فیلم کامل قسمت ۱۸ برنامه زندگی پس از زندگی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ شاهپور سعدی نژاد

0

فیلم کامل روایت شاهپور سعدی نژاد در قسمت ۱۸ برنامه زندگی پس از زندگی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

فیلم روایت تکان دهنده شاهپور سعدی نژاد به نام آزمون در قسمت ۱۸ برنامه زندگی پس از زندگی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از آزمون سخت و عذاب آور و تجربه مرگ و عالم برزخ که از شبکه چهار پخش شد.

زندگی پس از زندگی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ شاهپور سعدی نژاد

شاهپور سعدی نژاد در برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به عنوان تجربه گر مرگ حضور پیدا کرد و درباره آزمون و تجربه مرگ و جدا شدن روح از جسم گفت که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و به یکی از محبوبترین قسمت های فصل چهارم زندگی پس از زندگی تبدیل گشته است.

او کارمند فرودگاه کیش بود و در ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ در یک مسابقه کشتی که مربی کشتی آزاد بود، دچار ایست قلبی شده و به کما می رود.

آقای شاهپور سعدی نژاد تجربه گر مرگ، ۴۸ سال سن دارد و اهل نهاوند همدان بوده و تا قبل از تجربه مرگ در فرودگاه کار می کرد و حالا مربی کشتی در کیش هست. او متاهل است و سه فرزند پسر دارد.

شاهپور سعدی نژاد در قسمت ۱۸ برنامه زندگی پس از زندگی فصل چهارم در نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲، روایت های عجیبی از تجربه مرگ و عذاب های عالم برزخ کرد که در لینک زیر کامل ببینید:

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

فیلم کامل زندگی پس از زندگی شاهپور سعدی نژاد ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

  • زندگی پس از زندگی فصل چهارم– ۲۱ فروردین ۱۴۰۲: آزمون
  • تجربه گر: شاهپور سعدی نژاد
  • دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
  • قسمت : ۱۸

بیوگرافی شاهپور سعدی نژاد زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲

آقای شاهپور سعدی نژاد تجربه گر مرگ، ۴۸ سال سن دارد و اهل نهاوند همدان بوده و تا قبل از تجربه مرگ در فرودگاه کیش کار می کرد و حالا مربی کشتی در کیش هست. او متاهل است و سه فرزند پسر دارد.

 فیلم کامل زندگی پس از زندگی شاهپور سعدی نژاد 21 فروردین 1402

درباره برنامه

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات