دانلود کامل مستند شناسنامه پشت صحنه‌ سریال یاغی قسمت دوم ۲

0

دانلود کامل مستند شناسنامه پشت صحنه‌ سریال یاغی قسمت دوم ۲

قسمت ۲ سریال مستند شناسنامه پشت صحنه‌ سریال یاغی قسمت ۲ برای دانلود کامل سریال مستند شناسنامه قسمت ۲ بخش هایی از پشت صحنه‌ سریال یاغی به ادامه مطلب بروید:

سریال مستند شناسنامه به کارگردانی جواد رزاقی زاده و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد.

دانلود کامل مستند شناسنامه پشت صحنه‌ سریال یاغی قسمت دوم 2

دانلود سریال مستند شناسنامه قسمت ۲

⇑⇑⇑
مناسب برای بالای ۱۵ سال
کارگردان: جواد رزاقی زاده
مدت زمان: یک ساعت و ۲۳ دقیقه
محصول ایران – ۱۴۰۱
کیفیت HD
تهیه کننده : سید مازیار هاشمی
ژانر: عاشقانه، درام
تعداد قسمت‎ها: ۲ اپیزود

عوامل سریال یاغی با ساخت سریال مستند شناسنامه بخش هایی از پشت صحنه سریال یاغی، مخاطبان و بینندگان را به خاطره بازی با این سریال پرطرفدار و پربیننده دعوت می کنند.

موضوع و داستان

سریال شناسنامه مستندی مفصل و متفاوت از پشت صحنه‌ سریال محبوب یاغی است.
سریال مستند شناسنامه به کارگردانی جواد رزاقی زاده و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد که در نوروز ۱۴۰۲ منتشر شد

سریال یاغی در ۲۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی توسط محمد کارت تولید و ساخته شد و قسمت آخر آن نیز در تابستان ۱۴۰۱ به پایان رسید. حالا عوامل سریال یاغی با ساخت مستند پشت صحنه سریال یاغی، مخاطبان و بینندگان را به خاطره بازی با این سریال پرطرفدار و پربیننده دعوت می کنند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش میپردازند

این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که می‌تواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌ لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری

نظرات