بیوگرافی و عکسهای بیتا سحرخیز بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای بیتا سحرخیز بازیگر

بیتا سحرخیز از بازیگران جوان و خوش آتیه در ایران است. وی از بازیگران خوب در عرصه سینما , تلویزیون و تئاتر است. او دارای مدرک کارشناسی دبیری است.

بیتا سحرخیز

بیوگرافی بیتا سحرخیز

سحرخیز متولد ۲۱ آذر ماه سال ۱۳۶۱ در تهران است. وی با مجموعه ترانه مادری توانست به خوبی شناخته شود. اگر چه آثار سحرخیز زیاد نیست اما او با چند انتخاب خوب به چهره ای محبوب در میان مخاطبان تبدیل شده است.

همسر بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیتا سحرخیز

شروع فعالیت بیتا سحرخیز

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۵ با فیلم نسکافه داغ داغ آغاز کرد. سحرخیز همچنین بازی در سریال‌های راه بی‌پایان، ترانه مادری و نون ریحون در کارنامه دارد. او درباره انتخاب نقشهایش میگوید: هر بازیگری دوست دارد نقش های متفاوتی را تجربه کند؛ کارهای دیگری هم به من پیشنهاد می شود اما خودم از بین آنها نقش هایی را انتخاب کردم که واقعا دوست شان داشتم.

رابطه شما با نقشهایتان چگونه است؟

در طول کار خیلی درگیر می شوم، چون به نقش خیلی فکر می کنم. به عنوان مثال وقتی در سریال تلویزیونی ماه و پلنگ بازی می کردم، نوع صحبت کردنم مثل ملکا شده و این شخصیت روی من تاثیر گذاشته بود، حتی در خانه به من می گفتند چرا اینقدر با کلاس حرف می زنی!
برای مثال شخصیت ملکا را دوست دارم، او بلد است چه کاری را کجا انجام بدهد. خودم هم در زندگی شخصی ام این طوری هستم و تا حدودی شخصیت ملکا به خودم شبیه است و سعی کردم با ویژگی های خودم و گفته های خوب آقای امینی نقش را دربیاورم. امیدوارم نقش را خوب درآورده باشم و مردم راضی باشند.

آثار بیتا سحرخیز

سینمایی

نسکافه داغ داغ ۱۳۸۵
فقط چشم‌هاتو ببند ۱۳۸۵
هم‌خانه ۱۳۸۶
انعکاس ۱۳۸۶
نیش زنبور ۱۳۸۸
خبر خاصی نیست ۱۳۹۳
من یک کارگرم ۱۳۹۵

تلویزیونی

راه بی‌پایان ۱۳۸۶
عید امسال ۱۳۸۸
ترانه مادری ۱۳۸۷
بی کسی ۱۳۸۸
بهار، قبل و بعد ۱۳۸۸
نون و ریحون ۱۳۸۹
گام‌های معلق ۱۳۸۹
مهمانان ویژه ۱۳۹۰
تله‌فیلم یاور ۱۳۹۲
ماه و پلنگ ۱۳۹۵
شکوه یک زندگی ۱۳۹۶
سریال آچمز

عکسهای بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

نظرات