بیوگرافی سارا صبری بازیگر نقش سهیلا در برنامه مهمونی + زندگی شخصی و همسر

0

سارا صبری بازیگر و صداپیشه و عروسک گردان است. او با برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب به مخاطبان معرفی شد. وی متولد دهه هفتاد در تهران بوده و در برنامه مهمونی به عنوان صداپیشه و بازیگر حضور دارد. با زندگینامه و عکس های این هنرمند در بیوگرافی کاملی از سارا صبری در مجله حرف تازه همراه ما باشید

بیوگرافی سارا صبری بازیگر مهمونی کیست

بیوگرافی سارا صبری

سارا صبری، متولد دهه هفتاد بازیگر و صداپیشه ایرانی است. او در برنامه مهمونی به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور داشته و صداپیشه کته خانم میباشد.

ازدواج + همسر و سن سارا صبری

خانم صبری هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

بیوگرافی سارا صبری

سوابق

خانم سارا صبری بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و سال ها به عنوان عروسگ گردان در چند نمایش کار کرده است. از مهمترین آثار هنری وی برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که اینروزها فصل دوم این برنامه در حال پخش از شبکه نمایش خانگی می باشد. این بازیگر جوان کشورمان تجربه صداپیشگی در چند تئاتر و نمایش را در کارنامه خود ثبت کرده است.

زندگینامه سارا صبری بازیگر نقش سهیلا در مهمونی

بازیگر نقش سهیلا در برنامه مهمونی کیست

سارا‌صبری در برنامه مهمونی ۱ و ۲ در کنار بازیگرانی چون هوتن شکیبا، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی ، عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی و … خوش درخشیده است.

بیوگرافی سارا صبری

گفتنی است مهمونی مجموعه نمایش خانگی به نویسندگی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب است که فصل اول آن از نوروز ۱۴۰۱ و فصل دوم نیز در نوروز ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی پخش شد و داستان و محتوای آن نیز درباره آقای طهماسب و بچه (گل فروش) است که به تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی قرار دارد و با بچه آشنا می شود و او را به خانه می اورد.
اما بچه که عروسک بد دهن می باشد تیکه کلام ها و حرف های زشتی می زند که آقای طهماسب سعی می کند او را تربیت کند و به ام بفهماند که حرف های زشت نزند

نظرات