اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن سفر کرده با نقش + داستان و عوامل

0

فیلم آن سفر کرده (۱۳۸۷) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم آن سفر کرده با بازی فقیهه سلطانی، فرشید زارعی‌فرد، شهرام عبدلی، مهران احمدی و سیدجواد هاشمی نسرین نکیسا با بیوگرافی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم تلویزیونی آن سفر کرده همراه با اسامی عوامل و زمان پخش از شبکه نمایش ۱۴۰۲ و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم آن سفر کرده

در فیلم آن سفر کرده بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: فقیهه سلطانی، فرشید زارعی‌فرد، شهرام عبدلی، مهران احمدی و سیدجواد هاشمی نسرین نکیسا … به هنرمندی پرداخته اند

اسامی بازیگران فیلم آن سفر کرده با نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آن سفر کرده با نقش + داستان و عوامل

«آن سفر کرده» نام یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی مصطفی صفاری و تهیه کنندگی عليرضا سبط احمدي است به مناسبت ۱۵ خرداد و با محور قرار دادن اتفاقات این روز است که در سال ۱۳۶۳ تولید شده و در همان سال برای اولین بار از سینماهای ایران پخش شده است و بارهای از شبکه های مختلف به نمایش درامده است و حالا امروز ساعت ۱۹ از شبکه نمایش روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان این اثر “ مصطفی صفاری و تهیه کنندگی عليرضا سبط احمدي ساختهٔ سال ۱۳۸۷ است و بازیگران آن را “جواد هاشمي، فرشيد زارعي فر، فقيهه سلطاني، شهرام عبدلي، مهران احمدي و نسرين نكيسا” تشکیل می دهند

” فیلم سفر کرده” بر مبنای فیلمنامه منصور انوری به مناسبت ۱۵ خرداد و با محور قرار دادن اتفاقات این روز برای شبکه یک تولید می‌شود. لوکیشن‌ این فیلم در شهرک سینمایی غزالی بوده و تدوین به نیمه رسیده است.

گفتنی است، تله فيلم «سفر كرده» به كارگرداني مصطفي صفاري هفته گذشته در شهرك سينمايي غرالي كليد خورده است.
به گفته «عليرضا سبط احمدي» (تهيه كننده اين پروژه)، «سفر كرده) براي پخش در ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) به روي آنتن خواهد رفت.

موضوع و خلاصه داستان فیلم آن سفر کرده

موضوع و خلاصه داستان فیلم آن سفر کرده

داستان این فیلم که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تهیه شده است، یادآور خاطرات دو نظامی دوران رژیم پهلوی (یکی سرباز و دیگری استوار) است که استوار به علت همکاری با انقلابیون از جمله شیرین، خواهرزاده‌اش در پخش اعلامیه‌های امام (ره) از خدمت نظام اخراج و تبعید می‌گردد و خواهر زاده‌اش نیز توسط نیروهای ساواک به شهادت می‌رسد

این فیلم به مناسبت ۱۵ خرداد و با محور قرار دادن اتفاقات این روز برای شبکه یک تولید می‌شود. لوکیشن‌ این فیلم در شهرک سینمایی غزالی بوده و تدوین به نیمه رسیده است.

داستان اين فيلم كه فيلمنامه آن را «منصور انوري» نوشته است، در مورد پيرمردي به نام علي جان حسيني است كه در سال ۴۲ در پاسگاه ژاندارمري روستاي قلعه نومنشي بوده است. اكنون بعد از سي و پنج سال در سالگرد رحلت حضرت امام قصد دارد به اتفاق چند تن از همشهريانش عازم تهران شود كه در بين راه پيرمردي به آنها ملحق مي شود و برخورد علي جان با پيرمرد او را به خاطرات سال‌هاي ۴۲ مي‌برد

زمان پخش

«فیلم سفر کرده» یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش خواهد شد

بیوگرافی بازیگران فیلم آن سفر کرده

  • سید جواد هاشمی

بیوگرافی بازیگران فیلم آن سفر کرده

سید جواد هاشمی پوراصل، کارگردان، نویسنده، آهنگساز و مجری و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۴۴ در بندرانزلی متولد شد.
وی فارغ‌التحصیل رشته‎ی کارگردانی در دانشکده‎ی “هنرهای زیبای دانشگاه تهران” است.
هاشمی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی «پرواز در شب» ساخته‎ی رسول ملاقلی‎پور رسماً وارد عرصه‎ی سینما شد و اولین کار تلویزیونی‎اش «سیمرغ» در سال ۱۳۷۰ است.

  • مهران احمدی

داستان فیلم آن سفر کرده

زادهی سال ۱۳۵۲، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۵۲ در شهر تهران متولد شد.
مهران احمدی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بخش «جلوه گاه شرق» (سینمای آسیا) از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم « آلزایمر» (۱۳۸۹)‌، را در کارنامه دارد.

  • فقیه سلطانی

فقیه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تبریز در مه»، سریال تلویزیونی «مهمانان ویژه» و سریال تلویزیونی «زخم» فعالیت داشته است.

عوامل فیلم سفر کرده

نویسنده: منصور انوری
منصور انوری
آهنگ ساز محمد محمدعلی
صدابردار محمدرضا امامی

تهيه كننده: عليرضا سبط احمدي، تصويربردار: ناصر كاووسي، مديربرنامه ريزي:عليرضا احمدي كيا، صدابردار: محمد امامي، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، طراح چهره پردازي: محمدرضا قومي، عكاس: رضا عباسي،

نظرات