بیوگرافی و عکس های مهرناز بیات بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های مهرناز بیات بازیگر

بیوگرافی مهرناز بیات

مهرناز بیات متولد ۱۴ شهریور ۱۳۷۰ در شهر تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دانش آموخته لیسانس رشته کارگردانی است و با فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به شهرت رسید. او همچنین در سریال روزهای بد به در نیز حضور داشته است.

کار خود را در عرصه هنرپیشگی با کلاس های فیلمسازی بامداد فیلم آغاز کرد و زیر نظر خانم منیژه حکمت که در سبک ملودرام بودند آموزش یافت.

مهرناز بیات

شروع فعالیت هنری

بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با حضور در فیلم سینمایی رئیس آغاز کرد ، فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی و با بازیگران معروفی از جمله فرامرز قریبیان ،خسرو شکیبایی ، لعیا زنگنه ، پولاد کیمیایی ،داریوش ارجمند و امین تارخ و مهناز افشار.

بیات در آثاری همچون «سال‌های دور از خانه»، «بچه مهندس»، «ورود آقایان ممنوع» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

مهرناز بیات با فیلم “ورود آقایان ممنوع” به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. فیلمی که در آن بازیگران مشهوری از جمله رضا عطاران حضور داشتند.

همسر مهرناز بیات

ایشان تا بحال ازدواج نکرده اند و خبری در این مورد از هیچ منبعی منتشر نشده است و فعلا مجرد هستند.

فیلم شناسی مهرناز بیات

سریال سال های دور از خانه (۱۳۹۷)
سریال بچه مهندس (۱۳۹۷)
سریال تلویزیونی روزهای بد به در (۱۳۹۳)
فیلم ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)
فیلم رئیس (۱۳۸۵)

مهرناز بیات

سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس درامی اجتماعی و پر از خاطره است که داستان آن از دهه ۶۰ آغاز می شود و تا سال های آتی در دهه ۹۰ ادامه پیدا می کند. قصه «بچه مهندس» متاثر از رخدادهای تاریخی است و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین این سال ها در آن گنجانده شده است. داستان سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که در سیر خط اصلی داستان اتفاقات مختلفی رخ می دهد و …

مجموعه که توسط علی غفاری کارگردانی شده و با حضورش در کنار بازیگرانی چون سیاوش چراغی پور ، سلمان فرخنده و بهناز جعفری کار تلویزیونی خود را تجربه میکند او در سریال بچه مهندس در نقش اکرم ایفای نقش کرده است.

مهرناز بیات

فیلم ورود آقایان ممنوع

خلاصه داستان : این فیلم درباره یک معلم بود که رضا عطاران نقش آن را بازی میکرد که به صورت اتفاقی به عنوان معلم یک مدرسه دخترانه انتخاب شد که ناظم مدرسه بر روی رفتار او بسیار حساس بود و ماجراهای جالبی را در پی داشت.

مهرناز بیات در این فیلم در نقش مهشید نجفی به ایفای نقش پرداخت و به گفته خودش همه پیشنهاداتی که بعد از آن به او داده می‌شد شبیه کاراکتر مهشید نجفی بود.

عکس های مهرناز بیات

  مهرناز بیات

  مهرناز بیات

مهرناز بیات

مهرناز بیات

مهرناز بیات

مهرناز بیات

نظرات