارد سینما شده گفت: یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت تست می گیرند من آن زمان دانشجو بودم و گفتم اصلا وقت ندارم. من از قبل به بازیگری علاقه داشتم ولی به خاطر اینکه در مسیر معماری قرار گرفته بودم فرصتش نبود و از لحظه ای که تست دادم برایم جدی شد.
او همچنین درباره اینکه رسول صدرعاملی چطور شما را هدایت کردند گفت: با کمترین حرف. من فکر می کنم برای این نابازیگر انتخاب می کنند که خیلی نخواهد پیش فرضی داشته باشد.

عکس شخصی جدید سها نياستى

سها نياستى

  سها نياستى

سها نياستى

سها نياستى

سها نياستى

سها نياستى

نظرات