اسامی بازیگران سریال لبنانی بهای خوشبختی با نقش + خلاصه داستان و بیوگرافی و دانلود

0

سریال لبنانی بهای خوشبختی به کارگردانی فیکرت قاضی محصول سال ۲۰۲۳ کشور لبنان در ژانر درام،اجتماعی می باشد و در آن بازیگران لبنانی و عرب زبان زیادی به ایفای نقش پرداختند. این سریال تلویزیونی یکی از سریالهای جدید عربی در ۲۰۲۳ بوده که از شبکه ام بی سی پرشیا و چند شبکه عرب زبان پخش میشود. دوبله سریال بهای خوشبختی به زبان فاسی در برخی سایت های فیلم موجود است. این مجموعه تلویزیونی به زبان عربی بوده و مناسب برای گروه سنی ۱۷ سال می باشد.

سریال بهای خوشبختی یکی از جدیدترین سریال های لبنانی به کارگردانی فیکرت قاضی است که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش میشود و در آن بازیگرانی چون باسل خیاط نیکلاس موواد روزان جمال سارا ابی کنعان ابراهیم عون ویویان آنتونیوس نانسی خوری و … به هنرمندی پرداختند.

در قسمت هایی که پخش دیدیم که زین عاشق سارا شده و به او دل بسته، از طرفی سارا عاشق کرم شده و کرم هم دچار بیماری سرطان است. در غمگین ترین قسمت های این سریال لبنانی دیدیم که کرم به علت بیماری فوت کرد و تیما که عاشق او بود لیاس مشکی بر تن کرد.

سریال عاشقانه بهاری خوشبختی دارای سکانس های عاشقانه و البته غمگین زیادی است و نقش آفرینی بازیگران لبنانی به این حس جان بخشیده است. در قسما های پایانی بهای خوشبختی زین از سارا خواستگاری می کند و در تدارک مراسم عروسی هستند، اما ناگهان اتفاقی غیر منتظره کامشان را تلخ می کند و….

بازیگران سریال لبنانی بهای خوشبختی

اسامی بازیگران سریال بهای خوشبختی عبارتند از :

  • باسل خیاط (Bassel Khaiat)
  • نیکلاس موواد (Nicolas Mouawad)
  • Rafic Ali Ahmad،
  • Randa Kaady
  • روزان جمال (Razane Jammal)
  • سارا ابی کنعان (Sara Abi Kanaan)
  • ابراهیم عون در نقش مزین
  • ویویان آنتونیوس در نقش صباح
  • نانسی خوری در نقش رولا

بازیگران سریال لبنانی بهای خوشبختی

درباره سریال لبنانی بهای خوشبختی

نام اثر: بها – الثمن (سریال بهای خوشبختی)
محصول : کشور لبنان
زبان : عربی
ژانر : درام
کارگردان : Fikret Kadioglu
محصول : ۲۰۲۳
رده سنی : بالای ۱۷ سال
شبکه پخش: شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)

بازی بی روح و خشک بازیگران سریال بهای خوشبختی بیننده را خسته می کند و به این دلیل جذابیت این مجموعه نمایشی را در نزد مخاطب کم کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال لبنانی بهای خوشبختی

خلاصه داستان سریال بهای خوشبختی

داستان سریال درباره زنی است که بیوه است و فرزندش به بیماری سختی مبتلا است. این زن بیوه برای درمان فرزندش به رئیسش درخواست وام می کند و از او پول درخواست می کند، اما رئیس این خانم….
در خلاصه داستان سریال امده: تنها گزینه یک بیوه برای پوشش درمان سرطان دخترش این است که از رئیسش پول بخواهد که شرط می کند …

