دانلود کامل قسمت اول سریال آکتور قسمت ۱ لینک مستقیم و پخش آنلاین

0

دانلود کامل قسمت اول سریال آکتور (قسمت ۱ سریال آکتور) لینک مستقیم و رایگان با بازی نوید محمدزاده و مهراوه شریفی نیا و احمد مهران فر پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ از فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب قسمت ۱ سریال آکتور قسمت اول را دانلود کنید

دانلود کامل قسمت اول سریال آکتور قسمت 1 لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود کامل قسمت اول سریال آکتور قسمت ۱ لینک مستقیم و پخش آنلاین

سریال ایرانی آکتور در ژانر معمایی هر هفته پنج شنبه ها ۸ صبح از طریق فیلیمو منتشر میشود که و اولین قسمت آن، ششم بهمن پخش شد. قسمت اول سریال اکتور ۶۲ دقیقه است.

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

پخش سریال آکتور، پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو دانلود قسمت اول

دانلود

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی می باشد و چهره های مشهور زیادی در این مجموعه هنرنمایی کرده اند و به زودی پخش ان از شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

ستاره های مطرح سینما به زودی با سریالی جدید از شبکه نمایش خانگی به کارگردانی نیما جاویدی حضور خواهند یافت.

سریال اکتور (Aacteur Series) اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است.

فیلمنامه سریال خانگی آکتور به قلم نیما جاویدی و مجید مجیدی جان گرفته است. از نقش پردازان آن می‌ توان به ترکیبی از بازیگرهای تئاتر، سینمایی و تلویزیونی از جمله نوید محمدزاده اشاره کرد که در این سریال بازی کرده است.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ۶ فصل در سریال پایتخت درخشید و انبوهی تجربه در سریال نمایش خانگی دارد، زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد بازیگران این سریال هستند و آکتور داستان چند جوان است که در هیاهو جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

این سریال از ۶ بهمن ۱۴۰۱ هر پنجشنبه ۸ صبح در فیلیمو مشاهده خواهید کرد

نظرات