دانلود کامل شو منتالیست قسمت ۴ چهارم (قسمت ۴ منتالیست) +‌فیلم

0

دانلود کامل شوی منتالیست قسمت ۴ چهارم (قسمت ۴ منتالیست)💗 لینک مستقیم و حجم‌رایگان به کارگردانی سینا مهدوی و اجرای سعید فتحی روشن شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ از نماوا و فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب قسمت ۴ منتالیست را دانلود کنید

لینک دانلود تماشای منتالیست قسمت ۴ چهارم (منتشر شد)

لینک دانلود و تماشای آنلاین منتالیست قسمت ۴ (منتشر شد)

قسمت ۴ منتالیست سعید فتحی روشن امروز پخش شد

منتالیست سریال ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ است که به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ از روز اول فروردین در بخش نمایش خانگی با جرای سعید فتحی روشن پخش شده است و هر هفته روزهای شنبه منتشر خواهد شد.

https://elitland.com/downloadf/Mz8y/all/4B8kA

  • منتالیست سعید فتحی روشن💗
  • کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ،نسخه ۷۲۰p ، نسخه ۴۸۰p ، Full HD BluRay
  • محصول ۱۴۰۱ با لینک قانونی نیم بها
  • کارگردان: سعید فتحی روشن
  • ژانر: شعبده بازی
  • تاریخ انتشار: زمستان ۱۴۰۱
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۵ اپیزود
  • ویژه شبکه نمایش خانگی
  • تهیه‌کننده: محمد هادی خرسند
  • پخش شوی منتالیست، شنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو دانلود قسمت چهارم، شروع هفته با مغزبازی

سعید فتحی‌روشن به عنوان مجری برنامه، با موضوعاتی از جمله مفاهیم فلسفی، مسائل روانشناسی، مسائل اجتماعی، هنر، فناوری و… روبرو می شود و با مهمانان خود، به بررسی و تحلیل آنها می پردازد.

منتالیست مجموعه‌ای از لحظات ناب و هیجان‌انگیزِ حضور منتالیست مشهور، سعید فتحی‌روشن در بین مردم است. در این مجموعه قرار است چیزهایی را با چشم خود ببینید که باور نمی‌کنید.

سعید فتحی‌روشن، دکترای روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است که در حوزه های مختلف ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره است.
سریال منتالیست در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. .

شوی منتالیست جدیدترین محصول فیلیمو است که در آن سعید فتحی‌روشن با استفاده از علم منتال کارهایی انجام می‌دهد که مخاطبان حیرت می‌کنند. سعید فتحی روشن یکی از مطرح‌ترین منتالیست های ایرانی است. او که عمده شهرتش را به واسطه حضور در سری اول برنامه عصر جدید دارد. فتحی‌روشن که سابقه ساخت برنامه‌های مختلف در حوزه منتالیست دارد در جدیدترین فعالیت خود شوی منتالیست را در فیلیمو تولید کرده است.

داستان

منتالیست در ظاهر نوعی جادوگری است اما وقتی به اجزا و کاربردهای آن آشنا شوید در می‌یابید که منتالیست بازی هوش است. در واقع شما با اعداد و ارقام و هوش و علم روانشناسی سر و کار دارید. قرار نیست در منتالیست مرده‌ای زنده شود یا روی سر کسی شاخ در بیاید. با همان ابزارهای ساده دم‌دست و استفاده از خطای دید و خطای تصمیم‌گیری می‌توان مخاطبان را سرگرم کرد. کاری که فتحی‌روشن می‌کند حاصل سال‌ها تمرکز و تلاش در این حوزه است و کارهای او هیچ ارتباطی با نیروهای ماورایی ندارد.

نظرات