زمان پخش و تکرار سریال شکرانه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال شکرانه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال شکرانه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال شکرانه

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۸۶ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و درام است. این مجموعه برای بار اول در رمضان ۱۳۸۶ از شبکه پنج تهران پخش شد. اکنون قرار است بعد از گذشت چند سال این مجموعه از ۲ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین مجموعه سال های ابری می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به پوریا پورسرخ ،فرهاد قائمیان،حسن جوهرچی ،هوشنگ توکلی،عاطفه رضوی ،مریم کاویانی ،کاوه مهدوی ،ابراهیم آبادی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده حامد سلیم پور جوانی است تحصیل کرده که اهل کار و تلاش است. او برای تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدی از پدرش می‌شود؛ اما پس از مدتی متوجه می شود که پول دریافتی متعلق به زن عمویش است که در تاجیکستان به سر می‌برد. حامد که خود را مدیون او می‌داند به تاجیکستان می رود؛ اما زن عمویش سالها پیش فوت کرده است. حامد در جستجوی بازمانده ای از او با دختری به نام نادیا آشنا می‌شود و در این میان علاقه‌ای میان او و آن دختر تاجیکستانی به وجود می‌آید و…

سریال شکرانه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شکرانه از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۰ قسمتی هرشب از ۲ فروردین ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به  سین نانکلی،حدیث میرامینی ،پردیس رهنمون ،حسین زوار کعبه ،شیرین حصارکی ،داود بنی اسد ،عباس جنانی ،علیرضا دهقانی ،مهدی گودرزی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات