معنای انگشتر طلا در هر انگشت

0

قطعاً برای شما هم پیش آمده که انگشتر طلا محبوبتان را در یکی از انگشتانتان قرار داده‌اید؛ فارغ از این که بدانید قرار گرفتن انگشتر در این انگشت، به چه معناست؟! یا شاید در کل نمی‌دانستید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت معنا و مفهوم مخصوص به خود دارد و می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی شما را برای دیگران، مشخص کند.

 معنای انگشتر طلا در هر انگشت

پس اگر شما هم تا همین الآن نمی‌دانستید انگشتر در انگشت اشاره یا دیگر انگشتان چه معنی‌ای دارد و اکنون مشتاق شدید تا با معنای هر کدام آشنا شوید؛ این مقاله و این مطلب را تا انتها دنبال کنید؛ زیرا که ما در این مقاله قرار است، ابتدا به ریشه تاریخی استفاده از انگشتر بپردازیم و در ادامه، معنای قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت را برای شما، بیان کنیم؛ بپس با سنجاق همراه باشید!

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

  1. تاریخچه انگشتر چیست؟! اولین بار در کدام تمدن از انگشتر به عنوان زیورآلات استفاده شد؟!
  2. انگشترها در هر انگشت، چه معناهایی می‌دهند؟!
  3. معنای انداختن انگشتر در انگشت شست!
  4. معنای انداختن انگشتر در انگشت اشاره
  5. معنای انداختن انگشتر در انگشت وسط
  6. معنای انداختن انگشتر در انگشت حلقه!
  7. معنای انداختن انگشتر در انگشت کوچک
  8. پاسخ به سوالات متدوال
  • انگشتر طلا زیبا را از کجا بخریم؟

تاریخچه انگشتر چیست؟! اولین بار در کدام تمدن از انگشتر به عنوان زیورآلات استفاده شد؟!

شاید خیلی دشوار و سخت باشد که بیان کنیم، دقیقاً از چه زمانی و در چه تمدنی از انگشتر برای اولین بار استفاده شد و چه کسی اولین انگشتر را برای انگشت‌ها ساخت…! به نظر می‌رسد که خرید انگشتر طلا، از مصر باستان، در پی تکامل «مُهر» سرچشمه گرفته باشد؛ چون مُهرها نشانه قدرت بودند، افرادی که مُهرهای برجسته و انگشتر خاتم «مُهر» داشتند، به عنوان اشخاص قدرتمند و بانفوذ، مورد احترام مردم قرار می‌گرفتند. مقامات بالای حکومت نیز با اعطای انگشترشان به نماینده‌هاشان، برای اجرای فرامینشان، اختیار تام می‌دادند و چون آن مُهرها به حالت انگشتر ساخته شده بودند، اولین چیزی بودند که با نام انگشتر در انگشت‌ها قرار گرفتند!

انگشترها در هر انگشت، چه معناهایی می‌دهند؟!

الآن که کم و بیش در مورد ریشه تاریخی و تاریخچه انگشتر، این اکسسوری جذاب و پرطرفدار، آشنا شده‌ایم؛ بهتر است به معنای قرار گرفتن آن در هر انگشت بپردازیم و به طور مفصل و کامل، معنای انداختن انگشتر در هر پنج انگشت دست را بیان کنیم تا شما از این به بعد، با اطلاع کامل و با آگاهی، انگشتر محبوبتان را در انگشت‌های دستتان قرار دهید!

خرید انگشتر از گالری طلا سنجاق

معنای انداختن انگشتر در انگشت شست!

انگشت شست، اولین انگشت در دست است که خیلی از کارهای ساده و پیچیده روزانه ما، با کمک انگشت شست انجام می‌شود و حضورش همیشه ضروری و مهم است؛ حالا معنای قرار گرفتن انگشتر در این انگشت چیست؟!

انگشت شست، به طور کلی، نماد اراده‌ی بالای فرد است و انداختن انگشتر در انگشت اول دست هر فرد را می‌توان نشانه‌ی اراده و آینده‌نگری او نسبت به مسائل زندگی شخصی یا جهان پیرامونش دانست.

