سایت ثبت نام آزمون استخدام بانک ملت سال ۹۷

0

سایت ثبت نام آزمون استخدام بانک ملت سال ۹۷

امروز ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی بانک ملت آغاز می شود. در این مطلب شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون را میتوانید ملاحظه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید

آزمون استخدام بانک ملت

بانک ملت با استعانت از درگاه خداوند متعال و با راهبرد مشتري مداري، به منظور ارائه خدمات بهينه مالي و بانکي به مشتريان و تکميل نيروي انساني خود در رده هاي شغلي بانکدار، متصدي امور اداري(حقوقی و IT ) و متصدي حفاظت، مطابق با ضوابط و آئين نامه استخدامي بانک، از بين متقاضيان واجد شرايط در مقاطع تحصيلي کارشناسي (جهت رده شغلي بانکدار) ، کارشناسی و کارشناسي ارشد (جهت رده شغلي متصدي امور اداري) و ديپلم (جهت رده شغلي متصدی حفاظت)، بومي و ساکن يکي از شهرهاي مندرج در جداول ذيل با رابطه استخدامي قراردادي موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاري مي نمايد.

مرحله انجام کار تاريخ
ثبت نام اينترنتي از ساعت ۸ صبح تاريخ ۹۷/۱۰/۲۹ لغايت ساعت ۲۴ تاريخ۹۷/۱۱/۰۸
دريافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاريخ ۹۷/۱۱/۱۵ لغايت ۹۷/۱۱/۱۶
آزمون کتبي تاريخ ۹۷/۱۱/۱۸

مراحل ثبت نام آزمون استخدام بانک ملت :

۱‏- مراجعه به سايت بانک ملت به نشاني: www.bankmellat.ir
۲‏-تکميل فرم تقاضانامه الکترونيکي در سايت مذکور
۳‏-ارسال عکس: متقاضيان مي بايست عكس ۴*۳ پرسنلي خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پيکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کيلو بايت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاري نمايند.
۴‏- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضيان واجد شرايط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامي مي بايست در مهلت مقرر، نسبت به پرداخت اينترنتي مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰ ( ششصد هزار) ريال، اقدام و ساير مراحل ثبت نام را تا دريافت کد رهگيري طي نمايند.
تبصره: با عنايت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضياني که واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در جداول و متن آگهي می باشند، نسبت به ثبت نام و واريز وجه اقدام نمايند.

نكات مهم در ثبت نام:

۱- قبل از ثبت نام به راهنماي نحوه تكميل فرم موجود در سايت مراجعه و مندرجات آنرا دقيقاً مطالعه نماييد.
۲- ثبت نام زماني تكميل مي باشد كه شماره رهگيري از طريق سيستم به متقاضي اعلام گردد.
۳- مسئوليت صحت ثبت اطلاعات در سايت اينترنتي به عهده شخص متقاضي مي باشد. بديهي است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسي اصل مدارک پذيرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغايرتي در مندرجات مدارک ارائه شده با شرايط آگهي بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامي متقاضي در هر مرحله از فرايند استخدام، جلوگيري بعمل خواهد آمد و متقاضي حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.

تاريخ دريافت برگه ورود به جلسه آزمون:

داوطلبان مي بايست حداکثر تا تاريخ ‏۹۷/‏۱۱/۱۶‏ جهت دريافت برگه ورود به جلسه آزمون، به سايت ياد شده مراجعه نمايند. بديهي است به همراه داشتن برگه ورود به جلسه، شناسنامه يا کارت ملي در روز برگزاري آزمون ضروري خواهد بود.
تبصره: داوطلبان مي بايست پس از اخذ برگه ورود به جلسه آزمون از طريق سايت، نسبت به کنترل مشخصات فردي خود (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، مدرک تحصيلي، شماره داوطلبي، شماره صندلي) و محل برگزاري آزمون اقدام نمايند و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت مي توانند از طريق قسمت مربوطه در سايت, نسبت به رفع نقص اقدام نمايند.

تذکرات مهم:

۱‏- آخرين اخبار و اطلاعيه ها درخصوص استخدام در بانک ملت، صرفاً از طريق درج در وب سايت اينترنتي بانک به نشاني www.bankmellat.ir ، معتبر بوده و بانک مسئوليتي در قبال مطالب منتشره در ساير سايتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.
۲‏- چنانچه پس از توفيق متقاضيان در مرحله كتبي آزمون و بررسي و تطبيق مدارك استخدامي آنان با شرايط مندرج در آگهي حاضر يا در هر مرحله از بررسي هاي بعدي از سوي بانك مشخص شود داوطلبي واجد شرايط عمومي و اختصاصي اعلام شده نمي باشد، حتي در صورت توفيق در آزمون کتبي و هريك از مراحل استخدامي و يا اشتغال بکار در بانک، ادامه رسيدگي به وضعيت استخدامي و استمرار خدمت وي در بانك منتفي خواهد شد و در اين صورت داوطلب
حق هيچگونه اعتراضي را نخواهد داشت.
۳‏- ثبت نام متقاضيان صرفاً از طريق سايت مزبور و به صورت اينترنتي بوده و نيازي به ارسال مدارك نمي باشد.
۴‏- چنانچه مشخص شود داوطلبي با دارا بودن مدرك تحصيلي بالاتر از ديپلم جهت رده شغلی متصدی حفاظت ، مدرك تحصيلي بالاتر از ليسانس جهت رده شغلی بانکدار و مدرك تحصيلي بالاتر از فوق ليسانس جهت متصدی امور اداری شركت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وي در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵‏- پس از برگزاري آزمون كتبي، براساس حداکثر تا ۳ برابر ظرفيت مورد نياز بانك نسبت به اعلام اسامي پذيرفته شدگان اقدام مي شود تا پس از انجام ساير مراحل، قبول شدگان نهائي انتخاب شوند.

توجه خيلی مهم:

اعلام قبولي متقاضيان به منزله استخدام آنها نبوده و پس از توفيق در کليه مراحل استخدامي و با توجه به نمرات مکتسبه همچنين نياز هر شهر، نسبت به بکارگيري متقاضيان به ترتيب اولويت اقدام مي گردد و بانک هيچ گونه مسئوليتي در قبال بکارگيري ساير نيروهاي ذخيره (مازاد بر نياز هرشهر) نخواهد داشت.
۷‏- هزينه شركت در آزمون، به هيچ عنوان مسترد نخواهد گرديد.
۸‏- موكداً اعلام مي گردد؛ جذب نيروي انساني در بانك، مستلزم توفيق متقاضيان در تمامي مراحل استخدامي مشتمل بر آزمون كتبي، آزمون روانشناختي، مصاحبه استخدامی و روانشناختي، تست آمادگي جسماني (صرفاً جهت متقاضيان رده شغلي متصدي حفاظت)، گزينش و معاينات پزشكي و مطابق نياز تعيين شده مي باشد و چنانچه متقاضيان در هر يك از مراحل فوق توفيق لازم را كسب ننمايند، موضوع ادامه مراحل استخدامي آنان منتفي خواهد گرديد.
۹‏-حوزه امتحاني داوطلبان نيز مطابق استان مورد درخواست تعيين گرديده و از طريق سايت مربوطه قابل رويت مي باشد.

برای مشاهده شرایط اینجا را کلیک کنید
برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید

منبع : سایت بانک ملت

نظرات