تعطیلی مدارس فردا | اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۲۹ دی ۹۷

0

اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۲۹ دی ۹۷

با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان و بارش برف در بسیاری از شهرستان ها و مناطق کشور پیش بینی می‌شود فردا شنبه ۲۹ دی ماه برخی از مدارس در نوبت صبح یا بعدازظهر تعطیل اعلام شوند.

تعطیلی مدارس شنبه 29 دی

فوری: بروز رسانی جدید

همه مقاطع تحصیلی مدارس شهر تهران یکشنبه ۲۹ دی ۹۸ تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد:
▫️به دلیل افزایش بارش برف و یخبندگی معابر همه مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی امروز یکشنبه (۲۹ دی) تعطیل است.

▫️پیش از این تنها مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل اعلام شده بود./ صداوسیما

برخی از مدارس مازندران ۲۹ دی ماه تعطیل شد

طالبی رییس روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس مناطق دودانگه و چهاردانگه و بخش هزار جریب شهرستان گلوگاه در همه دوره های تحصیلی، روز شنبه ۲۹ دی ماه ۹۷ تعطیل اعلام شد.

وی افزود: همه مدارس بخش یانه سر بهشهر نیز فردا به دلیل بارش شدید برف تعطیل خواهد بود.

طالبی با اشاره به تعطیلی مدارس سه شهر مازندران،گفت: به دلیل بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان همه مدارس مناطق کجور و بلده هم فردا تعطیل است.

رییس روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران افزود: همه مدارس بخش هزار جریب و بخش مرکزی دهستان پی رجه شهرستان نکا شنبه ۲۹ دی ماه به دلیل بارش شدید برف تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس هفت تپه

رئیس آموزش و پرورش شوش گفت: به دلیل تعمیرات و قطعی برق توسط مدیریت توزیع برق شهرستان شوش در منطقه هفت تپه و پمپ استیشن فردا ۲۹ دی ماه کلیه مدارس مقطع ابتدایی، مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل شد

خبرگزاری تسنیم: عبدالامیر خنیفر رئیس آموزش و پرورش شوش با تائید خبر تعطیلی شیفت صبح مناطق هفت‌تپه اظهارداشت: به دلیل تعمیرات و قطعی برق توسط مدیریت توزیع برق شهرستان شوش در منطقه هفت تپه و پمپ استیشن فردا شنبه ۲۹ دی ماه ۹۷ کلیه مدارس مقطع ابتدایی، مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها در این مناطق تعطیل شد.

مدیریت توزیع برق شوش در اطلاعیه‌ای خاموشی گسترده برای مناطق هفت‌تپه به دلیل تعمیرات را در روز شنبه اعلام کرده است.

مدارس بخش گلیداغ مراوه‌تپه و حاجی‌آباد کردکوی تعطیل شد
مدارس بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه و حاجی‌آباد شهرستان کردکوی به علت بارش برف و برودت هوا فردا تعطیل است.

براساس اعلام آموزش و پرورش استان گلستان، به علت بارش برف و برودت هوا مدارس بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه در هر سه مقطع تحصیلی در روز شنبه ۲۹ دی ماه ۹۷ در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین با توجه به برف و سرمای شدید در مناطق کوهستانی شهرستان کردکوی، تنها مدرسه ابتدایی حاجی آباد کوهپایه، فردا شنبه ۲۴ دی ماه ۹۷ تعطیل است.

تعطیلی مدارس در دیگر شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز قرار است پس از بررسی تا امشب اعلام شود.

با کاهش بیش از ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان گلستان، از دیروز بارش شدید باران و بارش برف در ارتفاعات آغاز شده و بیش از ۵۰ سانتی متر در برخی مناطق کوهستانی برف باریده است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی این شرایط جوی تا فردا در استان گلستان ادامه دارد.

برف مدارس نقده را تعطیل کرد

بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت صبح شهرستان نقده را تعطیل کرد.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع می رساند که با توجه به برودت هوا، مراکز پیش دبستانی شهری و روستایی نقده و محمدیار در روز شنبه ۲۹ دی ماه سری_صبح تعطیل خواهد بود.

بارش برف از بامداد پنجشنبه در استان آغاز شده و اواخر امروز با خروج سامانه بارشی دمای هول تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

بارش برف مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند
روز شنبه ۲۹دی ماه در اردبیل، مشگین‌شهر، ارشق و لاهرود پیش‌دبستانی و ابتدایی سری قبل از ظهر به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل‌ است.

بارش برف مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، روز شنبه ۲۹دی ماه در اردبیل، مشگین‌شهر، ارشق و لاهرود پیش‌دبستانی و ابتدایی سری قبل از ظهر به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل‌ است.

