دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۵ بیست و پنجم (قسمت سریال ۲۵ گیل‌دخت) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت بیست و پنجم ۲۵ سریال گیلدخت قسمت ۲۵ سریال گیل‌دخت با پخش ایلان از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال گیل‌ دخت قسمت ۲۵ بیست و پنجم که امشب پنجشنبه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و آی فیلم و تلوبیون منتشر میشود را در ادامه مشاهده کنید:

سریال گیلدخت قسمت بیست و پنجم 25

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۵ بیست و پنجم (قسمت سریال ۲۵ گیل‌دخت) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت بیست و پنجم “سریال گیلدخت” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال گیل‌دخت قسمت بیست و پنجم ۲۵ را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:

سریال گیل دخت سریال عاشقانه و تاریخی در تلویزیون ایران است درباره ظلم خان ها و کدخداها و شاهزادگان دوران قاجاری را به تصویر کشیده است، اما نیم نگاهی نیز به عاشقانه های دو جوان در اوج مبارزات نیز داشته و عشق های واقعی را روایت می کند . مثلث عشقی گلنار و آصف میرزا و اسماعیل مانند عشق شاهزاده و گدا و یا عشق پولدار و فقیر دوران کدخدا منشی و خان بازی در ولایت ها و روستاهای ایران در دوران پادشاهی سلسه قاجار را روایت می کند. این سریال تلویزیونی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که دو در هفته پنجشنبه ها و جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۳۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

پخش سریال گیل دخت از نوزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.
درباره قسمت بیست و چهارم گیل دخت

داستان این قسمت از سریال درباره گلنار است که قصد دارد نامه مهمی که سر آن جنگ شده را پیدا کند و آبروی اصف میرزا را ببرد، تا بتواند پدر و مادرش را از زندان نجات دهد. او با فیروزه و همدستی یکی از خدمه های مرد به اتاق مخصوص می رود تا نامه را پیدا می کند، اما صدایی آشنا او از خود بیخود می کند…

نظرات