تونر گلو پیکسی، بهترین تونر لایه بردار و روشن کننده پوست

0

پوست ما به مرور زمان و در اثر عوامل متعددی دچار ناهمواری های ناخوشایندی در رنگ و بافت می شود. یکی از موثرترین راه های اصلاح این ناهمواری ها، لایه برداری صحیح و اصولی از پوست است. زیرا این کار لایه های مرده و کدر سطح پوست را از بین می برد و سبب تجدید سلولی آن می شود. بنابراین استفاده از لایه بردارها پوست را به وضوح روشن و یکدست می کند. لایه بردارها انواع مختلف فیزیکی و شیمیایی دارند که لایه بردارهای شیمیایی به کمک اسیدها از اثربخشی و قدرت بیشتری برخوردار است. اما این اسیدهای لایه بردار ممکن است برای همه مناسب نباشند و به دلیل داشتن فرمولاسیون قوی، باعث تحریک پوست شوند.

در میان تمامی سرم ها و محصولات لایه بردار، ملایم ترین محصولاتی که می توانید استفاده کنید، تونرهای لایه بردار می باشند. خصوصا اگر بار اولی است که لایه بردارهای شیمیایی را وارد روتین پوستی خود می کنید، تونرها قطعا انتخاب بهتری نسبت به سرم ها و کرم های لایه بردار هستند. از طرفی دیگر، تونرها یکی از اثرگزارترین محصولات مورد استفاده در روتین های مراقبت پوستی می باشند که با توجه به نوع و مشکلات پوست، خواص و کارایی متفاوتی دارند. تونرهای لایه بردار با داشتن ترکیبات اسیدی فعال و موثر به رفع مشکلات مختلف پوستی می پردازند. در این میان یکی از بهترین تونرهای لایه بردار در جهان، تونر گلو پیکسی می باشد. این تونر با داشتن ترکیباتی چون آلفاهیدروکسی اسیدها و لایه برداری ملایم پوست، تیرگی ها را کاهش داده و پوستی صاف و شفاف تر به شما می بخشد.

 تونر لایه بردار

تونر لایه بردار مدل گلو پیکسی چه فوایدی برای پوست دارد؟

این تونر با بهره گیر از ۵% گلایکولیک اسید که یک آلفا هیدروکسی اسید است، فرموله شده است. بنابراین به آرامی پوست را لایه برداری کرده و به ایجاد سلول های تازه و جوان تر کمک می کند. این تونر همچنین مانند سایر تونرها، با متعادلکردن پی اچ پوست بعد از شستشوی صورت، آن را برای جذب بیشتر و بهتر مواد مغذی و سرم ها و کرم ها آماده می سازد. تونر پیکسی گلو مزایای ضد پیری موثری برای پوست دارد. این تونر به کمک گلیکولیک اسید، سلول های فیبروبلاست را در عمق لایه درم تحریک می کند. سپس میزان تولید کلاژن در پوست را افزایش داده که منجر به سفت تر شدن و جوانسازی پوست می شود. این تونر همچنین علائم ناشی از افزایش سن مانند خطوط ریز و چین و چروک ها و … را کاهش داده و از بروز پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید.

تونر گلیکولیک اسید پیکسی در کاهش لک های تیره و جای جوش و آکنه های صورت بسیار موثر است. این تونر همچنین شادابی و شفافیت پوست را افزایش داده و از کدر شدن آن جلوگیری می نماید. علاوه بر این با با بهبود گردش خون به بازسازی پوست کمک می کند. تونر لایه بردار گلو Pixi با از بین بردن چربی اضافی و ناخالصی ها، منافذ را عمیقاً تمیز می کند. همچنین به مرور سبب کوچک شدن منافذ باز و بزرگ شده و نرمی و درخشش فوق العاده ای به پوست می دهد. این تونر در درمان انواع لک و تغییر رنگ و آفتاب سوختگی موثر بوده و پوست را روشن و یکدست می کند. عملکرد درمانی قوی این تونر صورت، پوست را صاف، متعادل و سالم تر نشان می دهد.

