اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه ۹ بهمن ۹۷

0

اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه ۹ بهمن ۹۷

در این مطلب آخرین اخبار تعطیلی مدارس در کشور روز سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ را میتوانید ببینید

تعطیلی مدارس سه شنبه

به دلیل استمرار بارش برف و سرمای هوا فردا مدارس ارومیه تعطیل است

خبرگزاری تسنیم: اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس در این استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان، روز سه شنبه ۹ بهمن ماه ۹۷ برخی مدارس استان در نوبت صبح به شرح زیر تعطیل اعلام می‌شود.

نواحی یک و دو ارومیه شامل مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل هستند و تمامی مقاطع تحصیلی در شهر سیلوانا نیز تعطیل خواهند بود.

در شهرستان چالدران مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و شروع مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر برقرار می‌شود.

مدارس نوبت صبح مشهد فردا تعطیل شد

مدیریت بحران استانی خراسان رضوی: با توجه به افزایش غلظت آلاینده های مشهد، مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در نوبت صبح، در روز سه شنبه، نهم بهمن ۹۷ در تمامی مقاطع تعطیل است./صدا و سیما

برخی از مدارس شهرهای آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد

برخی از مدارس شهرهای آذربایجان شرقی در روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

به دنبال بارش سنگین برف و برودت شدید هوا، فردا سه شنبه۹ بهمن ماه در ورزقان تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهرستان بستان آباد نیز تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهر خواجه نیز مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح با تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهد کرد.

مدارس برخی شهرستان‌های خوزستان تعطیل شد

به علت پیش‌بینی باران و سیلاب برای برخی شهرستان‌های خوزستان مدارس برخی شهرستان‌ها برای فردا سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس شهرستان دشت آزادگان در دو نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه تعطیل شد. علت این تصمیم به دلیل جاری شدن سیلاب در برخی مناطق این شهرستان است.

همچنین مدارس شهرستان اندیکا نیز فقط در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

برخی مدارس نوبت صبح «نورآباد» و «طرهان» سه‌شنبه تعطیل هستند

برخی مدارس نوبت صبح روستایی و شهری «نورآباد» و همچنین تمام مدارس نوبت صبح «طرهان» فردا سه‌شنبه تعطیل هستند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و قطعی برخی راه های ارتباطی، تمامی مدارس نوبت صبح روستایی آموزش و پرورش نورآباد و همچنین مدارس نوبت صبح ابتدایی و متوسطه اول شهری نورآباد فردا سه شنبه تعطیل است.

در منطقه طرهان نیز تمام مدارس نوبت صبح این منطقه تعطیل اعلام شد.

مدارس ۱۱ شهر آذربایجان غربی به دلیل بارش برف تعطیل شد

ارومیه- به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ۱۱ شهر آذربایجان غربی فردا سه شنبه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف، برودت هوا و یخبندان ، روز سه شنبه ۹ بهمن ماه برخی مناطق استان در نوبت صبح تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: در این راستا نواحی یک و دو ارومیه در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی، تمامی مقاطع تحصیلی انزل، تمامی مقاطع تحصیلی نازلو، تمامی مقاطع تحصیلی اشنویه، تمامی مقاطع تحصیلی پیرانشهر تعطیل است.

همچنین «سیلوانا» در تمامی مقاطع تحصیلی، «صومای برادوست» تمامی مقاطع تحصیلی، نقده تمامی مقاطع تحصیلی، مهاباد مقطع ابتدایی شهری و روستایی، سلماس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی، بخش قطور و صفاییه خوی تمامی مقاطع تحصیلی و چالدران مقطع ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

این اطلاعیه می افزاید: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سندیت دارد.

مدارس شهرستان نقده فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهری و روستایی شهرستان نقده فردا ۹ بهمن تعطیل است.

سلطانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهری و روستایی شهرستان نقده فردا ۹ بهمن تعطیل است.

فردا کلیه مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان مهاباد تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: مدارس ابتدایی روستایی و شهری شهرستان مهاباد فردا ۹ بهمن تعطیل است

شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان مهاباد فردا سه شنبه ۹ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی برخی از مدارس لرستان در پی بارش شدید باران

در پی بارش شدید باران، آموزش‌وپرورش لرستان برخی مدارس لرستان را فردا سه‌شنبه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، تمام مدارس نوبت صبح و عصر منطقه «کاکاوند» به غیر از مدارس شهر «هفت چشمه» فردا سه شنبه تعطیل می باشد.

همچنین تمام مدارس نوبت صبح منطقه قلایی و بسطام شهرستان سلسله نیز تعطیل اعلام می شود.

بر اساس این گزارش، به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و قطعی برخی راه های ارتباطی، تمامی مدارس نوبت صبح روستایی آموزش و پرورش نورآباد و همچنین مدارس نوبت صبح ابتدایی و متوسطه اول شهری نورآباد فردا سه شنبه تعطیل است.

در منطقه طرهان نیز تمام مدارس نوبت صبح این منطقه تعطیل اعلام شد.

مدارس نوبت صبح پلدختر و معمولان سه‌شنبه تعطیل هستند

فرماندار پلدختر از تعطیلی برخی مدارس در روز سه‌شنبه به علت شدت بارش‌ها در این شهرستان خبر داد.

نعمت الله دستیاری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدارس شهرستان پلدختر با توجه به گزارش های سازمان هواشناسی در استان فردا (سه شنبه) به علت شدت بارش ها تعطیل هستند.

وی افزود: مدارس سه مقطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم نوبت صبح در پلدختر و معمولان تعطیل روز سه شنبه خواهد بود.

نظرات