ارتباط نیم تنه دخترانه با جنگ جهانی دوم!

0

شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از لباس‌ها بابت اتفاق خاصی تولید شده‌اند. در زمان جنگ جهانی دوم مردم با بحران کمبود پارچه روبرو شدند و بالاپوش خود را کمی کوتاه تر تهیه می‌کردند. از همان زمان لباس بالاپوش با قد کوتاه به صنعت پوشاک وارد شد و نیم تنه نام گرفت. البته امروزه این لباس خاص، ساده و جذاب را کراپ نیز می‌نامند. نیم تنه یا کراپ با دامن، شلوار و شلوارک پوشیده می‌شود و مخصوصاً در بین دختر بچه‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. نیم تنه دخترانه بچه گانه در انواع مختلف و مدل‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 نیم تنه دخترانه بچه گانه شیک و جدید

در ادامه شما را با مدل‌های متنوع نیم تنه دخترانه بچه گانه آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در مورد جنس، طرح و رنگ نیم تنه دخترانه بچه گانه و البته طریقه ساخت تیپ و استایلی جذاب با آن، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

انواع نیم تنه دخترانه بچه گانه

پوشاک بچه گانه در انواع مختلفی مانند خانگی، اسپرت، رسمی و البته ورزشی تولید می‌شود. قبل از هر چیز باید بدانید که نیم تنه دخترانه بچه گانه در مدل‌های بدون آستین، آستین کوتاه و آستین بلند دوخته می‌شود. نوع خانگی آن بسیار ساده است و همان‌طور که می‌دانید در خانه پوشیده می‌شود. نوع اسپرت آن می‌تواند طرح، رنگ و مدل‌های بسیار متفاوت و مختلفی داشته باشد و در خیابان و در مهمانی‌های دوستانه نیز پوشیده شود. نوع ورزشی آن قطعاً بدون آستین است و جنس کمی متفاوتی نسبت به سایر انواع دارد. نوع رسمی نیم تنه معمولاً آستین‌دار است.

نیم تنه دخترانه بچه گانه شیک و جدید

چه جنسی برای نیم تنه مطلوبه؟

نیم تنه دخترانه بچه گانه با جنس‌های بسیار متفاوتی تولید می‌شود. اما ما باید برای فرزند خود نیم تنه دخترانه بچه گانه از الیاف طبیعی تهیه کنیم. این‌گونه به پوست حساس و لطیف او آسیبی وارد نمی‌شود و حساسیت‌های پوستی به سراغ او نمی‌آید. نخ، پنبه، کتان، جین و… جنس‌های بسیار مطلوبی برای نیم تنه دخترانه بچه گانه هستند که در بازار نیز یافت می‌شوند.

انواع مدل‌ و طرح نیم تنه بچه گانه چیه؟

انواع اسپرت و خانگی می‌توانند آستین کوتاه یا بلند داشته باشند و یا کلاً بدون آستین تولید شوند. معمولاً یقه تمامی مدل‌های نیم تنه دخترانه بچه گانه گرد است. این لباس ممکن است جلو بسته باشد و یا به صورت جلو باز با دکمه یا زیپ باز و بسته شود. نیم تنه دخترانه بچه گانه هم می‌تواند در قسمت پایینی آزاد باشد و هم می‌تواند با کش و یا بند تنگ شود. انواع محبوب نیم تنه دخترانه بچه گانه گل‌دار، فانتزی، کارتونی، راه راه، خال خالی، عروسکی هستند. البته این لباس بچه گانه به صورت ساده و بدون طرح نیز تولید می‌شود.

نیم تنه دخترانه بچه گانه شیک و جدید

چه رنگی برای نیم تنه مناسبه؟

جالب است بدانید که نیم تنه دخترانه بچه گانه چه در نوع طرح دار و چه در مدل‌های ساده دارای رنگ‌بندی کاملی است. شما می‌توانید این محصول را در انواع رنگ‌های پاستلی، خنثی، شاد و روشن تهیه نمایید. همواره هنگام انتخاب رنگ به این موضوع توجه کنید که فرزند شما این نیم تنه دخترانه بچه گانه را می‌خواهد با کدام شلوار، شلوارک و یا دامن دخترانه بچه گانه شیک خود بپوشد. زیرا بهتر است که رنگ‌ بالاپوش و پایین پوش فرزند شما با یکدیگر متناسب باشد.

