زمان پخش و تکرار سریال آقا و خانم سنگی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال آقا و خانم سنگی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آقا و خانم سنگی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آقا و خانم سنگی

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو و  تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز و نویسندگی علیرضا مسعودی و امین حسینیون محصول سال ۱۳۹۳ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. نام این سریال در ابتدا «زشت و زشت‌تر» بود. این مجموعه برای بار اول از شهریور ۱۳۹۴ در شبکه سه سیما پخش شد و طرفداران زیادی داشت. حالا قرار شده از ۶ بهمن ۱۴۰۱ مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال آقای گرفتار می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به کامبیز دیرباز،حسین سلیمانی،شراره دولت‌آبادی،حدیثه تهرانی،هومن حاجی عبداللهی،علی‌رضا جعفری،یاسمینا باهر،عباس جمشیدی فر،مهدی ماهانی،رضا رویگری،سعیده عرب،مرجان شکوفکی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده سعید سنگی باغچه ای را که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش کنار گذاشته را فروخته و مزرعهٔ شترمرغ راه انداخته‌است. غافل از اینکه نوه عموی جوانشان احسان سنگی، عاشق سحر خواهر کوچکتر سعید شده‌است. نیت احسان برای ازدواج با سحر همزمان می‌شود با از دست رفتن مزرعه در اثر یک کلاهبرداری بزرگ. سعید شرط‌هایی برای ازدواج احسان و سحر می‌گذارد که تن هر بیدی را می‌لرزاند. اما احسان سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد. حالا سعید باید قبل از تحقق شرایط باید مزرعه را احیا کند، وگرنه اتفاقی می‌افتد که نباید بیافتد…

خلاصه سریال آقا و خانم سنگی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال آقا و خانم سنگی از شبکه آی فیلم

این مجموعه از یکشنبه ۶ بهمن، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ۱۲ شب و ۸ روز بعد خواهد بود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات