دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۲ بیست و دوم (قسمت سریال ۲۲ گیل‌دخت) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت بیست و دوم ۲۲ سریال گیلدخت قسمت ۲۲ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال گیل‌ دخت قسمت ۲۲ بیست و دوم که امشب جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و آی فیلم و تلوبیون منتشر میشود را در ادامه مشاهده کنید:

سریال گیلدخت قسمت بیست و دوم 22

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۲ بیست و دوم (قسمت سریال ۲۲ گیل‌دخت) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت بیست و دوم “سریال گیلدخت” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال گیل دخت قسمت بیست و دوم ۲۲ را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:

سریال تلویزیونی “گیلدخت” سریالی ایرانی درباره فرزندان پادشاهان قاجار و عشق های قجری پرطرفدار در بین مردم است که در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که دو در هفته پنجشنبه ها و جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

گیل‌دخت از سال ۱۳۹۸ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۳۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

پخش سریال گیل دخت از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

درباره قسمت بیست و دوم گیل دخت

داستان این قسمت از سریال درباره خوراندن زهر به احترام السادات است و ندیمه های جدید که وارد عمارت تقی خان  میشود . امنه یک از ندیمه هایی است که به احترام السادات غذا می برد و با خوشرویی با او برخورد می کند.

آصف میرزا در راهرو با گلنار که حالا خودش را به عنوان کلفت و ندیمه جدید جا زده روبرو میشود. گلنار، شخصیت اصلی قصه دختر خان است و در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. این شخصیت که باید به قوانین محدودکننده برای دختری با موقعیت او سر بنهد با خواسته‌هایی از سوی حاکمیت مواجه است که با آرزوها و افکار او به عنوان دختری جسور همسو نیست.

نظرات