دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۶ بیست و ششم قسمت ۲۶ با پخش انلاین

0

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۶ بیست و ششم قسمت ۲۶ با پخش انلاین

قسمت ۲۶ سریال شهباز (سریال قسمت ۲۶ بیست و ششم) با پخش تلوبیون و شبکه یک را در ادامه ببینید که امشب شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۱ تلویزیون با سکانس های جنجالی پخش شد:

دانلود کامل سریال شهباز قسمت 26 بیست و ششم قسمت ۲۶ با پخش انلاین

قسمت ۲۶ سریال شهباز

قسمت بیست و ششم سریال شهباز قسمت ۲۶ (قسمت ۲۶) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

سریال تلویزیونی شهباز یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه سوم سیما است که این شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است.

داستان

اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال شهباز را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال شهباز در پایین صفحه کمک بگیرید. سریال شهباز تا پایان سال ۱۴۰۱ و اوایل سال آینده به مرور به آنتن می رسند که امیدواریم استقبال مخاطبان را نیز به دنبال داشته باشد. موضوع اول جذابیت بوده که بسیار مهم است یعنی آن چه که مردم ببینند، بپسندند که البته این موضوع جذاب باید حاوی یک پیام روشن باشد تا رسانه ملی بر اساس رسالت خود، پیامی که منتقل می کند حتما برای مخاطبان مناسب و سازنده باشد.
این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰ قسمت با بازی علیرضا آرا و میلاد میرزایی است و در آن بازیگران شناخته شده ای به ایفای نقش پرداختند. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند

نظرات