دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۱۳ سیزدهم و پخش انلاین قسمت ۱۳ از تلوبیون

0

قسمت ۱۳ سیزدهم سریال شهباز همزمان از شبکه یک و تلوبیون دقایقی پیش پخش شد و صحنه های عجیب و سکانس های مهمی در این قسمت رخ داد، شما می توانید لینک دانلود قسمت ۱۳ سریال شهباز همراه با پخش انلاین را کامل از تلوبیون و شبکه ۱ تلوبیون کامل و بدون سانسور و اینترنتی تماشا کنید:

دانلود کامل سریال شهباز قسمت 13 سیزدهم پخش انلاین قسمت ۱۳ از تلوبیون

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۱۳ سیزدهم پخش انلاین قسمت ۱۳ از تلوبیون

قسمت ۱۳ سریال امنیتی، پلیسی که به تازگی از شبکه یک سیما پخش هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد. اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال شهباز را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال شهباز در پایین صفحه کمک بگیرید.

در قسمت سیزدهم سریال شهباز شاهد تلاش حملات سایبری ارغوان و خنثی سازی نقشه هایش توسط شهباز در مبارزه با هم و ردیابی بودیم, چند مامور امنتیتی نجوا را دنبال کردند تا بتوانند به ارغوان برسند و در مقابل گروه سایبری نیز برای اینکه داستان لو نرود نجوا را دورا دور زیر نظر دارند. از مهمتر سکانس خواستگاری علیر ضا و درگیری یک مامور پلیس حتی در لحظه خصوصی زندگیش که روابط او را به چالش می کشد، جالب بود و نشان میدهد که پلیس بودن چقدر شغل مهم و خطیری است. اما هنوز سرنخ هایی از ارغوان پیدا نکردند و قالت مهری نیز پیدا نشده است.
تهیه کننده این سریال می گوید: این مجموعه یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

لینک قسمت ۱۳ سریال شهباز

 

در ادامه مطلب فیلم کامل قسمت ۱۳ شهباز کامل را از تلوبیون و اپارات در لینک بالا ببینید:

علینقی پور درباره حال و هوای «شهباز» گفت: این مجموعه درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آن ها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.

داستان قسمت سیزدهم

همچنین معاون سیما گفت: این مجموعه های نمایشی تا پایان سال ۱۴۰۱ و اوایل سال آینده به مرور به آنتن می رسند که امیدواریم استقبال مخاطبان را نیز به دنبال داشته باشد.
وی درخصوص اولویت انتخاب فیلمنامه ها هم گفت: موضوع اول جذابیت بوده که بسیار مهم است یعنی آن چه که مردم ببینند، بپسندند که البته این موضوع جذاب باید حاوی یک پیام روشن باشد تا رسانه ملی بر اساس رسالت خود، پیامی که منتقل می کند حتما برای مخاطبان مناسب و سازنده باشد. ما ایمان داریم که ابرقدرت هستیم و باید نگاهمان برای ساخت آثار نمایشی پلیسی و امنیتی اینگونه باشد.
وی تصریح کرد: برای ساخت آثار جاسوسی مثل شهباز، باید تصویرگر دلاوری ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی این سرزمین باشیم.

گفتنی است که “سریال تلویزیونی شهباز” یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه سوم سیما است که این شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است.

این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی با بازی علیرضا آرا و میلاد میرزایی است و در آن بازیگران شناخته شده ای به ایفای نقش پرداختند

این سریال در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

نظرات