اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پیشواز با نقش + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پیشواز با نقش + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

فیلم پیشواز، یک فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر محصول ۱۳۹۰ است که با مضمون انقلاب اسلامی برای پخش در دهه فجر ساخته شده است. در ادامه خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم تلویزیونی پیشواز با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پیشواز با نقش + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

در فیلم تلویزیونی « پیشواز» بازیگران مطرح و شناخته شده ای چون جعفر دهقان، مهدی میامی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، رامین راستاد، نیلوفر محمودی و مرتضی ضرابی و ..به هنرمندی پرداخته اند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر تولید شده است.

نسخه سریال تلویزیونی پیشواز در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با هنرنمایی جمعی از همشهریان آران و بیدگلی در ابیانه نطنز تولید شده است.

زمان پخش از شبکه دو

این فیلم جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ از شبکه دو تلویزیون در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه روی انتن می رود.

فیلم پیشواز شبکه دو

خلاصه داستان فیلم پیشواز

فیلم «پیشواز» داستان یک مجری تلویزیون است که با دیدن یک عکس مربوط به دوران پیروزی انقلاب به یاد دوران قدیم می افتد و خاطرات آن دوره برایش زنده می شود.

خلاصه داستان فیلم پیشواز

خلاصه داستان فیلم در ژانر خانوادگی بوده اینکه در مورد زندگی پدری است که به همراه همسر و پسر نوجوانش به محل تولدش که روستایی در اطراف کاشان است سفر می‌کند. او در خلال سفر، برای پسرش از خاطراتی از دوران کودکی‌اش در روستا، که مصادف با روزهای انقلاب و بهمن ۱۳۵۷ است تعریف می کند. بهادر خان، مرد زورگو و بدجنسی است که بسیاری از زنان و بچه‌های روستا را، در کارگاه قالی بافی‌اش به کار گرفته و به هر بهانه‌ای از دادن حق و حقوق آنها امتناع می‌ورزد. از سوی دیگر سید مهدی واعظ روستا، که در حسینیه حرف‌هایی بر خلاف نظام شاهنشاهی و ظلم و ستم آنها زده، توسط ساواک دستگیر شده و حسینیه نیز پلمپ شده است و … .

بیوگرافی بازیگران فیلم پیشواز

بیوگرافی بازیگران فیلم پیشواز

بازیگران این فیلم شامل جعفر دهقان، سید جواد هاشمی، رامین راستاد، مهدی میامی، مینا نوروزی‌فر، اسماعیل سلطانیان، آزیتا لاچینی، مرتضی ضرابی، اسماعیل پوررضا، فرشید زارعی‌فر و محمدرضا رهبری می باشند

بازیگران محلی که در این فیلم ایفای نقش کردند ماشاالله قنبری بیدگلی، وحید لواف بیدگلی، زهرا نظری آرانی، زهرا غنی بیدگلی، حجت‌الاسلام حمیدرضا غنی بیدگلی، عباس طالقانی آرانی، اسماعیل طالقانی آرانی، محمدرضا عابدین‌زاده بیدگلی، قدرت جمالی بیدگلی، علی بابازاده بیدگلی، حسین آذرنگ بیدگلی، عباس کویری، احمدرضا پورسعیدی، احمدرضا و علیرضا رزاقی‌شبان هستند.

اسامی بازیگران فیلم پیشواز

قصه این سریال درباره یکی از مجریان تلویزیون است که با دیدن عکسی قدیمی به یاد خاطراتش در جریان شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی و همراه شدن مردم یک روستا همگام با سایر ایرانیان در این رویداد تاریخی می‌افتد و همین یادآوری، قصه‌های این سریال مناسبتی را تشکیل می‌دهد.

سعید ابراهیمی‌فر ساخت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی تک‌درخت‌ها، مواجهه، نار و نی، پلکان، آذر پایان پاییز و… را نیز در کارنامه دارد

محل فیلم برداری در ابیانه-نطنز-آران و بیدگل کاشان اصفهان می باشد.

آزیتا لاچینی

بازیگران فیلم پیشواز

متولد: ۲۹ اسفند ۱۳۱۵
آزیتا لاچینی فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۳۷ و با گویندگی و اجرای نمایش‌نامه‌های رادیویی آغاز کرد و سال ۱۳۴۰ به بازیگری روی آورد و نخستین تجربه خود را بر روی صحنه نمایش پشت سر گذاشت. ۱۳۵۵ با مجموعه تلویزیونی «مرد اول» به کارگردانی پرویز کاردان بازیگری در تلویزیون را آغاز را کرد و در مدت‌ها به نقش‌آفرینی در جعبه جادو پرداخت

 فیلم تلویزیونی پیشواز

جعفر دهقان

متولد: ۰۱ فروردین ۱۳۳۹

جعفر دهقان بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» ۱۶ سال از عمر خود را به‌شکلی حرفه‌ای صرف ورزش‌های رزمی کرده و دان ۲ (کمربند مشکی) رشته رزمیران نوعی کشتی کج است.

نظرات