ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان شد | آموت اس ام اس

0

پیمانکار مخابرات طرح ارسال رایگان ۱۰ روزه گذاشت، رایگان بودن می تواند برای هر فردی جالب و جذاب باشد و نمی توان منکر این قضیه شد که اکثر افراد در بررسی یا خرید هر نوع خدماتی به دنبال ارزان بودن و خدمات رایگان در کنار قابلیت های دیگر هستند و ایجاد کمپین تبلیغات با قیمت مناسب هم از این مورد مستثنا نمی باشد که در این بین بیشتر کسب و کارها برای بدست آوردن سود بهتر و فروش بالاتر اقدام به تبلیغات و بازاریابی پیامکی از طریق سامانه پیامکی می کنند.

 ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان

قبل از شروع آموزش، شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا امروزه همچنان پیامک تبلیغاتی تاثیر گذار می باشد؟ برای جواب به این سوال، از خودتان سوال می کنیم که آیا وقتی شما یک کار واجب یا سوال مهمی از دوست خود داشته باشید آیا داخل شبکه های اجتماعی از او سوال می کنید یا سریعا پیامک ارسال می کنید؟ به این دلیل که درصد دیده شدن پیامک بسیار بالا تر از پیام های شبکه اجتماعی می باشد شما قطعا از روش ارسال پیامک استفاده می کنید. به همین دلیل است که همچنان تبلیغات پیامکی جایگاه خود را حفظ کرده و روزانه پیامک های بی شمار زیادی برای مخاطبان ارسال می شود.

سامانه ارسال پیامـک تبلیغاتی رایگان

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان

جهت استفاده از پنل پیامکی رایگان کافی است به یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی مراجعه و ثبت نام کنید. پس از اینکه ثبت نام انجام شود ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای شما فعال خواهد شد. فقط پیش از آن باید سامانه پیامکی خود را شارژ کنید تا به مقدار مبلغی که در پنل وجود دارد بتوانید پیامک ارسال کنید. باید دقت داشته باشید که کلمه رایگان در سایت های فروش پنل پیامکی شما را فریب ندهد زیرا به این معنی است که ثبت نام پنل و عضویت در پنل رایگان می باشد و شما باید هزینه پیامک های ارسالی خود را پرداخت نمایید. نکته قابل توجه این است که هزینه پیامک های پنل های رایگان در برخی موارد حتی گران تر از پنل های دیگر است و شما باید به این نکته توجه داشته باشید، زمانی که پنل را خریداری می کنید یکبار هزینه آن را پرداخت می کنید و  برای همیشه از آن استفاده می کنید. همیشه قبل از ثبت نام و خرید پنل، از پشتیبانی و سرعت عمل ارسال پیامک سایت ارائه دهنده اطمینان حاصل نمایید.

شرکت آموت از جمله شرکت های ارائه دهنده پنل پیامکی می باشد که تعرفه پیامک آن نیز به مراتب از سایر شرکت ها مناسب تر می باشد و هزینه ارسال پیامک به بلک لیست نیز به مخاطبان برگردانده می شود.

تفاوت پنل های ارسال پیامک با سایر پنل ها در چیست؟

پنل اس ام اس رایگان با سایر پنل ها هیچ تفاوتی ندارد و تنها تعرفه ارسال پیامک ان ها متفاوت می باشد. پنل اس ام اس رایگان هم مانند سایر پنل ها ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارا می باشد.

آیا پنل اس ام اس رایگان دارای پشتیبانی است؟

پنل های دارای تعرفه و حتی رایگان، باید دارای پشتیبانی تمام وقت حتی در روز های تعطیل باشند در غیر اینصورت سامانه آن شرکت غیر اعتبار می باشد. تیم پشتیبانی قوی ارسال پیامک انبوه آموت یکی از ویژگی های سامانه اس ام اس  رایگان و غیر رایگان در این شرکت می باشد.