برف و سرما، برخی از مدارس شهرستانهای کرمانشاه را تعطیل کرد

رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت سردی هوا و بارش برف تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستانهای پاوه و سنقر و کلیایی فردا ( شنبه ۲۹ دی ) تعطیل است.

مدارس شیفت صبح پاوه و سنقروکلیایی فردا شنبه تعطیل است

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس شیفت صبح پاوه و سنقروکلیایی در تمام مقاطع تحصیلی فردا شنبه تعطیل است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس شیفت صبح شهرستانهای پاوه و سنقروکلیایی در تمام مقاطع به علت برودت هوا طی فردا شنبه خبر داد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به جز شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مدارس شیفت صبح سایر شهرستان های استان کرمانشاه در تمام مقاطع فردا با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

مدارس همدان در نوبت صبح فردا تعطیل شد

تمامی دوره‌های تحصیلی همدان به علت برودت هوا در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی، تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی یک و ۲ همدان، اسدآباد، بهار، لالجین و قهاوند و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در فامنین، قروه درجزین، نهاوند، تویسرکان و قلقل رود در نوبت صبح روز شنبه ۲۹ دیماه تعطیل است.

مدارس ۴ شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد

به علت بارش برف، مدارس چهار شهرستان خراسان شمالی فردا شنبه ۲۹ دی ماه، تعطیل و یا با تاخیر فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس خراسان شمالی در پی بارش برف، اظهار کرد: در شهرستان گرمه تنها دهستان های گلستان و بالادشت مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح تعطیل است.

نقی هجرتی افزود: همچنین در شهرستان جاجرم تمامی مدارس ابتدایی بخش شوقان تعطیل اعلام می شود.

هجرتی اضافه کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر راز و روستاهای راستقان، بشدره، تکله قوز، قره باطر و اتلی در نوبت صبح تعطیل و مدارس در سایر نقاط شهرستان با دو ساعت تاخیر فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان شیروان تمامی مقاطع تحصیلی در بخش های قوشخانه و سرحد و در دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی تعطیل است.

تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین

با توجه به برودت هوا و یخ زدگی معابر، تمامی مراکز پیش دبستانی استان قزوین در نوبت صبح روز شنبه ۲۹ دی ماه تعطیل است.
روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی معابر، تمامی مراکز پیش دبستانی استان قزوین در نوبت صبح روز شنبه ۲۹ دی ماه تعطیل است. همچنین مدارس منطقه الموت شرقی باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر در تمامی مقاطع در روز شنبه ۲۹دی ماه تعطیل است.

مدارس شهرستان آوج و منطقه الموت غربی هم در تمامی مقاطع با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹صبح شروع به فعالیت می‌کنند.

سرما و بارش برف سبب تعطیلی و تاخیر در آغاز به کار مدارس استان مرکزی شد

سرما و بارش برف که در چند روز اخیر آغاز شده، سبب تعطیلی و تاخیر در آغاز به کار مدارس استان مرکزی شد.

به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده ها و معابر و نیز تداوم سرما فعالیت مدارس مناطق پانزده‌گانه استان مرکزی در روز شنبه ۲۹ دی ماه با تاخیر آغاز شده و برخی نیز تعطیل هستند.

شهرستان آشتیان:

مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل و متوسطه اول و دوم با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خواهند کرد.

شهرستان اراک:

نواحی یک و دو اراک در مقاطع مراکز پیش دبستانی و همه دوره های تحصیلی شهر و روستا درصبح با تاخیر و ساعت ۹٫۳۰ دقیقه فعالیت خود را آغاز می کنند.

شهرستان‌های تفرش و فراهان:

در این دو منطقه نیز مدارس همه دوره های تحصیلی، شهر و روستا در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

شهرستان خمین:

در شهرستان شازند نیز بارش برف و سرما مدارس روستایی را به تعطیلی کشاند و مدارس روستایی همه دوره‌ها در نوبت صبح تعطیل است.

مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر تعطیل اما متوسطه اول و دوم شهری با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

منطقه سربند:

براساس اعلام آموزش و پرورش استان مرکزی، به سبب برودت هوا، بارش برفق و لغزندگی معابر در این منطقه، مدارس همه دوره های تحصیلی، شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

شهرستان شازند:

همچنین در این شهرستان بهس بب یخ‌بندان، بارش برف و لغزندگی معابر مدارس همه دوره‌های تحصیلی روستایی در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

شهرستان کمیجان:

در این شهرستان نیز به سبب لغزندگی و سرمای هوا مدارس همه دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

شهرستان خنداب:

در شهرستان خنداب نیز مدارس ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل و دوره های متوسطه اول و دوم با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خواهند کرد.

جزئیات تعطیلی مدارس استان آذربایجان‌شرقی

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان شنبه ۲۹ دی ماه تعطیل است.

