اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روزگار وصل +‌داستان و اسامی نقش ها با عکس

0

فیلم روزگار وصل (۱۳۷۶) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم روزگار وصل با هنرنمایی و بازی رسول توکلی (شهید مطهری)، بهراد خرازی (مامور ساواک) با عکس ها و نبیوگرافی تمامی بازیگران فیلم روزگار وصل همراه و اسامی عوامل و دانلود کامل و زمان پخش ۱۴۰۲ از شبکه یک… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم روزگار وصل

«روزگار وصل» نام یک فیلم ایرانی به کارگردانی محمدرضا ورزی درباره مبارزات شهید مطهری است که در سال ۱۳۷۶ تولید شده و در همان سال از تلویزیون ایران پخش شد. این فیلم ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش میشود.

این فیلم به کارگردانی محمدرضا ورزی محصول سال ۱۳۷۶ در زانر دفاع مقدس،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم برای اولین بار در همین سال پخش شد.

اسامی بازیگران فیلم روزگار وصل

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روزگار وصل +‌داستان و اسامی نقش ها با عکس

در فیلم روزگار وصل بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: رسول توکلی (شهید مطهری)،بهراد خرازی (مامور ساواک) و … به هنرمندی پرداخته اند

خلاصه داستان فیلم روزگار وصل

خلاصه داستان فیلم روزگار وصل

این فیلم درباره دوران مبارزات شهید آیت‌الله مرتضی مطهری است.
رسول توکلی در فیلم سینمایی روزگار‌وصل در نقش شهید مطهری بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم روزگار وصل

بهراد خزاری

رسول توکلی
و…

بهراد خرازی

زاده ۱ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر تلویزیون و تئاتر اهل کشور ایران است. او فارغ التحصیل رشته سینما از روسیه است. از مجموعه های تلویزیونی معروفی که در آن به ایفای نقش پرداخته، مجموعه مجید دلبندم و سیب خنده در یادها باقی مانده است. وی مدت ها در هیچ کار تلویزیونی و سینمایی دیده نمی شد، زیرا برای ادامه تحصیل به کشور روسیه رفته بود.

رسول توکلی

زاده ۱۵ فروردین ۱۳۳۹ – اصفهان، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران، فارغ التحصیل رشته عمران است. وی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری و فیلم سازی نقش جهان است.
دوران فعالیت او از سال ۱۳۵۹ آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد.
رسول توکلی علاوه بر بازیگری در سینما در حوزه اسکله‌سازی و بندرسازی (سازه‌های دریایی) متخصص است و کتاب جمعه میدان خالی نبود را نیز نگارش نموده و به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی هفت روز در و با شما برای شما نیز تجربه داشته است

زمان پخش

فیلم داستانی «روزگار وصل» به کارگردانی محمدرضا ورزی جمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد. در اخر هفته شبکه های مختلف اقدام به پخش فیمل سینمایی ایرانی و خارجی می کنند که این هفته روزگار وصل از شبکه یک در ساعت ۱۶ پخش میشود.

نسخه سریال تلویزیونی روزگار وصل نیز به کارگردانی مسعود رسیدی تولید شده است.

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی روزگار وصل امده: مردی نیکوکار و ثروتمند به نام «حاج رضا» به یکی از دوستانش که از پالایشگاه اخراج شده، کار و خانه می‌دهد. پس از فوت حاج رضا، پسرش «کاوه» نه تنها بر خلاف وصیت او عمل می‌کند، بلکه به تدریج، ثروت پدر را هم بر باد می‌دهد. سال‌ها می‌گذرد و کاوه خود صاحب پسری می‌شود که او هم، فرزندی سربه‌راه نیست و اعمالش، «کاوه» را به یاد جوانی‌های خود می‌اندازد. در انتها، کاوه که از مجموعِ وقایعِ پیش‌آمده، متأثر شده است، به وصیتِ «حاج رضا» عمل می‌کند.

در روزگار وصل بازیگرانی چون هادی اسلامی، گوهر خیراندیش، جمشید گرگین، افسر اسدی، عبدالرضا اکبری، جهانگیر فروهر و مهدی میامی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

نظرات