دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت ۱۵ با پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت ۱۵ با پخش انلاین

قسمت پانزدهم سریال حبیب قسمت ۱۵ (قسمت ۱۵ سریال حبیب) از شبکه دو سیما و (تلوبیون) حوالی ساعت ۲۱:۱۶ پخش شد که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۲ در قسمت جدید حبیب ببینید:

دانلود کامل سریال حبیب قسمت 15 پانزدهم قسمت ۱۵ با پخش انلاین

لینک های دانلود قسمت ۱۵ سریال حبیب (تلوبیون) با پخش آنلاین در این صفحه قرار داده شد و شما می توانید در ادامه تماشا کنید. حبیب جدیدترین ساخته تلویزیون ایران با همکاری کشور سوریه است که تعداد بازیگران سوری در این مجموعه از بازیگران ایرانی بیشتر است.

اگر قسمت های پخش شده سریال حبیب را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال حبیب در پایین صفحه کمک بگیرید.

قسمت ۱۵ سریال حبیب

برای دانلود و تماشای قسمت ۱۵ سریال حبیب با کیفیت های فول اچ دی، اچ دی ۱۰۸۰p] [720p] [480p]] از لینک دانلود مستقیم تلوبیون استفاده کنید

اگر قسمت های پخش شده سریال حبیب را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال حبیب در پایین صفحه کمک بگیرید.

مجموعه تلویزیونی حبیب محصول مشترک ایران و سوریه روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش است و مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد

ساعت پخش

سریال تلویزیونی حبیب یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه دو سیما است که این شب ها ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه ۲ پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است. امین زندگانی، سوگل طهماسبی، ابوالفضل همراه (سردار سلیمانی)، قمرخلف، لجین اسماعیل، امانه والی، رباء الحلبی (سارا)، علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و…

داستان این سریال ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. در این سریال شاهد تلاش های یک مستشار ایرانی در سوریه برای مبارزه با داعش هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد.در واقع این مجموعه مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد، مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قاب تصویر صحبت شده است . این سریال به کارگردانی جود سعید و تهیه‌کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان و نویسندگی مرتضی شمسی تولید شده و در کشور سرویه فیلمبرداری شده است.

نظرات