واریز سود سهام عدالت روستاییان سال ۹۷

2

واریز سود سهام عدالت روستاییان سال ۹۷

واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر مشمول سراسر کشور در حالی از روز چهارشنبه (۱۹ دی ماه) آغاز شده که در شروع این مرحله به تدریج سود سهام عدالت روستائیان و عشایری که شماره شبای بانکی آنها متعلق به بانک های ملی، کشاورزی، پست بانک، صادرات و سپه است، پرداخت شده است.

واریز سود سهام عدالت

بر این اساس در گام نخست از توزیع سود سهام عدالت روستائیان و عشایر مشمول بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بر این اساس از امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۲۳ بانک دیگری که روستائیان و عشایر مشمول سراسر کشور شماره شبای بانکی خود در آنها را وارد سامانه سهام عدالت کرده اند سودی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان را میان ۴۸۰ هزار نفر از مشمولان توزیع خواهند کرد.

علاوه بر این از شنبه آینده (۲۹ دی ماه) توزیع سود سهام عدالت روستائیان و عشایر مشمولی که شماره شبای آنها در بانک‌های مسکن و انصار است در مجموع به ارزش ۴۹ میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر ۵۷۰ هزار نفر پرداخت خواهد شد.

همچنین در آینده نزدیک سود سهام عدالت دیگر روستائیان و عشایر مشمول که شماره شبای آنها مربوط به بانکهای تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و جمعیت آنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده و ارزش کلی سود واریزی آنها در مجموع حدود ۲۳۰ میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است در پایان پرداخت سود سهام عدالت روستائیان و عشایر مشمول در مجموع ۱۳ میلیون نفر از مشمولان مربوط به این گروه بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

همچنین سود سهام عدالت دیگر مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال ۹۶ از شرکت‌های سرمایه پذیر و با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

2 دیدگاه در “واریز سود سهام عدالت روستاییان سال ۹۷

  1. سیاوش واجدباهری گفت:

    چگونه میتوانم سهام عدالت را بگیرم با تشکر

  2. سیاوش واجدباهری گفت:

    با سلام چرا یارانه خرداد۹۸ برای من واریز نشده لطفا راهنماییم کنید

نظرات