بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر و همسرش و کشف حجاب + عکس جدید جنجالی و آثار

1

بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر و همسرش و کشف حجاب + عکس جدید جنجالی و آثار

بیوگرافی شیوا بلوچی

شیوا بلوچی متولد بیست و پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پرستاران» فعالیت داشته است. بلوچی در سریال سرزمین کهن نیز ایفای نقش کرده است. او در آبان ۱۴۰۱ در حمایت از اعتراضات زنان کشف حجاب کرد

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی نام اصلیش شهره است که در میان بازیگران و دوستان و خانواده اش و در مدرسه و دانشگاه او را شیوا صدا میکنند و میتوان گفت شیوا نام هنری وی میباشد. وی به تازگی عکس بی حجاب را از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته.

همسر شیوا بلوچی

خبری مبنی بر ازدواج ایشان تا بحال منتشر نشده است و به احتمال زیاد ایشان مجرد می باشند.

فیلم شناسی شـیوا بلوچی

مجموعه های تلویزیونی

سال عنوان مجموعه کارگردان

۱۳۹۷ سریال نفوذ به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری

۱۳۹۷ فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی

۱۳۹۶ پرستاران به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی ، علی‌رضا افخمی ، محمودرضا تخشید

۱۳۹۳ اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمد حسین لطیفی

۱۳۹۲ سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی

شیوا بلوچی

بازی در فیلم پرستاره ما همه باهم هستیم

یکی از جدیدترین کار شیوا بلوچی بازی در فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم کمال تبریزی می باشد . این فیلم پر ستاره ترین فیلم سینمای ایران است .

این فیلم همچنین نخستین همکاری مشترک لیلا حاتمی، محمدرضا گلزار، مهران غفوریان، پژمان جمشیدی و سیروس گرجستانی با یکدیگر است.

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند…

فیلم ما همه باهم هستیم با بازی بازیگرانی مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، حسن معجونی، سروش صحت، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و نادر فلاح، مانی حقیقی، هوتن شکیبا، سیروس گرجستانی، رضا ناجی، علی شادمان، هانیه توسلی، سیاوش چراغی‌پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقاکاشانی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و جواد عزتی درحال ساخت است.

نسبت با کاظم بلوچی

برخی رسانه ها مدعی هستند که شیوا بلوچی دختر کاظم بلوچی بازیگر است. در صورتی که صحت ندارد و تنها تشابه فامیلی این گمان را برای کاربران ایجاد کرده که او دختر بلوچی است.

شیوا بلوچی در نقش شهره سریال نفوذ

داستان این سریال به سال ۵۷ مربوط می‌شود و به مدت هشت ماه در مقطع انقلاب، نفوذ آمریکایی‌ها را در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون نشان می‌دهد. در مجموع، این سریال دخالت‌های آمریکا در ایران را به تصویر می‌کشد و قانون کاپیتولاسیون را زیر سؤال می‌برد. تمام مباحث مطرح شده در سریال بر اساس مستندات تهیه شده است.

در این سریال،در قالب ملودرام و داستان‌های مجزا به جوانان و دانشجویان به عنوان دو قشر تأثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران به صورت خاص و ویژه‌ای توجه شده است.

کشف حجاب شیوا بلوچی

شیوا بلوچی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که با انتشار تصویر بی حجاب در فضای مجازی حاشیه ساز شده است و کشف حجاب کرد.
این بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که با بازی در پرستاران به شهرت رسید. نام اصلیش شهره است که در میان بازیگران و دوستان و خانواده اش و در مدرسه و دانشگاه او را شیوا صدا میکنند و میتوان گفت شیوا نام هنری وی میباشد.

عکس های جدید و اینستاگرام شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

شیوا بلوچی

1 دیدگاه در “بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر و همسرش و کشف حجاب + عکس جدید جنجالی و آثار

  1. سایه گفت:

    جالبه خیلی هم معروف نیست بر چه اساسی خوشنام گفتید مگه بقیه بازیگران خدای نکرده بدنام هستند

نظرات