زمان پخش و تکرار سریال گشت ویژه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال گشت ویژه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گشت ویژه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گشت ویژه

این سریال به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۵ در ژانر پلیسی،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در همین سال از شبکه اول سیما پخش شد  و مورد استقبال قرار گرفت. این سریال به قلم طلا معتضدی  نگاشته شده است.اکنون قرار است این مجموعه از ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه روزی روزگاری می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به حمید گودرزی،شاهد احمدلو،پدرام شریفی،محمود پاک نیت،امیر کاظمی،احسان بیات فر،طوفان مهردادیان،حشمت‌الله آرمیده،مهرداد فلاحتگر و… اشاره کرد.

موضوع این مجموعه تلویزیونی دربارهٔ ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده‌است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند. کاراکترهای مجموعه تلویزیونی شامل چند جوان است که به عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و در سطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند…

در واقع این مجموعه ادرباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی رو به رو می‌شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

ناگفته نماند این سریال اپیزودیک است که هر اپیزود از آن با اپیزود بعدی مرتبط نیست.

سریال گشت ویژه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال گشت ویژه از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۳ قسمتی ۴۰ قسمتی از دوشنبه هرشب از ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات