جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

1

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

مجموعه ای از جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۱۴۰۲ ترکیب قرمز و سرخابی رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ برای فصل بهار و تابستان و مدل جدید طراحی ناخن برای عید نوروز ۱۴۰۲ دخترانه و زنانه + لاک ناخن رنگ سال ۲۰۲۳ برای طراحی و کاشت ناخن دخترانه و زنانه و مدل دیزاین ناخن رنگ سال ۱۴۰۲ همراه با انواع مدل رنگ ناخن ۲۰۲۳ دخترانه و زنانه برای عید نوروز ۱۴۰۲ را برای شما گرداوری کردیم. با مجله حرف تازه همراه باشید.

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۱۴۰۲

۵۵ مدل طراحی ناخن ۱۴۰۲ دخترانه رنگ سال ۲۰۲۳

به عید نوروز ۱۴۰۲ نزدیک می شویم آیا با جدیدترین مدل طراحی ناخن سال ۱۴۰۲ آشنا هستید؟ پیشنهاد ما، استفاده از رنگ سال و یا رنگ های قرمز، رنگ های روشن، صورتی، آبی و طیف رنگی سرخابی است. جدید ترین مدل ناخن ۲۰۲۳ برپایه این رنگ ها هستند.

اینروزها خانم ها به دنبال طراحی ناخن برای عید نوروز امسال هستند تا جدیدترین و شیک ترین طراحی و دیزاین را روی ناخن های خود انجام دهند. خانم ها دقت کنید که امسال (۲۰۲۳ – ۱۴۰۲) رنگ قرمز و سرخابی رنگ سال است و اگر با مد سال پیش می روید ترکیب رنگ قرمز و سرخابی را روی ناخن های خود پیاده کنید.

در سال ۲۰۲۳ رنگ های گرم و پر انرژی مانند قرمز، سرخابی و نارنجی ترند شده اند. برای انتخاب مدل ناخن در سال جدید از این رنگ های پرانرژی و گرم در طراحی ناخن خود استفاده کنید.

مدل طراحی ناخن ۱۴۰۲ دخترانه رنگ سال 2023

برای عید نوروز ۱۴۰۲ حتما طراحی را انتخاب کنید مناسب رنگ سال باشد و از رنگ دو رنگ قرمز و سرخابی و ترکیبی از این دو از پررنگ تا کم رنگ استفاده کنید، مانند نارنجی و قرمز تند و قرمز ملایم و … که بسیار شیک و لاکچری خواهد بود.

اما برای فصل بهار ۱۴۰۲ طرح ناخن گل گلی و طرح گل حتما رنگ های روشن و شاد و مدل لاک آینه ای را انتخاب کنید و لاک ناخن زمستانی شیک و جدید نیز احساس خیلی خوب را در سردترین روزهای زمستان برایتان به وجود می اورد.

مدل جدید لاک ناخن رنگ سال 1402

تصاویری از طراحی ناخن ترند امسال ۱۴۰۲

مانیکور ناخنهاتون رو امسال به رنگ سال انجام دهید که رنگ شاد و پرانرژی می باشد. این رنگ دلپذیر احساس شادابی خیلی خوبی رو به شما القا میکنه و جز انتخابهای خیلی عالی برای سال نو ۱۴۰۲ محسوب میشه.

تصاویری از طراحی ناخن ترند امسال 1402

مدل لاک ناخن قرمز برای عید نوروز ۱۴۰۲

اما برای فصل بهار ۱۴۰۲ طرح ناخن گل گلی و طرح گل حتما رنگ های روشن و شاد و مدل لاک آینه ای را انتخاب کنید و لاک ناخن زمستانی شیک و جدید نیز احساس خیلی خوب را در سردترین روزهای زمستان برایتان به وجود می اورد.

