فیلم کامل / دانلود کامل مهمونی مهران احمدی قسمت ۶ ششم فصل دوم مهمونی +‌لینک

0

دانلود فیلم کامل مهمونی مهران احمدی قسمت ۶ ششم فصل دوم مهمونی (مهمونی قسمت ۶ فصل ۲ مهران احمدی) کامل را ببینید, دانلود سریال برنامه مهمونی ۲ قسمت ششم اپارات کامل ,تماشای فصل دوم برنامه مهمونی ایرج طهماسب قسمت ششم با حضور مهران احمدی ,برنامه مهمونی ۲ قسمت ۶ نماوا, دانلود قسمت ششم ۶ سریال مهمونی ۲ با حضور مهران احمدی, مهمونی ۲ قسمت ۶ کامل, در ادامه مطلب دریافت کنید

فیلم کامل / دانلود کامل مهمونی مهران احمدی قسمت ۶ ششم فصل دوم مهمونی +‌لینک

قسمت ۶ سریال مهمونی ۲ (فصل دوم مهمونی) با حضور مهران احمدی به طور اختصاصی از نماوا امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ منتشر شد که در ادامه مطلب قسمت ششم سریال مهمونی مهرن احمدی و بچه و روح و پشه را دانلود کنید و سکانس های ویژه را تماشا کنید

دانلود مهمونی قسمت ششم ۶ فصل دوم (مهمونی ۲ قسمت ۶ مهران احمدی) کلیک کنید:

فصل دوم مهمونی – قسمت ۶
کارگردان: ایرج طهماسب
مناسب برای سنین بالای ۱۲ سال
ژانر: کمدی و تاک شو
مهمان این هفته: مهران احمدی
روزهای پخش: چهارشنبه ها ساعت ۸

ششمین قسمت مهمونی ۲ با حضور مهران احمدی هم‌اکنون منتشر شد.

مهران احمدی بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد اسفند ۱۳۵۲ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم آدم به کارگردانی رضا کاهانی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

از جمله افتخارات مهران احمدی می‌توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. وی سابقه کارگردانی فیلم هایی همچون ساکنین محترم و مصادره را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

از دیگر آثار مهران احمدی می توان به روزهای نارنجی، سیزده ۵۹، زیر نظر، مطرب، آشفتگی، قسم، سیزده، کارگر ساده نیازمندیم و اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

مجموعه نمايشى مهمونى به كارگردانى ايرج طهماسب و تهيه‌کنندگی حسن خدادادی به فصل دوم رسید و از نوروز ۱۴۰۲ پخش مهمونی ۲ به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب آغاز شد . فصل دوم مهمونی چهارشنبه ها ساعت ۸ به صورت هفتگی و اختصاصى از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد

‎هوتن شكيبا، كاظم سياحى، بهادر مالكى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان عروسك‌های جدید این مجموعه نمایشی حضور دارند و همچنین عیسی یوسفی‌ پور، محمد لقمانيان، پيمان فاطمى، شيما بخشنده، على پاكدست، نگار شهبازى نيز به عنوان عروسك‌گردان این پروژه هستند.

روزهای پخش

قابل ذکر است که زمان انتشار سریال «مهمونی» تغییر کرد و از این هفته، چهارشنبه‌ها بر روی پلتفرم فیلیمو قرار خواهد گرفت.

بازیگران برنامه مهمونی

علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاضی

حسن خدادادی، تهیه کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند.
همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید مهمونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می زنند.

حضور عروسک بچه جذابت این اثر جدید ایرج طهماسب را بیشتر کرده و مخاطبان و بینندگان این برنامه بسیار بچه را دوست دارند و سکانس های جالب او در شبکه های اجتمالعی در حال دست به دست شدن است.

بچه یک پسربچه گل فروش که مقابل تالار عروسی و عزا به عرضه گل مشغول است و دایرةالمعارف روابط اجتماعی و دایره شناختش از آدم‌ها، جامعه و جهان و مناسبات جاری، محدود به همین مراودات و بده بستان‌های روزمره و به طور مشخص در راستای یک هدف است؛ فروش گل به هر طریقی، از جلب ترحم تا زور و قلدری!

برنامه مهمونی مجموعه ای عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی، کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است

نظرات