ست‌های آماده نیـم تنـه چیا هستن؟

به علت محبوبیت زیاد نیم تنه دخترانه بچه گانه، بعضی از تولید کنندگان آن را به صورت ست با شلوار یا شلوارک و یا دامن تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. در این مدل‌ها طرح و البته رنگ نیم تنه دخترانه بچه گانه با پایین پوششی که با آن ست شده است، متناسب می‌باشد. نیم تنه یا کراپ جین با شلوار جین، کراپ گل‌دار با شلوار ساده، یا ست نیم تنه و دامن یا شلوارک راه راه نمونه‌هایی از مدل‌های محبوب‌ترین ست‌ها در بین کودکان است. البته شما خودتان می‌توانید با توجه به رنگ و مدل حتی آن را با شورت دخترانه بچه گانه نیز ست کنید.

نیم تنه دخترانه بچه گانه شیک و جدید

استایل جذاب با کراپ!

از آنجا که نیم تنه یا کراپ دخترانه بچه گانه لباسی تابستانی محسوب می‌شود، باید برای فرزندتان با آن، استایل‌های تابستانه در نظر بگیرید. نیم تنه دخترانه بچه گانه با یک شلوارک و یک صندل یا کفش تابستانه استایل جذاب برای مهمانی‌های دوستانه است. در خیابان از این نوع پوشاک کودک با شلوار راسته یا گشاد جین استفاده کنید. از اکسسوری‌هایی مانند کیف عینک آفتابی نیز استفاده کنید تا تیپ فرزندتان خاص باشد. مواردی که حتماً باید در استایل به آن توجه کنید، تناسب رنگ‌ها است. این یعنی نیم تنه دخترانه بچه گانه فرزندتان باید با پایین پوش او تناسب رنگ داشته باشد. فصل بهار روی کراپ‌های بدون آستین و بدون طرح، بلوز جلوباز دخترانه مانند جین بر تن او کنید و البته دکمه‌های آن را باز بگذارید تا تیپ و استایل دخترتان اسپرت و چشم نواز باشد.

کراپ یا نیم تنه چه کاربردهایی داره؟

حالا که اطلاعاتی در مورد نیم تنه دخترانه بچه گانه کسب کردیم، بهتر است بدانیم که این نوع پوشاک کودک چه کاربردهایی دارد. علاوه بر این اینکه کراپ یا نیمه تنـه می تواند لباس اصلی کودک شما به شمار برود، فرزند شما می تواند در فصول سرد سال از نیم تنه های ساده به عنوان زیرپوش نیز در زیر لباس اصلی خود استفاده کند. بسیاری از کودکان به باشگاه‌های ورزشی مختلفی می‌روند و در حقیقت فعالیت‌های ورزشی دارند. نیم تنـه های ورزشی نیز برای آنها موجود است. این مدل چسبان است و کودک با آن هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی احساس راحتی دارد. به علت قد کوتاه این نوع پوشاک، پوشیدن و در آوردن آن برای بچه‌ها آسان است. فرزند شما می‌تواند از نیم تنه‌های اسپرت ست با شلوارک در کنار ساحل، به عنوان لباس ساحلی نیز استفاده کند.

به فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه نمایید. شما عزیزان می‌توانید در وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و البته کانال تلگرام، از انواع نیم تنـه دخترانه بچه گانه، ست‌های موجود این نوع پوشاک و البته اکسسوری‌های مربوط به آن دیدن فرمایید. کارشناسان این آنلاین شاپ پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در مورد مدل، سایز، رنگ بندی، نحوه ست کردن لباس‌ها با هم و نحوه ارسال محصولات خواهند بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما عزیزان پس از انتخاب محصول مورد نظر، می‌توانید از طریق وب‌سایت و یا دایرکت اینستاگرام، خریدتان را نهایی کنید.

نظرات