تست پنل اس ام اس رایگان چه ویژگی هایی دارد؟

تست پنل اس ام اس رایگان چه ویژگی هایی دارد؟

اگر پیش از خرید پنل پیامکی بتوانید با یک پنل پیامکی رایگان سامانه را بررسی و تمام اماکاناتی را که دارد تست کنید می تواند مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد :

  • ایراد و باگ های سیستمی را تشخیص دهید
  • بررسی تجربه تست محیط کاربری
  • بررسی امکانات آن
  • تست سرعت و ارسال پیامک
  • بررسی نحوه فرایند ارسال پیامک

پنل پیامکی چیست؟

نرم افزاری آنلاین و تحت وب می باشد که کارایی آن ارسال پیامک به مشتری، دریافت پیامک و مدیریت پیام ها می باشد. مهم نیست چه خدماتی را ارائه می دهید یا کسب و کار شما چیست، برای هر هدف تبلیغاتی، از ابزار های مختلف پنل اس ام اس برای فروش و جدب مشتری بیشتر استفاده نمایید.

مزایای بازاریابی تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد، مخصوصا برای مشاغلی که از نوع ارئه خدمات می باشند. در ادامه مطالب مزایای بازاریابی تبلیغاتی به صورت پیامکی توضیح داده شده است :

  • ارتباط با مشتری بدون واسطه

به محض ارسال پیامک تبلیغاتی، مستقیم به دست مشتری می رسد و با مشتری خود مستقیم در ارتباط هستید که هزینه پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات از جمله پخش تراکت و ….کم هزینه تر می باشد. همچنین کمتر کسی پیدا می شود که تلفن همراه در دسترس نداشته باشد امکان دارد برخی افراد به شبکه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند ولی اکثر افراد پیامک را دریافت خواهند کرد.

  • برای همه افراد جامعه در هر شرایطی پیامک ارسال کنید

یکی از امکانات پنل پیامک انبوه که بسیار تاثرگذار می باشد ارسال پیامک با برند شرکت خودتان می باشد و تحقیقات نشان داده شده است که پیامکی را که با برند خود ارسال می کنید توسط مخاطب خوانده می شود در صورتی که اگر مخاطب شما در دسترس نباشد یا گوشی مخاطب خاموش باشد پیامک شما را پس از دسترسی، حتما دریافت خواهد نمود.

  • مخاطب وفادار خود را پیدا کنید

با گزارش از اکسل پنل خود می توانید مخاطبانی که با پیام تبلیغاتی شما ارتباط برقرار کردند را شناسایی کنید.

  • مشتریان هدفمند

فرض کنید شما هزینه بالایی برای تیزر تبلیغات کسب و کار خود کرده اید و تبلیغات شما در جایی قرار داده شده است که همه می بینند ولی به کار آن ها نمی آید یا مشتریان خاص شما آن تبلیغات را نمی بینند، در نتیجه تبلیغاتی موثر نخواهید داشت ولی با ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به افرادی که احتمالا مشتری شما خواهند شد، تاثیر بیشتری خواهید داشت.

مزایای تبلیغات پیامک انبوه

شما با یک متن جذاب و کوتاه می توانید به یک مخاطب با گوشی خود پیامک ارسال کنید اما در صورتی که بخواهید پیام خود را به چندین مخاطب ارسال و محصول خود را معرفی کنید باید از طریق یک پنل پیامکی اقدام به این کار کنید و مخاطبان زیاد و مورد هدف خود را پیدا کنید.

بانک شماره مشاغل های مخاطب به روز

بعضی از کسب و کارها  نیازمند تبلیغات گسترده می باشند در نتیجه بانک شماره مشاغل به بروز برای ایرانسل و همراه اول در اختیار کاربرها قرار داده می شود تا برای مشتریان خود چه خانم یا آقا به تفکیک مشاغل در هر منطقه ایی از کشور بتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و فایل گزارش ارسال پیامک خود را نیز دریافت نمایید.

ارسال پیامک به پیش شماره های خاص

دیگر مزیت ارسال پیامک انبوه ارسال به پیش شماره های خاص می باشد. از این طریق شما با آگاهی از اینکه پیش شماره مربوط به کدام منطقه از کشور است می توانید به تعدادی یا تمامی آن شماره ها پیام تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.

به طور مثال پیش شماره ۰۹۱۲۴۹ مربوط به منطقه وارمین تهران می باشد که شما می توانید پیام تبلیغاتی خود را از شماره ۰۹۱۲۴۹۹۹۹ تا ۰۹۱۲۴۹۰۰۰۰ ارسال نمایید که با استفاده از این روش کمپین تبلیغاتی هدفمند و منظم و خاصی داشته باشید. با استفاده از پنل پیامکی می توانید به مشتریان هدف خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید که موجب مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد.

نظرات