محمد صبوری امروز اظهار داشت: به علت بارش برف و برودت هوا، فردا شنبه ۲۹ دی ماه مدارس تعدادی از شهرهای و بخش‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است.

در نواحی پنجگانه تبریز

تمام مدارس دوره‌های تحصیلی (روستایی و شهری) در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بخش‌های خواجه و کاغذکنان

تمام مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ آغاز به فعالیت خواهند کرد.

در بخش مهربان

مدارس دوره پیش دبستانی تعطیل و مدارس سایر دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ آغاز به فعالیت خواهند کرد.

در بخش ترکمانچای

مدارس دوره پیش دبستانی تعطیل و مدارس سایر دوره‌های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ آغاز به فعالیت خواهند کرد.

فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری با تاخیر آغاز می‌شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس استان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود‌.

هاشم حاجتی اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید دما، آغاز فعالیت مدارس مناطق مختلف استان فردا شنبه اعلام شد‌.

وی افزود: مدارس شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و بن و بخش‌های لاران، گندمان و بلداجی تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر و ساعت ۹صبح آغاز می‌شود‌.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدارس شهرستان‌های فارسان، کیار و سامان ونواحی یک و دو شهرستان شهرکرد و بخش مرکزی شهرستان بروجن فقط دوره‌های پیش‌دبستانی و دبستانی با یک ساعت تأخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود‌.

مدارس آبادان فردا شنبه تعطیل شد

خبرگزاری میزان- مدارس نوبت صبح شنبه ۹۷/۱۰/۲۹ کلیه مقاطع تحصیلی آبادان به دلیل انجام نظافت مدارس از توده گردوخاک تعطیل اعلام شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: هرچند براساس گزارش هواشناسی، وضعیت هوا و گردوغبار تا فردا روبه بهبودی است، اما تعطیلی مدارس بخاطر انجام امور نظافت و غبار روبی کلاس‌های درس است تا ریزگرد‌ها و آلایندگی مربوطه به عزیزان دانش آموز سرایت نکند.

مدارس برخی روستا‌های شهرستان مانه و سملقان تعطیل شد
مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه برخی روستا‌های شهرستان مانه و سملقان، فردا شنبه ۲۹ دی ماه تعطیل شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس مانه و سملقان در روستا‌های گرمک، چخماقلو، هاور، کاستان، شورسو، پوست دره، کاریزها، کهنه جلگه، اله قلی، یارچلی، سوخلی وشبلی تعطیل است.

گفتنی است، تعطیلی مدارس شهرستان بجنورد درحال بررسی است.

 

جزئیات تعطیلی مدارس لرستان برای فردا اعلام شد
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان جزئیات تعطیلی مدارس استان برا فردا شنبه را اعلام کرد.

رضا زینی‌وند مقدم امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا شنبه ۲۹ دی‌ماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی نوبت صبح شهر دورود به‌دلیل برودت هوا و بنا به نظر فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهر دورود با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی و وضعیت گردوغبار در شهرستان پلدختر مساعدشده، افزود: طبق اطلاعاتی که از محیط‌زیست در خصوص وضعیت گردوغبار، ارسال شده، میزان ریزگرد‌ها تا فردا در پلدختر کاسته می‌شود، بنابر این کلیه ادارات و مدارس روز شنبه در این شهرستان تعطیل نیست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: بنا بر اطلاعات جمع‌آوری شده از مناطق دوردست و بیش‌تر نقاط آموزشی تحت حوزه شهرستان سلسله شرایط تعطیل‌کردن مدارس برای هیچ منطقه‌ای وجود ندارد و فردا مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع دایر است.

وی بیان کرد: مدارس نوبت صبح پیش‌دبستانی و دبستانی شهرستان دلفان فردا شنبه به‌دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

تا این لحظه مدارس سایر شهر‌های استان فردا دایر است و در صورت تعطیلی اعلام می‌شود

 

 (پیشنهاد میکنیم این صفحه را باز نگه داشته و هر چند دقیقه یکبار صفحه را رفرش کنید تا از آخرین اخبار تعطیلی مدارس سریعا مطلع شوید)

 در صورت منتشر شدن هرگونه اخبار جدید مبنی بر تعطیلی مدارس در همین صفحه به اطلاع شما خواهیم رساند

همچنین آخرین اخبار تعطیلی مدارس را میتوانید در کانال تلگرام حرف تازه به آدرس (@harfetaze_mag) ملاحظه کنید

دانش آموزان توجه کنند که تعطیلی مدارس اعلامی، امتحانات نهایی را که به صورت سراسری برگزار می‌شود شامل نمی‌شود.

این خبر بروزرسانی می شود…

نظرات