معنای انداختن انگشتر در انگشت اشاره

انداختن انگشتر در انگشت اشاره به معنای داشتن صفاتی همچون رهبری و جاه‌طلبی است و اعتماد به نفس بالا را برای شخص نشان می‌دهد. این افراد اغلب روابط اجتماعی بسیار خوبی دارند و در زمینه تعامل با اطرافیان موفق ظاهر می‌شوند.

پس اگر، فردی مقتدر هستید؛ انگشترهایتان را در انگشت اشاره خودتان، قرار بدید!

خرید انگشتر طلا دستساز از گالری طلا سنجاق

معنای انداختن انگشتر در انگشت وسط

همانطور که همه می‌دانیم، انگشتر وسط، دقیقاً در وسط انگشت‌ها قرار دارد و یک جورایی معنای تعادل می‌دهد؛ پس اگر دوست دارید در این انگشتتان انگشتر محبوبتان را بندازید؛ شما آدمی معتدل، عادل و همچنین فردی با شخصیتی باثبات و متعادل دارید!

افرادی که انگشتر را به انگشت سوم دست خود می‌اندازند یعنی کاملاً پیرو قانون هستند و در جدال بین نیک و بد، طرف حق را می‌گیرند. از نظر عدالت روی این افراد می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

خرید انگشتر طلا دستساز

معنای انداختن انگشتر در انگشت حلقه!

همانطور که همه می‌دانیم به انگشت چهارم دست، انگشت حلقه می‌گویند؛ زیرا که از قدیم الایام این انگشت، مخصوص قرار گرفتن حلقه ازدواج بوده است و زوج‌های عاشق، در این انگشتشان همیشه حلقه ازدواجشان را می‌اندازند؛ پس همه یک جورایی در جریان معنای قرار گرفتن انگشتر در این انگشت هستیم؛ بله، درست است! انداختن انگشتر در این انگشت، به معنای عشق است؛ به معنای دوست داشتن… به معنای متاهل بودن و متعهد بودن است!

خرید انگشتر طلا

معنای انداختن انگشتر در انگشت کوچک

معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک، قدرت بیان بسیار خوب، روابط اجتماعی عالی و داشتن دوستان زیاد است. افرادی که در این انگشت حلقه می‌اندازند علاقه زیادی به یافتن دوستان جدید دارند و معاشران و هم‌صحبتان بسیار خوبی هستند. این افراد حافظه‌ی خوبی داشته و خاطرات را به دقت به یاد می‌آورند. همچنین افرادی خلاق و با اعتماد به نفس بالا هستند.

یک نکته جالب برای انداختن انگشتر در انگشت کوچک وجود دارد و آن هم این است که قدرت تنظیم روابط با دوستان و آشنایان را در شما بالا می‌برد و شما می‌توانید با انداختن انگشترتان در این انگشت، روابطتان را عمیق‌تر و زیباتر کنید!

خرید انگشتر

پاسخ به سوالات متدوال

  • انگشتر طلا زیبا را از کجا بخریم؟ گالری طلای سنجاق، یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است که انواع زیادی انگشتر طلا زیبا و خاص دارد. مدل‌های انگشترهای طلای گالری طلای سنجاق به قدری متنوع است که شما با هر فرم دست و انگشتانی، می‌توانید انگشتر طلای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

کلام آخر

ما امروز و در این مقاله به طور مفصل در مورد تاریخچه انگشتر صحبت کردیم و در ادامه به معنای هر انگشتر در هر انگشت، اشاره کردیم و به طور کامل به معناهای مختلف و جذاب انگشتر در هر انگشت پرداختیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

تمام عکس‌ها و مدل‌ها متعلق به گالری طلای دستساز سنجاق است که به طور اختصاصی و ویژه به طراحی و ساخت انگشترهای خاص و یونیک می‌پردازد و تمام محصولات این گالری از طراحی‌های منحصر به فرد خود گالری سنجاق بوده و تمام محصولات با طلای ناب ۱۸ عیار و با دست ساخته و تولید می‌شوند.

گالری طلای سنجاق با شور و اشتیاق تمام، به دنبال درخشش همیشگی همراهان همیشه طلایی‌اش است!

نظرات