سریال ها و بازیگران کشورهای عربی همیشه خاص بوده و موضوعات و نتوع بازیگری آنها نیز با دیگر کشورهای ترکیه و ایران متمایز بوده است. سریال های ترکیه ای و عربی معمولا در باره خیانت و عشق های مثلثی تولید میشود که برای خانواده ها و برخی گکروه سنی مضر و سم است. از طرفی تعداد قسمت سریال ها زیاد بوده و در کل کلافه داستان و بازیگران از دست بیننده خارج میشود

ساعت و روزهای پخش

بهای خوشبختی از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۰ از شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) پخش میشود و تکرار آن نیز روز بعد ساعات ۰۶:۴۵ صبح و ۱۶ می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال بهای خوشبختی

ریحان خیاط (زین)

عکس باسل خیاط بازیگر نقش زین در سریال بهای خوشبختی

باسل خیاط (Bassel Khaiat) بازیگر سوری متولد ۲۹ اوت ۱۹۷۷ (۷ شهریور ۱۳۵۶) است. دوران کودکی سختی را سپری کرد و در جوانی پدرش را از دست داد. این اتفاق باسل خیاط را از جوانی مجبور به کار کرد و در سال ۱۳۷۱ با سریال سوری روزی روزگاری (کاآن یا ما کان) وارد دنیای بازیگری شد. شهرت خیاط در سوریه به سال ۲۰۰۰ و سریال «اسرار شهر» برمی گردد. او در آثار فرانسوی، مصری، لبنانی، اردنی و کویتی ایفای نقش کرد. دروازه خورشید (باب الشمس) یکی از فیلم های معروف اوست که در جشنواره کن به نمایش درآمد. باسل خیاط بازیگر اصلی سریال بهای خوشکشتی است.

روزان جمال در نقش سارا

بیوگرافی رزان جمال بازیگر نقش سارا در سریال بهای خوشبختی
رزان جمال بازیگر نقش سارا متولد ۷ اوت ۱۹۸۷ (۱۶ اوت ۱۳۶۶) است. او بازیگری را در مینی سریال کارلوس در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و سپس در فیلم Djinn بازی کرد. بازی در فیلم کوتاه کانیه وست، تابستان بی رحمانه یکی از دلایل شناخته شدن جمال بود. از دیگر آثار معروف او می توان به سریال ماوراء الطبیعه (Paranormal) و فیلم های «راه رفتن در میان سنگ قبرها»، «به من نگو ​​پسر دیوانه بود» و «مرد شنی» اشاره کرد.

سارا ابی کنعان در نقش تیما

بیوگرافی بازیگر نقش تیما در سریال بهای خوشبختی

سارا ابی کنعان بازیگر نقش تیما متولد ۲ فوریه ۱۹۹۰ (۱۳ بهمن ۱۳۶۸) است. در ۱۱ سالگی بازی در سریال بنت الهی را آغاز کرد. او یکی از پرافتخارترین بازیگران لبنانی است و در سریال هایی چون قالیص المدینه، مدرسه الحب و فیلم های ۲۴ ساعت عشق و ستاره ای در صحرا بازی کرده است. سارا ابی کنعان یکی از بازیگران اصلی سریال بهای خوشبختی است.

نیکلاس موعود بازیگر نقش کرم در سریال بهای خوشبختی

کرم در سریال بهای خوشبختی

نیکلاس موعود (Nicolas Mouawad) بازیگر لبنانی متولد ۲۲ فوریه ۱۹۷۹ (۳ مارس ۱۳۵۷) است. این بازیگر علاوه بر سینمای عرب در آمریکا نیز فعالیت می کند. موعود اولین بار در سال ۱۳۸۲ کار خود را با مجری آغاز کرد و پس از حضور در دنیتی، بازیگر راکی ​​را به همراه آورد. این بازیگر در جهان عرب بسیار محبوب است و به خاطر شخصیت های مختلفش شناخته شده و مورد تحسین قرار گرفته است. فیلم او تنها پسر اولین فیلم آمریکایی اوست و در سریال های اشک و آمیشل ظاهر شد.

نظرات