تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۵ دی ۹۷

0

تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۵ دی ۹۷

تعطیلی مدارس سه شنبه : با توجه برودت هوا و بارش برف در برخی شهرستان پیش بینی می‌شود فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه برخی از مدارس در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شوند.

تعطیلی مدارس سه شنبه

بارش برف مدارس ۷ منطقه آموزشی زنجان را تعطیل کرد

سرپرست آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ادامه بارش برف و کاهش دما مدارس هفت، منطقه آموزشی را در استان زنجان را به تعطیلی کشاند.

نعمت محمدی افزود: به علت بارش باران و برف و برودت هوا برخی از مناطق آموزشی استان زنجان فردا ۲۵ صبح دی ماه تعطیل است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس و با ادامه بارش‌ها و طبق اعلام کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده، افشار، بزینه‌رود، سجا سرود، خرمدره و سلطانیه و مقطع ابتدایی شهرستان ابهر در شیفت صبح فردا سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل اعلام‌شده است.

همچنین بر طبق اعلام کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده، ابهر و خرمدره شیفت عصر دوشنبه ۲۴ دی‌ماه تعطیل اعلام‌شده بود.

مدارس ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف و باران اطلاعیه آموزش و پرورش مبنی بر شروع فعالیت مدارس استان صادر شد‌.

هاشم حاجتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران‌ شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه ۲۵ دی ماه ۹۷ اعلام شد‌.

وی افزود:با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل می‌باشد‌.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان فارسان بخش بابا‌حیدر تمام دوره‌های تحصیلی‌ تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان‌ فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و ۹ صبح آغاز می‌شود‌.

حاجتی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ مدارس شهرستان‌ سامان، بروجن و کیار‌ در کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح نیز آغاز می‌شود‌.

وی گفت: در شهرستان شهرکرد نواحی یک و دو مراکز پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی با یک ساعت تاخیر اما‌ در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران مدارس‌ مرغملک و سودجان تعطیل و سایر دوره‌ها‌ در دیگر نقاط این منطقه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع می‌‌کنند‌.

حاجتی تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس لردگان و عشایر در دوره ابتدایی فقط در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود‌.

 

تعطیلی مدارس فریدونشهر

بنا بر اعلام اداره آموزش و پرورش فریدونشهر، با توجه به بارش شدید برف در این شهرستان، مدارس در مقطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی فردا (سه شنبه) تعطیل است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر ، با بیان اینکه میزان بارش برف در فریدونشهر امروز به ۵۰ سانتی متر رسید، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در این شهرستان ۳۰ میلیمتر بوده است، جمع بارش سال زراعی جاری ۲۸۹.۱ میلیمتر بوده است و این در حالی است که جمع بارش در مدت مشابه سال گذشته تا این تاریخ ۵۸.۶ میلیمتر بوده است.

حشمت الله اصلانی گفت: شاهد افزایش میزان بارش ها در سال جدید هستیم که بسیار نویدبخش است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: محور های اصلی فریدونشهر پس از بارش برف امروز بازگشایی شده است ولی هنوز راه های روستایی مسدود هستند.

علی اکبر آقایی افزود: ما در جاده های فریدونشهر به علت مه غلیظ کاهش دید افقی داریم و شاهد کولاک شدید هستیم و توصیه ما برای تردد های ضروری حرکت با زنجیر چرخ است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:
مدارس ریگان در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان ریگان به دلیل غلظت ریزگردها در روز ۲۵ دی ماه خبر داد.

امید سلاجقه با اشاره به شرایط جوی در شرق استان کرمان اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ریگان تمام مدارس این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

همچنین مدارس نگین کویر از توابع شهرستان فهرج در تمامی مقاطع تحصیلی هم فردا تعطیل است.

وی دلیل این تصمیم را وزش شدید باد، غلظت زیاد ریزگردها و گرد و خاک معلق در هوا در شهرستان ریگان عنوان کرد و گفت: هدف از این تصمیم حفظ سلامتی دانش آموزان است

برخی از مدارس جنوب استان اردبیل روز سه‌شنبه تعطیل است

به دلیل بارش سنگین برف و افت شدید دمای هوا برخی از مدارس جنوب استان اردبیل در روز سه‌شنبه تعطیل است.

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش روز سه شنبه ۲۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس شهری و روستایی منطقه شاهرود در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه مشکل تردد در مناطق روستاها و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان علت تعطیلی ناشی از بارش سنگین برف اعلام شده است.

همچنن در خلخال مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی منطقه شهری در نوبت صبح و متوسطه اول روستایی تعطیل است

 

آموزش‌وپرورش لرستان اعلام کرد؛
مدارس بعضی مناطق لرستان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت برخی مدارس دیگر

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی مناطق لرستان فردا سه شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و یا فعالیت آن‌ها با تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، بنا به نظر فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان های خرم آباد و الیگودرز مدارس مناطق زیر فردا سه شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و یا فعالیت آن ها با تاخیر آغاز خواهد شد.

بخش بربرود غربی الیگودرز: تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر

دهستان ماهرو: تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و عصر

دهستان زز: شروع فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر

گفتنی است در بخش پاپی شهرستان خرم آباد نیز همه مدارس دهستان های گریت، کشور و بیشه تعطیل هستند

 

مدارس تکاب، ۲۵ دی ماه تعطیل اعلام شد

براثر بارش برف و برودت دما و یخبندان مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی نوبت صبح شهرستان تکاب فردا سه شنبه ۲۵دی تعطیل است

تعطیلی مدارس سربند به دلیل برف و سرما

کلیه مدارس منطقه سربند شهرستان شازند فردا سه شنبه ۲۵دی ماه به دلیل بارش برف تعطیل است

تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی فریدونشهر و چادگان

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی فریدونشهر و چادگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا تعطیل است.

مدارس چاراویماق، فردا تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به دنبال بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان، فردا سه شنبه در منطقه چاراویماق، همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و شهری در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

دانش آموزان توجه کنند که تعطیلی مدارس اعلامی، امتحانات نهایی را که به صورت سراسری برگزار می‌شود شامل نمی‌شود.

 در صورت منتشر شدن هرگونه اخبار جدید مبنی بر تعطیلی مدارس در همین صفحه به اطلاع شما خواهیم رساند

همچنین آخرین اخبار تعطیلی مدارس را میتوانید در کانال تلگرام حرف تازه به آدرس (@harfetaze_mag) ملاحظه کنید

این خبر بروزرسانی می شود…

نظرات