دانلود کامل برنامه تی ان تی قسمت ۹ نهم قسمت ۹ TNT +‌فیلم

0

دانلود کامل برنامه تی ان تی قسمت ۹ نهم قسمت ۹ TNT +‌فیلم

قسمت ۹ برنامه تی ان تی (tnt) با اجرای حامد آهنگی و حضور سید جواد هاشمی و شهرام قائدی با لینک مستقیم و حجم رایگان در این صفحه قرار داده شد.

دانلود کامل برنامه تی ان تی قسمت 9 نهم قسمت ۹ TNT +‌فیلم

برای دانلود سریال مسابقه تی ان تی قسمت ۹ روی عکس زیر کلیک کنید:


برنامه تی ان تی قسمت نهم با لینک مستقیم و قانونی دانلود کنید و با کیفیت اصلی و عالی تماشا کنید. این سریال با ژانر خنده و سرگرمی برای مخاطب کودک و بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. در قسمت ۹ تی تن تی شهرام قائدی و جواد هاشمی، حامد آهنگی را همراهی خواهند کرد و با هم به رقابت می پردازند.

برنامه تی ان تی – قسمت۹‌
ژانر : خانوادگی
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲
کارگردان و مجری: حامد آهنگی
تهیه کننده : محمدرضا رضاییان

برنامه TNT با اجرای حامد اهنگی مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می گذارد. شرکت کنندگان مسابقه تی ان تی ، از میان افراد عادی هستند و شرکت کنندگان اصلی که در این چالش و رقابت طنز حاضر شده اند ، از میان ستارگان و چهره های مشهور هستند .

داستان قسمت نهم مسابقه TNT

در توضیح قسمت نهم تی ان تی امده است: حامد آهنگی پس از تجربه موفق در شب آهنگی، حالا با برنامه تی ان تی در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و مخاطبان را با اجرای شاد خود غافلگیر کرده است. تی ان تی قسمت ۵ یک شو جذاب سریالی است که فقط از ابتدا تا انتها می خندید و قصد دارد تا مخاطبان خود را از دغدغه های روزمره دور کرده و ساعاتی خوش را برای آنها رقم بزند . همان طور که از نام این برنامه مشخص است ، تی ان تی ، یعنی بمبی برای خنده . این مواد منفجره زندگی شما را متحول خواهد نمود .

نظرات