بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

1

بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی متولد سال ۷۲ است و و در حال حاضر در دانشگاه تحصیل می کند. یکی از هنرمندان پرسابقه و توانای تئاتر بوده که کارنامه درخشانی را در عرصه تئاتر دارد و چندین نمایش بسیار مهم و پر بیننده را بازی کرده است.

او سالها در زمینه بازیگری در تئاتر فعال بوده و حتی در زمان مدرسه یکی از اعضای ثابت تئاتر مدرسه و دانش آموزی بوده است.

او در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند.

پانیذ به مسایل اجتماعی بسیار توجه دارد. او مدتی قبل در خانه کودک شوش کلاس‌هایی برای بچه‌های این منطقه در خصوص بازیگری برگزار کرد.

همسر پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی ازدواج نکرده و مجرد است و در شبکه‌های اجتماعی هیچ فعالیتی ندارد و کمتر حاشیه‌های زندگی‌اش را با مردم به اشتراک می‌گذارد.

پانیذ برزعلی

فیلم شناسی پانیذ برزعلی

اولین تجربه‌اش بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا ساخته فریدون جیرانی است. وی در این سریال نقش سحر (همسر سعید برازنده) را بازی کرده است.

پانیذ برزعلی در سریال لحظه گرگ و میش نقش حنانه دختری آرام و صبور با لایه های شخصیتی پیچیده را ایفا نموده است .

وی در چندین نمایش مهم نیز به ایفای نقش پرداخته است و اکثر آثار وی تئاتری است.

منتقدانی که بازی پانیذ را در تعبیر وارونه یک رویا دیده‌اند معتقدند او می‌تواند یکی از پدیده‌های نوظهور عرصه هنر در ایران باشد.

پانیذ برزعلی

گفتگو با پانیذ برزعلی

پانیذ با توجه به شغلی که انتخاب کرده همه تلاشش را برای پیشرفت خود می کند و می‌گوید: به زودی از من نقش‌های متفاوت بسیاری خواهید دید. قرار نیست من فقط در تلویزیون باشم اما تلویزیون شروع بسیار خوبی است.

پانیذ تلاش می‌کند زندگی کردن و حس‌ آدمها را بیشتر تجربه کند: من دوست ندارم فاصله‌ای با مردم داشته‌ باشم .خودم خرید می‌کنم بین مردم می‌چرخم. حرف می‌زنم و با دردهای آنها آشنا می‌شوم. یک هنرپیشه باید جامعه شناس و روانشناس هم باشد تا بتواند نقش‌های متفاوتی را بازی کند و موفق شود.

پانیذ برزعلی

او که در نقش حنانه دوست یاسمن یکی از شخصیت‌های اصلی سریال لحظه گرگ و میش را بازی می‌کند تجربه کار با همایون اسعدیان را یکی از بهترین تجربه‌هایش می‌داند و می‌گوید: موفقیتم را مدیون انتخاب‌هایم هستم. کار کردن با آقایان جیرانی و اسعدیان می‌تواند یک استارت فوق‌العاده برای هر بازیگری باشد.

پانیذ به مدلینگ علاقه دارد اما آن را شغل خود نمی‌داند و می‌گوید: من به نقاشی ، موسیقی و مدلینگ هم علاقه دارم اما هرکدام که باعث شود هنرپیشگی را به عقب بیندازم کنار خواهم گذاشت.

عکس های پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی

1 دیدگاه در “بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

  1. اجاره جرثقیل گفت:

    عالی بود

نظرات