علت بستری شدن بهنام صفوی در سی سی یو + آخرین وضعیت بیماری

0

علت بستری شدن بهنام صفوی در سی سی یو

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که از چندی پیش دچار مشکلات جسمی شده است، بار دیگر در بخش ویژه یکی از بیمارستان ها بستری شد.

بهنام صفوی

بیماری بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که طی چندین ماه گذشته درگیر مراحل درمانی عارضه مغزی خود بود از روز چهارشنبه پنجم دی ماه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی اش در بخش سی سی یو یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

بهنام صفوی مرداد ماه سال ۹۶ عمل جراحی موفقیت آمیزی در شهر هانوفر آلمان تحت نظارت پرفسور سمیعی داشت.

منبع : خرگزاری مهر


آخرین اخبار از وضعیت بهنام صفوی از زبان پدرش

محمدعلی صفوی ضمن قدردانی از توجه و پیگیری هواداران بهنام صفوی نسبت به سلامتی این خواننده موسیقی پاپ که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است، درباره آخرین وضعیت سلامتی پسرش توضیح داد:

«چند روز پیش که بهنام را به بیمارستان منتقل کردیم، سطح هوشیاری‌اش پایین بود و گفتار او نیز به طور کامل قطع شده بود و می‌توان گفت که علائم حیاتی‌اش به حالت خطر رسیده بود، این در حالی است که بعد از انجام تازه‌ترین مرحله شیمی‌درمانی، پزشکان توصیه کردند که او باید در بیمارستان بستری شود که ما هم بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادیم.»

او افزود: «خوشبختانه بعد از انجام مراحل مختلف شیمی‌درمانی و سایر اقدامات درمانی دیگر توسط تیم پزشکان که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم، از ساعات پایانی روز گذشته، سطح هوشیاری بهنام بهتر شده است.

البته تا همین دیروز چشمان او نیز باز نمی‌شد اما چند ساعتی است که حالت چشمانش در زمانی که به‌هوش است، به حالت نیمه‌باز درآمده. امروز بعدازظهر (شنبه) نیز یک‌سری آزمایشات و ام‌آرآی نیز انجام گرفت که نتیجه آزمایشات تقریباً خوب بود و خدا را شکر به نظر می‌آید که حال بهنام رو به بهبودی است.

اما باز هم مردم عزیز ایران می‌خواهم برای سلامتی پسرم و البته همه کسانی که در بستر بیماری هستند، دعا کنند.»

 

بیوگرافی کوتاه بهنام صفوی

بهنام صـفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است.

تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفـوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد.

بهنام صفـوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است و طرفداران زیادی دارد.نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از:پسر مودب موسیقی ایران،سلطان آرامش و…

نظرات