 

مدل لاک ناخن قرمز برای عید نوروز ۱۴۰۲

برای طراحی و مدل ناخن، تعیین کننده و مهم هستند. به عنوان مثال فصل پاییز و زمستان همراه با مدل ها، رنگ های گرم و برگهای پاییزی است. فصل بهار با آمدن خود، سرسبزی و طراوت، شادی و گل و گیاه و رنگهای شاد را به ما یادآوری میکند. در این فصل مدل ناخن با طرح های شاد و سرزنده و سرسبز، ترند هستند.

شیکترین و جدیدترین مدل طراحی ناخن ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

شیکترین و جدیدترین مدل طراحی ناخن 2023 - 1402

برای ایده شیک و متفاوت برای دیزاین ناخن ها در سال جدید؛ طراحی و نقاشی ناخن با منظره، طبیعت، گل، پرتره، نقطه نقطه، راه راه، قلب و طرحهای ساده و مینیمال دیگر مطابق سلیقه خودتان است. اگر میخواهید ناخن‌های جذاب شما کمی متفاوت تر از دیگران باشد؛ میتوان از طراحی و نقاشی ساده ناخن، متناسب با فصل بهار و در رنگهای پاستیلی بهره گرفت. ترکیب چندین رنگ طراحی ناخن شما را منحصر بفرد میکند.

عکسی از مدل جدید طراحی ناخن ۱۴۰۲

مدل جدید طراحی ناخن ۱۴۰۲

رنگ های پاستیلی و ملایم به صورت براق، مات، شاین دار، اکلیلی و غیره بهره بگیرید. از ترکیب رنگ سرد با یکدیگر همراه با رنگ های اکرلیکی در طراحی ناخن سال ۱۴۰۲ غافل نشوید.

جدیدترین و زیباترین مدل طراحی‎ناخن ساده و شیک ۲۰۲۳

طراحی ناخن فانتزی شیک رنگ قرمز و مشکی

طراحی ناخن ۱۴۰۲ در سال ۲۰۲۳، ترند شدن طرح ها و مدل ناخن مینیمال و ساده یک از رخدادها و رودادهای امسال در عید نوروز ۱۴۰۲ است ناخن‌هایی کوتاه و مانیکور شده با طراحی های ساده و ظریف بهاری یا رنگهای ملایم متناسب با رنگ پوست مانند سفید، کرمی، آبی و صورتی ملایم که در حین سادگی، جذابیت بسیاری دارند. طرفداران مد و استایل مینیمال و ساده پسند، به راحتی میتوانند ناخن های کوتاه خود را سوهان کشیده و با یک لاک ژلی و یا مات شاد؛ آنها را طراحی کنند.

مدل ساده و زیبا ناخن در سال جدید ۱۴۰۲

مدل ساده و زیبا ناخن در سال جدید 1402

طراحی ناخن طلایی بین دختران جوان بسیار پر طرفدار است. ابتدا لازم است ناخن های دست را مانیکور کرده تا فرم زیبایی بگیرند و یک رنگ لاک پایه روی ناخن بزنید. بوسیله لاک طلایی یا قلم مویی ناخن طرح ستاره، گل یا قلب بکشید می‌توانید بعد از زدن لاک پایه از برچسب های برگردان طلایی استفاده کنید تا ناخن ساده و شیکی داشته باشید. برای کت پایه رنگ صورتی، نارنجی، رزگلد و بژ روشن پیشنهاد می‌شود.

طراحی ناخنهای گرافیکی ۱۴۰۲

اگر دوست دارید برای طراحی ناخن از چند رنگ متفاوت استفاده کنید، از ایده طراحی ناخن گرافیکی استفاده کنید. در این مدل خطوط هنری و گرافیکی متفاوت ایجاد می‌شود و در هر کدوم رنگ متفاوت و سایه های رنگی تیره و روشن ایجاد می‌شود. این مدل طراحی ناخن گرافیکی در سال ۱۴۰۲ بسیار ترند شد است، زیرا در عین حال هم هنری و هم مدرن است.

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

  1. Ayda گفت:

    عالیه مرسی عزیزم من که هیچ مشکلی ندارم

نظرات