جدیدترین عکس ها و متن های تبریک روز روابط عمومی ۲۰۲۳ به همکاران و دوستان

0

جدیدترین عکس ها و متن های تبریک روز روابط عمومی ۲۰۲۳ به همکاران و دوستان

روز «روابط عمومی و ارتباطات» مبارک! : ۱۷ می‌ به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

دلیل آن آگاهی‌رسانی درباره روابط عمومی و ارتباطات است. ۱۷ می سال ۱۸۶۵ اولین پروتکل تلگراف در پاریس امضا شد و سالهاست که این روز بعنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی جشن گرفته می شود.

عکس و متن روز روابط عمومی

هفدهم می ۲۰۲۳ یا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات می باشد. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن تبریک روز جهانی روابط عمومی مبارک (رسمی ، ، ادبی و دوستانه ، عاشقانه) و عکس و متن تبریک روز جهانی ارتباطات به پدر و مادر و رفیق و دوست و اقوام و دوستان و همکاران و فعالان این عرصه و تاریخ دقیق روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات قرار داده ایم.

متن و پیام تبریک روز جهانی روابط عمومی ۱۴۰۲ به همکار و همکاران با عکس نوشته

متن و پیام تبریک روز جهانی روابط عمومی به همکار با عکس نوشته

تاریخ دقیق روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی هر سال در ۱۷ می جشن گرفته می شود که امسال در تقویم سال ۱۴۰۲ برابر است با روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ که با برگزاری مراسم هایی و جشنواره ها گرامی داشته میشود.

بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران و کارکنان عرصه اطلاع رسانی و مخابرات تبریک می گوییم.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط‌عمومی و ارتباطات”

صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

« همکاران عزیزم روز ارتباطات وروابط عمومی گرامی باد »

——–
۲۷ اردیبهشت، روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات گرامی باد.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز روابط‌عمومی و ارتباطات را بر همۀ آنان که با تخصص و هنرمندانه و دلسوزانه در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌نمایند، تبریک و تهنیت باد.​​​​​​​

متن و پیام تبریک روز جهانی روابط عمومی به دوستان با عکس نوشته

متن و پیام تبریک روز جهانی روابط عمومی به دوستان با عکس نوشته

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند

بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.

« ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی گرامی باد دوست عزیزم »

——-

نوع کار روابط عمومی و مسئولیت هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

روز ارتباطات و روابط‌عمومی گرامی باد

جدیدترین عکس ها و متن های تبریک روز روابط عمومی 2023 به همکاران و دوستان

اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌عمومی سازمان‌ها است.

تاریخچه

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات گرامی باد

استوری تبریک روز روابط عمومی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

روز ارتباطات گرامی باد.

جدیدترین عکس ها و متن های تبریک روز روابط عمومی 2023 به همکاران و دوستان

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است

روز روابط‌عمومی مبارک

——

روز روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجامله ای ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است.

تاریخ روز ارتباطات و روابط عمومی

بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود

روز ارتباطات مبارک

—-

خواهرزاده زیگموند فروید، پایه‌گذار روابط عمومی است و ادوارد برنیز که به عنوان پدر روابط عمومی شناخته می‌شود، کمپین‌های مختلف عجیبی اجرا کرد که با آنچه تا آن روز تجربه شده بود، فرق داشت. او ارتباط دو طرفه را پایه گذاشت و از او مستند جذابی به نام «قرن نَفس» نیز ساخته شده است و امروز روز ارتباطات است

روز ارتباطات را به همه فعالان در این زمینه، تبریک می‌گوییم.

عکس پروفایل تبریک روابط عمومی

به مناسبت فرارسیدن روز روابط‌عمومی، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم؛ بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است

روز روابط‌عمومی مبارک

روابط‌عمومی در ایران علیرغم همه مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده و در مسیر توسعه و پیشرفت است،‌ خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه ای خود و اثر گذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی گام بر می دارد.

اینک و حال که بعد از سالها تلاش و پیگیری مستمر دست‌اندرکاران روابط‌عمومی و جامعه ارتباطات کشور، نتیجه این اقدامات برای نامگذاری روزی با نام روابط‌عمومی به ثمر نشسته است، ‌باید تلاش کنیم تا بتوانیم اهدافی را که برای ثبت چنین عنوانی در تاریخ رسمی کشور در نظر داشته ایم بیش از پیش محقق کنیم. این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در نظر داشته باشیم۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.

نظرات