بیوگرافی و عکسهای شهریار ربانی بازیگر نقش سینا سریال احضار

0

بیوگرافی و عکسهای شهریار ربانی بازیگر نقش سینا سریال احضار

بیوگرافی شهریار ربانی

شهریار ربانی متولد چهاردهم شهریور ۱۳۶۱ در تهران بازیگر و مجری تلویزیون در ایران است. دارای مدرک تحصیلی دیپلم ریاضی است اما به دلیل علاقه ای که به هنر داشت، در دانشگاه هنر تهران و در رشته گرافیک ادامه تحصیل داده است و لیسانسش را در این رشته گرفته است. برای مقطع کارشناسی ارشد هم مهندسی منابع طبیعی را انتخاب کرده است.

شهریار ربانی

همسر شهریار ربانی

متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد ازدواج ایشان و متاهل یا مجرد بودنشان در دست نیست ولی احتمالا مجرد هستند.

آثار هنری

اجراهای ربانی

شهریار ربانی تا به امروز برنامه هایی مانند : کوچه باغ ، صبح بخیر ایران، شهر باران، فصل نو ، چرخ و چندین برنامه دیگر را اجرا کرده است .

بازی های ربانی

وی در آثاری همچون پاپ کورن به عنوان بازیگر حضور داشته است و جدیدا نیز در سریال احضار در نقش سینا به ایفای نقش پرداخته است که به زودی در شبکه خانگی به نمایش در خواهد آمد.

شهریار ربانی

سریال احضار

«احضـار» به عنوان اولین سریال ژانر وحشت تولید خود را از زمستان سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و هم اکنون موسیقی آن توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است و تدوین آن را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و هفته اول دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

عباسی‌زاده سال‌ها به عنوان تهیه‌کننده در تلویزیون حضور داشته که حاصل آن ساخت سریال‌هایی همچون «او یک فرشته بود»، «پلیس جوان»، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و… بود.

وی در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ داستانی از ژانر وحشت رفته است.

در خلاصه داستان «احضار» آمده است: «اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگت ناشناخته می‌مانند، رهایمان نمی‌کنند.»
احضار اولین سریال در ژانر وحشت با موضوع اجنه، ارواح و روابط بین این موجودات است .

عکس های شهریار ربانی

شهریار ربانی

شهریار ربانی

شهریار ربانی

شهریار ربانی

نظرات