آخرین مهلت برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

4

آخرین مهلت برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

سامانه سهام عدالت : مشمولان دریافت سهام عدالت بشتابند

به دستور فرهاد دژپسند دریافت شبای مشمولان سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود نشده اند در سامانه سهام عدالت به طور موقت فعال شد.

سامانه سهام عدالت

مشمولانی که تا کنون به طور موقت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده اند از امروز می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در این سامانه اقدام کنند.

بدیهی است پس از راستی آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال ۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: همچنین اقدامات آماده سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، بزودی سود این گروه از مشمولان شامل روستائیان و عشایر کشور نیز با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.

بنا به این گزارش، سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود نکرده اند توصیه کرده از فرصت محدود ایجاد شده در جهت وارد کردن و ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام و بهره برداری کنند.

لازم به ذکر است با توجه به سوالات زیاد شما عزیزان در مورد ثبت نام سهام عدالت باید عرض کنیم که در حال حاضر هیچگونه ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی شود و در صورتی که اخبار جدیدی درباره این موضوع منتشر شود بلافاصله به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند

4 دیدگاه در “آخرین مهلت برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت

  1. علیرضا لشگری نواز گفت:

    سلام
    آیا این عدالت است با توجه به بالارفتن نرخ تورم و ضعیف شدن قدرت خرید بنده وهمسرم بهمراه دو فرزند تا کنون ریالی از این صندق دریافت نکرده ایم و انگار ما جزو این خاک نیستیم.
    بالاغیرتأ ما را هم آدم حساب کنید و ثبت نام جدید را آغاز آغاز و اعلام کنید. چندین سال است منتظرم

  2. علی گفت:

    با سلام خدمت مسئولین محترم خواهشمندیم سریع تر فکری برای سهام عدالت بچه های ما مردم عام بردارید پسری دارم الان ۶ سال دارد ولی هر سال میگن سال اینده سایت ثبت نام باز میشه.

  3. محمدعلی اسفندیاری گفت:

    باسلام بنده هیچ گونه درامدثابت ندارم اگر میشود برای سهام عدالت ممنونم راهنمایی بفرماید

  4. علی ابراهیمی گفت:

    سلام مگر ما ایرانی نیستیم من بک کارگر ساختمانی هستم وسهام عدالت ندارم در صورتی که ۱۰سال از پرداخت ب دیگران میگذرد

نظرات