آیا تونیک پیکسی گلو باعث خشک و حساس شدن پوست می شود؟

این تونر حاوی گلایکولیک اسید ۵% است که یک آلفا هیدروکسی اسید ملایم بوده و به پوست آسیب نمی رساند. گلیکولیک اسید از ریشه گیاهانی مانند نیشکر و چغندر گرفته می شود و لایه برداری آرام و ملایمی را نسبت به اسیدهای دیگر ارائه می دهد. از طرفی دیگر نیز در فرمولاسیون این تونر علاوه بر ترکیبات لایه بردار از مواد و ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده نیز استفاده شده است. این ترکیبات فرمولاسیون تونر را ملایم تر کرده تا از خشک شدن و آسیب دیدن پوست بر اثر لایه برداری جلوکیری شود. همچنین از پوست در برابر التهاب و قرمزی و سوزش محافظت نمایند. این تونر فرمولی غنی از ترکیبات رطوبت رسان مانند عصاره های گیاهی آلوئه ورا و شاه بلوط هندی و نارون کوهی و جنسینگ دارد. این ترکیبات با آبرسانی و کمک به حفظ رطوبت پوست، آن را تسکین داده و مانع خشک شدن آن می شوند. وجود گلیسیرین نیز در این تونر می تواند تا حد زیادی باعث رطوبت و لطافت بخشی پوست شود. اما توجه داشته باشید که از ماساژ دادن تونرهای لایه بردار روی پوست خودداری نمایید تا باعث سوزش نشود.

تونر لایه بردار و روشن کننده پوست

تونر Glow پیکسی برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

در ترکیبات تونر لایه بردار پیکسی از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر و حساسیت زایی از جمله الکل، پارابن، سولفات، فتالات و … استفاده نشده است. بنابراین این تونر برای همه انواع پوست ها قابل استفاده می باشد. اما بهتر است افرادی که پوست های بسیار خشک و یا خیلی حساسی دارند، با احتیاط مصرف نمایند.

این تونر همچنین برای کسانی که به دنبال رنگ پوستی روشن تر و یکنواخت تر هستند، فوق العاده است. زیرا گلیکولیک اسید به کار رفته در آن، مولکول بسیار کوچکی است که می تواند به عمق پوست نفوذ کند و مشکلات پوستی را کاهش دهد. از این رو برای افرادی که به دنبال مزایای ضد پیری هستند نیز انتخابی ایده آل است.

آیا تونر پیکسی گلو تونیک را می توان هر روز استفاده کرد؟

کمپانی سازنده این تونر ادعا می کند که فرمولاسیون این محصول برای استفاده روزانه به اندازه کافی سبک و ملایم است. بنابراین استفاده روزانه از آن در روتین مراقبت پوستی اشکالی ندارد. هر چند که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند، اما توصیه می کنیم در ابتدای دوره مصرف و خصوصا اگر تا به حال تجربه لایه برداری اسیدی را ندارید، تنها دو تا سه شب در هفته این تونر را مورد استفاده قرار دهید. زیرا لایه برداری بیش از حد پوست نیز موجب آسیب به سد دفاعی پوستی شده و مشکلاتی را ایجاد می کند.

تونیک لایه بردار گلو پیکسی اصل را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

تونر لایه بردار Pixi Glow Tonic محصولی از برند محبوب پیکسی در انگلستان است. این برند محصولات فوق العاده باکیفیتی را تولید می کند که در میان مصرف کنندگان سراسر جهان از درصد رضایتمندی بالایی برخوردار هستند. اما باید به این نکته توجه کنید که به دلیل وفور محصولات فیک در بازار، در هنگام خرید محصولات خارجی به اصل و اورجینال بودن آن ها دقت نمایید. زیرا محصولات فیک و تقلبی می توانند آسیب های جدی و شدیدی را به پوستتان وارد کنند. بنابراین بهتر است محصولات برندهای خارجی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از اصالت آن ها مطمئن باشید.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ سابقه ای درخشان در زمینه تامین محصولات آرایشی و مراقبتی اورجینال دارد. این فروشگاه وارد کننده مستقیم محصولات اصل از برندهای درجه یک خارجی بوده و آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برند تهیه می کند. فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. این فروشگاه تونر لایه بردار پیکسی مدل گلو را در حجم های ۱۰۰ و ۲۵۰ میلی لیتر موجود کرده است. شما می توانید جهت کسب مشاوره و خرید این محصول به سایت رایامیکاپ مراجعه نمایید.

نظرات